Voordeherfstdoelen

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
SheRu
Go John Henry!
2012/04/15 15:44:57 (permalink)
5 (1)

Voordeherfstdoelen

Naar aanleiding van dit topic ook de vraag: 

Wat zijn je doelen? Wat wil je voor 1 oktober voor elkaar hebben? 

35 Replies Related Threads

Barbie
    Heavy Weight
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/15 16:03:39 (permalink)
    +1 (1)
    Zeg je zoiets. Vind het frustrerende aan het stellen van doelen dat het zou kunnen dat je het helemaal niet haalt.

Vooruit dan maar in het wilde weg:

- vetpercentage op 20% hebben (nu 25,2%), maar ik moet nog even uitzoeken waar ik met mijn leeftijd (40) aan zou kunnen zitten
    - eigen gewicht 8* kunnen deadliften (ik weeg rond de 66 kg, doe nu 52,5 kg dus dit doel ga ik zeker al eerder halen)
    - mijn schema dermate op orde hebben dat ik elke week 3 keer aan krachttraining doe
    - een aantal pullups kunnen maken, als dat echt niet gaat lukken dan in ieder geval chinups
    - een aantal fijne sportshirts erbij hebben (ik zoek wat langere dan gewoon wegens een lang bovenlijf, en niet zo diep uitgesneden, die ook nog een beetje goed aansluiten, vreselijke zoektocht)
    Barbie
    Heavy Weight
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/15 16:04:03 (permalink)
    +1 (1)
    Maar SheRu, wat zijn JOUW doelen dan eigenlijk???
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/15 16:34:40 (permalink)
    0
    @Barbie: goeie doelen! Moest glimlachen om je laatste, en even herlezen voor je 8x eigen lichaamsgewicht, maar snap 'm nu. Zit je zo aan! super blij 

Ik wil dan eigenlijk 1.90 halen op m'n standing long jump, en heeeeeeeeeeeeeeeel ver gevorderd zijn met m'n one arm pull up weddenschap. En m'n scriptie ingeleverd hebben en m'n laatste  vak afgerond hebben, al weet ik niet zeker of er 1-periode vakken lopen in periode 1. 
    En misschien 3x75kg banken.  en ik heb hardlooples hè? Zou toch mooi zijn als ik met Thibaudeau's 400m ren programma bezig kon. 
    post edited by SheRu - 2012/04/15 16:55:41
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/15 18:55:32 (permalink)
    +1 (1)
    Was ook nooit zo van de doelen, maar voel nu toch vooral wel wat druk om eindelijk eens af te maken waar ik al een paar jaar mee bezig ben, namelijk het vet van mijn kroegperiode eens helemaal weg werken zodat ik er weer netjes bij sta en dat nog een stapje verder. Ik ben goed bezig maar ik maak het steeds niet af.

Dus laat ik dat dan maar als redelijk korte termijn doel formuleren. Dus vetprecentage ruim onder de 10% brengen met duidelijke zichtbare strepen en lijnen overal en proberen boven de 100 kg te blijven wegen met die shape.

Daarnaast mijn frontsquat over de 200 kg krijgen en dan zijn wel 2 mooie doelen denk ik tot 1 oktober.
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/15 19:18:58 (permalink)
    +1 (1)
    Laat jij je vet% periodiek meten Hermanus?
    Of doe je dat zelf ofzo?

OT:
    Mijn eigen doelen...Iets droger worden, maar nooit meer onder de 80kg komen kwa BW.
    Verder niet echt iets concreets, ik zal er eens wat op gaan stellen is wel grappig.
    Harold
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/15 19:57:11 (permalink)
    +1 (1)
    Nee Jack heeft mijn laatste vetmetingen gedaan, dus ik weet het eigenlijk niet en op zich zegt het percentage mij ook weer niet zo heel veel, richt mij nu vooral op dat wat ik zie en zie het vetpercentage steeds iets lager worden en als ik dat zou moeten vergelijken met mijn periode bij Jack dan schat ik dat ik nu zo rond de 12% of iets hoger zit.

Als Robbie en Mascha straks terug zijn uit Amerika zal ik Robbie eens laten meten en kijken of hij nog wat anders voor mij kan betekenen.

Maar goed mijn shape in de spiegel is het belangrijkste denk ik en daar hoeft niet echt een percentage aan te hangen, van de vorige keren weet ik dat als de strepen in mijn benen komen dat ik dan in elk geval onder de 10 zit en dan is het mij goed genoeg, de podiumaspiraties zijn er niet meer.
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/15 19:59:47 (permalink)
    +1 (1)
    Helemaal mee eens hoor.
    Maar als je hier harde doelen stelt, moet je ook wel harde metingen hebben

Verder is de spiegel natuurlijk altijd veel belangrijker dan welk getalletje dan ook blij
    Harold
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/15 20:03:14 (permalink)
    +1 (1)
    Ok, strepen in de quads dan en duidelijke zichtbare en afgetekende hamstrings en ik weet dat de benen bij mij als laaste opdrogen dus dan zal de rug ook wel droog zijn.

Maar ik ga zeker nog naar Hillegom dus wellicht is het doel iets makkelijker te halen als er weer een lijstje met regelmatige metingen is.
    Barbie
    Heavy Weight
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/15 21:13:29 (permalink)
    0
    SheRu

@Barbie: goeie doelen! Moest glimlachen om je laatste, en even herlezen voor je 8x eigen lichaamsgewicht, maar snap 'm nu. Zit je zo aan! super blij 

Vond het bij nader inzien ook een beetje ongelukkig opgeschreven. 8*lichaamsgewicht, sjonge dan ben ik meteen wereldrecordhouder! Errug ambitieus...
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/15 21:25:10 (permalink)
    0
    Ach, een beetje ambitie is nooit weg. knipoog 
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/15 21:52:59 (permalink)
    +1 (1)
    Doelen.. euh.. niks wereldschokkends. Niet eens perse meer tillen of duwen maar gewoon lekker doorgaan zoals die gaat, lol in het trainen, geen blessures en ik wil me wat meer in voeding verdiepen. Nog meer ja blij en verder lekker in mijn ritme blijven van aantallen en intensiteit van trainen. Ohja.. en mijn bokshandschoenen weer uit de wilgen halen waar ik ze jaren geleden in heb gehangen. Paar lesjes boksen en fullcontact karate meedoen voor de fun. 
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/15 21:59:36 (permalink)
    0
    GAAF! 
    teddybeerke
    hug on own risc
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/16 12:43:30 (permalink)
    0
    proberen de juiste balans te vinden met training, gezin en werk en proberen te geraken rond 12% - 15%
    nails
    Super Heavy Weight
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/16 15:03:17 (permalink)
    +1 (1)
    Ga voor de 10km bij de brabantloop. De kustmarathon/ladiesrun wordt het niet...die was al meteen vol...
    Dus trainen en de rest volhouden zo die gaat!blij
    Barbie
    Heavy Weight
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/16 16:42:22 (permalink)
    +3 (3)
    Ik heb nog een startbewijs over voor zondag in hilversum. Had me ingeschreven, maar ik blijk niet te kunnen. 10 kilometer ladiesrun, dus als je wilt...
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/16 17:13:42 (permalink)
    0
    Keisympathiek! 
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/16 18:33:32 (permalink)
    0
    Super aanbod, Barbie blij 

Nailssss!
    nails
    Super Heavy Weight
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/17 08:14:55 (permalink)
    +1 (1)
    Uhm das heel erg aardig, maar a.s. zondag kan ik ook niet hahaha.
    En van een feestje zaterdagnacht ben ik wrs ook niet echt op tijd thuis en fit
    Maakt niet uit, het is eind oktober pas en dus nog tijd genoeg om een mooie tijd te maken.
    Barbie
    Heavy Weight
    Re:Voordeherfstdoelen 2012/04/17 11:42:45 (permalink)
    0
    Ook helemaal goed. Vind het zo zonde als 'ie niet gebruikt wordt. Mijn zwager wil hem wel, maar ja, die gaat niet tussen de dames lopen natuurlijk super blij
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0