Volle of magere zuivelproducten

Author
Nadine1983
Feather Weight
2013/03/18 07:11:39 (permalink)
0

Volle of magere zuivelproducten

Ik vroeg me af of het nu beter was om volle of magere zuivelproducten te eten?  

Van mijn voedingsdeskundige krijg ik namelijk het advies volle yoghurt te eten, terwijl ik op veel sites zie staan dat iedereen juist magere yoghurt eet.

Ik hoor graag jullie mening!

5 Replies Related Threads

AJO
    The Great Cornholio
    Re:Volle of magere zuivelproducten 2013/03/18 10:09:50 (permalink)
    0
    Hangt er van af... Qua kcal zit er meer in volle producten... Daarin tegen zijn volle producten biologischer....

Ik zelf ga voor volle kwark en yoghurt...
    Nadine1983
    Feather Weight
    Re:Volle of magere zuivelproducten 2013/03/18 12:27:49 (permalink)
    0
    Dat was inderdaad ook haar beredenering... Minder "slechte" dingen toegevoegd. Het liefst blijf ik ook de volle producten eten, aangezien ik de magere zonder een hoop suiker/zoetstof niet weg krijg... Dan lijkt de volle variant in mijn geval me sowieso gezonder.
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Volle of magere zuivelproducten 2013/03/18 18:45:53 (permalink)
    0
    En: vetjes zijn goed. blij 
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Volle of magere zuivelproducten 2013/03/18 20:34:12 (permalink)
    0
    Precies, ik zou ook voor de volle producten gaan i.v.m minder toevoegingen en de vetten die je hard kunt gebruiken. Maakt je lichaam hormonen van enzo blij 
    Pipo de C
    Heavy Weight
    Re:Volle of magere zuivelproducten 2013/03/19 13:27:44 (permalink)
    0
    Niet direct gerelateerd aan de volle vs magere discussie maar ik zou in je voeding wel 1 persoon volgen en geen mix maken van wat verschillende mensen zeggen en aanraden. Geen idee of je dit wel of niet doet, is alleen een tip..

Jump to:
    © 2022 APG vNext Commercial Version 5.0