Volg de Body&Fitness Forum/Netpulzzz Ultimate Challenge LIVE !

Page: << < ..678 > Showing page 7 of 8
Author
Guest
Middle Weight
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/02 21:56:51 (permalink)
Bedankt Sis voor het plaatsenvan de foto's en dank aan Willem Walraven (medewerker MTP-Gym) voor het toezenden van de foto's.

Chris maakte me attent op iets wat ik nog even moest posten nl, we minimaal een dag nodig hadden om het lichaam weer goed te laten reageren op voeding. Ik had een dag na dato weinig behoefte aan voeding, heb wel iets gegeten maar toch anders als anders. Het is nu eigenlijk pas weer op het niveau waar het moet zijn.
sportstudiolochem
Life is a Challenge
Re:Posten op Challenge forum 2010/06/02 21:58:50 (permalink)
Hermke

Een topprestatie geleverd door deze heren, het was mij een eer en genoegen om een deel van de sposoring bij te mogen dragen.

Ik heb ze vannacht in Halsteren zien trainen en ze hebben ook niet een beetje halfwas getraind, maar gewoon volle bak, strikt en zwaar en zeker gezien het late uur.

Top mannen, jullie hebben de sport op een positieve manier in de kijker gezet en voor zoiets mag je altijd bij mij aan kloppen.

Hermke,
was mij een genoegen je te leren kennen. Je hebt veel voor ons gedaan om dit mogelijk te maken. Mijn dank is zeer groot. Wij gaan een aantal keren trainen toch?
Laat weten wanneer je in Lochem komt, neem Jack en Nina dan ook mee. Weet je, dat ene speciale drankje tijdens onze eerste kennismaking heeft heerlijk gesmaakt.
Dave Hawk
IFBB/NBBF wereldrecordhouder
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/02 22:02:27 (permalink)
Guest

Bedankt Sis voor het plaatsenvan de foto's en dank aan Willem Walraven (medewerker MTP-Gym) voor het toezenden van de foto's.

Chris maakte me attent op iets wat ik nog even moest posten nl, we minimaal een dag nodig hadden om het lichaam weer goed te laten reageren op voeding. Ik had een dag na dato weinig behoefte aan voeding, heb wel iets gegeten maar toch anders als anders. Het is nu eigenlijk pas weer op het niveau waar het moet zijn.

hEYYY ik stond hier niet ingelogd...vreemdoh neee.
ErEf
Growing pains BFF AD
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/03 01:12:52 (permalink)
leuk.. Er zijn nieuwe vriendschappen opgedaan knipoog
ErEf
Growing pains BFF AD
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/03 01:15:33 (permalink)
sis

MTP-Gym, Ter Aar. blij

wat een mooie gym!
Harold
Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/03 10:09:10 (permalink)
@ Chris, wij gaan zeker een paar keer samen trainen, ben ook erg benieuwd naar Lochem en ik hoop snel langs te kunnen komen en zeer zeker wil ik een keer rug met jou aanpakken super blij
misteraad
Feather Weight
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/03 14:45:39 (permalink)
Hoe verliep de biceps/ hamstring training knipoog
Guest
Middle Weight
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/03 17:38:49 (permalink)
Hi,

Goed te horen dat alles zo goed en leuk is verlopen.

Jammer dat ik er zelf niet kon/kan zijn en Li (op de grote dag) ook niet want die was met de dames naar de EK in Servie en ik had mijn broer en zijn vrouw op vakantie in Thailand.

Ben heel blij met iedereen die hier een positieve bijdrage aan heeft geleverd en levert want dit zijn goede initiatieven om onze sport naar een hoger niveau te brengen! zeker na de negatieve dingen die er zijn geweest maar die we moeten vergeten want er is voor iedereen plaats. 

xxx

Dave Hawk
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/03 20:18:59 (permalink)
Guest

Hi,

Goed te horen dat alles zo goed en leuk is verlopen.

Jammer dat ik er zelf niet kon/kan zijn en Li (op de grote dag) ook niet want die was met de dames naar de EK in Servie en ik had mijn broer en zijn vrouw op vakantie in Thailand.

Ben heel blij met iedereen die hier een positieve bijdrage aan heeft geleverd en levert want dit zijn goede initiatieven om onze sport naar een hoger niveau te brengen! zeker na de negatieve dingen die er zijn geweest maar die we moeten vergeten want er is voor iedereen plaats. 

xxx

Bedankt Juliette !.
We zijn helemaal blij met het resultaat maar ook blij dat we zoveel mensen hebben ontmoet en de sport positief in het nieuws hebben kunnen
brengen, dat waren doelen opzich. Binnenkort kun je het logboek, procesverbaal etc. tegemoed zien, maken we weer iets moois van !knipoog

Dave Hawk
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/03 21:26:31 (permalink)
misteraad

Hoe verliep de biceps/ hamstring training knipoog

Aad, ging goed...heb geen gekke dingen gedaan.
Je kunt merken dat je toch vreemde dingen met het lichaam hebt gedaanoh neee maar het was ok, Vrijdag ga ik weer
een volgende ronde maken.

Net nog gemaild met de reactie van de MuscleMag voor ff wat extra info m.b.t. het artikel dat ze aan het maken
zijn over de challenge. Leuk, leuk, leuk !.

hhehehe Chris, Hermke.

misteraad
Feather Weight
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/05 12:13:50 (permalink)
Haha ja te begrijpen knipoog Al die uren die je daar in gestoken hebt dat vergt toch veel van je lichaam. Rustig weer beginnen en dan kan je daarna weer knallen!

Wanneer kom het artikel van MuscleMag uit dan?

Guest
Middle Weight
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/05 12:36:02 (permalink)
Hallo Mannen,

Als nog gefeliciteerd...wat een prestatie !.
Volgende keer hoop ik er bij te zijn op een van de locaties.

Jochem
Aphen a/d Rijn
Dave Hawk
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/05 22:03:02 (permalink)
misteraad

Haha ja te begrijpen knipoog Al die uren die je daar in gestoken hebt dat vergt toch veel van je lichaam. Rustig weer beginnen en dan kan je daarna weer knallen!

Wanneer kom het artikel van MuscleMag uit dan?

Eind deze maand volgens mijknipoog.

10 min. geleden ook nog de redactie van Sport&Fitness Magazine voorzien van de nodige info en foto's...volgens mij komt
dat blad ook eind deze maand op de markt. Blijft leuk dat het zo'n succes is geworden, dat hebben we mooi met z'n allen
gedaan.

Ha, ha hoe vaak ik de laatste week de vraag al heb gehad,  wat het volgende gaat worden....ha, ha..tjonge nu eerst ff
genieten want dit soort dingen is haast niet meer te doen, daar gaat zoveel tijd en energie in zitten. Maar er komen
natuurlijk altijd wel weer leuke ideeen.
NinaWoman
Super Heavy Weight
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/05 23:54:20 (permalink)

NinaWoman
Super Heavy Weight
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/05 23:56:05 (permalink)
blij

ErEf
Growing pains BFF AD
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/06 00:00:07 (permalink)

waarschijnlijk hadden ze wel anders willen zagen blij

maar dat ging goed door 's nachts!
Dave Hawk
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/06 19:33:53 (permalink)
NinaWoman

blij

Nina...leeeeuuuuuuk, bedankt voor alle moeite !!!!.
misteraad
Feather Weight
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/07 13:04:35 (permalink)
Mooi die filmpjes
Dave Hawk
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/10 12:35:03 (permalink)
Op de site van XXL Nutrition heb ik een speciaal bloq gekregen waar ik in de toekomst, buiten mijn eigen site en hier wat dingen ga bijhouden en posten. Erg leuk allemaal waar we zeker tijd voor gaan maken...wie weet brengt het ook nieuwe ideeen, plannen en activiteiten voor de toekomst.
Dave Hawk
Re:Nederlandsrecord ! 2010/06/11 12:16:43 (permalink)
Het officiele procesverbaal van het record is inmiddels in ons bezit...vandaag gaat het logboek + procesverbaal naar de NBBF voor de laatste handelingen.
Helemaal top dat alles nu echt officieel is, na alle controles etc....mooi, mooi, mooi.

Als ik binnenkort hoor wanneer de officiele oorkonden door de NBBF worden uitgereikt, post ik dat natuurlijk even.
Maar denk dat er eerst nog wat foto's volgen...Jan van Rijn is bezig zijn fototoestel leeg te trekken (nog bedankt Hermke voor de goede zorg) en daar staan nog veel leuke kiekjes tussen.
Page: << < ..678 > Showing page 7 of 8
Jump to:
© 2019 APG vNext Commercial Version 5.0