Voorstelrondje!!

Author
hester.druijff
Feather Weight
2014/03/25 23:05:18 (permalink)
0

Voorstelrondje!!

Hoi iedereen,

Ik heb hier een account aangemaakt om wat tips en goede info te krijgen over verstandig krachttraining doen!
Op talloze sites over voeding en sport zie ik door de bomen het bos niet meer, ik word er niet wijzer van...

Ik hoop hier wat te kunnen halen! Ik wil namelijk aankomen tot een gezond gewicht, graag voornamelijk op een goede manier in spieren haha. Ik heb het afgelopen jaar door stress en omstandigheden afgevallen, en nu wil ik er weer wat aan!
Ik kom alleen best moeilijk aan, heb nu ook drinkvoeding van een diëtiste gekregen omdat het niet opschiet. 

Ik wil wel graag op een mooie manier aankomen, met grotere spiermassa. Maar dat zie ik niet gebeuren met het voedingsschema en de bewegingsrestricties van diëtistes dus, ik zal hier op het forum wat gaan rond zoeken naar nuttige info! blij

groetjes Hester 

3 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re: Voorstelrondje!! 2014/03/25 23:46:19 (permalink)
    0
    Welkom, succes met je plannen blij 
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    Re: Voorstelrondje!! 2014/03/25 23:53:19 (permalink)
    0
    Hoi & welkom
    stel je vragen maar in de specifieke afdelingen.
    Marathonman
    Heavy Weight
    Re: Voorstelrondje!! 2014/03/26 23:54:22 (permalink)
    0
    Welkom, op het eerste zicht lijken bodybuilders, krachtsporters en duurlopers eerder nors, maar als je ze hier wat beter leert kennen zal je al snel gaan merken dat het eigenlijk stuk voor stuk enorme lolbroeken zijn!
    Jump to:
    © 2021 APG vNext Commercial Version 5.0