Voedinsschema zwaarder worden

Author
Schrik
Feather Weight
2011/08/10 23:45:42 (permalink)
0

Voedinsschema zwaarder worden

Beste sporters,
 
23jaar, 1.82cm, 63kg, vet meten geeft een foutcode ik schat zo'n 7%
 
mijn shape is naar mijn idee prima voor mijn stats als ik het vergelijk met andere jongens die ongeveer even lang zijn en hetzelfde wegen, heb altijd divers gesport en een goede conditie, spiervorming zichtbaar, omgekeerde v-vorm zit erin, maar ben helaas ook gevoelig voor straille
wel vind ik dat ik veel ste weinig weeg er moet meer vlees bij, mijn enige doel is dan ook om 70kg te gaan wegen
 
ik train 3x in de week kracht
Mijn voeding was niet in orde, daar heb ik wat aan gedaan, het onderstaande werk ik nu naar binnen
ik heb eigenlijk altijd een brood met hagelslag ontbijt gegeten, of geen ontbijt. een brood met hagelslag lunch, avondeten, en soms een brood met hagelslag late avond maal
 
Nog verbeterpunten of opmerkingen?
Ik werk full time op kantoor dus ben hierdoor wat beperkt
Thx! 
  
maandag tot en met vrijdag
07:30 40gram brinta + 250ml warme halfvolle melk + volle eetleper rietsuiker
          glas water 
10:00 2 bruine boterhammen met margerine + 2 plakken vleeswaren
12:30 4 bruine boterhammen met margerine + 2 plakken vleeswaren of kaas
           soms ook luxe broodjes uitgebreid belegd of bruine zachte bolletjes ipv boterham / of soms een maaltijdsalade
           glas melk
15:00 snelle jelle kruidkoek
         2 bruine boterhammen met margerine + 2 plakken vleeswaren
18:30 avondeten vol bord rijst/pasta + groente + stuk vlees voornamelijk kipfile soms varken
         glas vruchtensap
20:00 tot 21:30 trainingstijd en liter water
21:45 60gram proteine whey shake+ 250ml halfvolle melk + vitaminepil a z
22:30 variatie elke dag verschillend
         250gram volle kwark + 2 bruine boterhammen willekeurig beleg
         of 2 bruinte boterhammen + 3 gebakken eieren met geel
         of 40 gram brinta + 250ml warme halfvolle melk + volle eetleper rietsuiker
        glas vruchtensap
 
drinken over de hele dag door op kantoor:thee met suiker
   
   
   
 
post edited by Schrik - 2011/08/11 19:00:30
#1

4 Replies Related Threads

    Helen
    Lekker Lang en Lang Lekker
    Re:Voedinsschema zwaarder worden 2011/08/11 22:40:56 (permalink)
    0
    Ik kan je helaas niet helpen, wie weet dat andere members in de gelegenheid zijn je te helpen. 
     
    Verder staat er natuurlijk ook veel info op t forum knipoog
     
    Veel succes in elk geval met je doel!
    #2
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Voedinsschema zwaarder worden 2011/08/12 18:04:00 (permalink)
    0
    Je vetten zitten in de eieren, en verder zie ik geen goede vetten. Margarine zou ik vervangen door roomboter, verder mis ik fruit en vind ik dat je veel koolhydraten eet en niet veel eiwit maar dat is een gok, ik heb je eiwitbronnen niet opgeteld. 
    #3
    Schrik
    Feather Weight
    Re:Voedinsschema zwaarder worden 2011/08/15 00:31:32 (permalink)
    0
    oke bedant, de margerine vervangen moet niet moeilijk zijn
    ei dus vast (zonder geel) per dag erin houden?
    en waarom teveel koolhy? werkt dat nadelig?
    wat zal fruit opleveren om dagelijks te eten?
     
    gr.
    #4
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Voedinsschema zwaarder worden 2011/08/15 00:49:09 (permalink)
    0
    Eitjes kun je gerust in zijn geheel eten, maar het voedingsbestanddeel eiwit zit in veel meer producten en je kunt daarin variëren. 
     
    Veel koolhydraten en weinig eiwitten geeft wel energie maar ook kans op opslag van vetten door suikers (koolhydraten). 
     
    Fruit? Vitaminen, vezels, fructose, energie en een stukje gezondheid dus blij 
     
    Dit topic geeft je wat meer inzicht in de basisprincipes van voeding: klik
    #5
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0