Vraagje aan de mannen.....

Page: < 12 Showing page 2 of 2
Author
Remco
cuore sportivo
RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 23:58:29 (permalink)
0
Mijn vriendin moet ook sportief en slank zijn. Het klinkt heel plat, maar dat vind ik mooi. Bovendien sport ik vrij veel, dan lijkt het me lastig om een partner te hebben die weinig tot niets sport. M'n vriendin heeft maatje 34 en sport veel. ik hoop dat dat zo blijft. blij
Joe
Martial Addict
RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/30 11:29:24 (permalink)
0
Ik moet haar mooi vinden en ze moet wat sportief zijn (anders gaat dat idd niet samen)
En dat eerste kan heel uitlopend zijn...
evilman
Jorum Funk
RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/30 11:34:46 (permalink)
0
Sportief en niet sportief gaan gerust samen hoor. Wat maakt dat nou  uit.. je hebt ieder toch ook je eigen leven? of je moet eropstaan dat ze sport want anders kun je t niet aan? Wat me raar lijkt hmmm zal wel Jij doet je sport en zij winkelt of weet ik veel. Zolang ze maar gezond is!
pippi langkous
Power to the Pippi
RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/30 11:50:41 (permalink)
0
@ evilman

Ik vind dat je gelijk hebt. Ik ben dan wel geen man en ook nog eens niet single maar heb hier wel een mening over... mijn man is niet sportief en niet strak. Terwijl ik wel fanatiek sport en me goed verzorg. Ik zit daar niet mee. Hij kan er bovendien niks aan doen want hij heeft lichamelijk een behoorlijke klap gehad na een zwaar ongeval, dus ook niet veel keus. Ben gewoon blij dattie dr is met zijn goeie kwaliteiten die dan toevallig niet sportief van aard zijn. Ik zou niet met een mooie man kunnen leven die strak en sportief is maar dom of kortzichtig en die geen gevoel voor humor heeft of zichzelf te serieus neemt of niet schoon is op zichzelf of geen zin heeft om naar mij te luisteren als ik wat vertel. Het is toch een totaalpakketje waar je voor kiest met eigenschappen op volgorde van jouw persoonlijke belangrijkheid. Mooie definitie he? ja ja
T@Z
Mr. Alfabet
RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/30 14:38:03 (permalink)
0
mijn vriendin moet toch echt wel sportief zijn. Mooi lichaam is een vereiste, anders hoeft het van mij niet. Ik vind een dik lichaam gewoon vies eruit zien, sorry maar da's mijn mening.
Enne Pippi ik vind het een nobel streven, maar in eerste instantie oordeel je op het uiterlijk da's een feit...aangezien dit bestemd was voor vrijgezellen knipoog
Brear
IJzervreter
RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/30 15:29:39 (permalink)
0
ORIGINAL: Testo

Je kon niet meer liften dan dat,bro?.....had je toch hoger ingeschat.super blij

Haha ja dit valt mij ook wat tegen van Hans, maar misschien heeft Grietje wel lood in haar kont.
Groet;
Brear. 
evilman
Jorum Funk
RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/30 16:18:53 (permalink)
0
ORIGINAL: T@Z

Enne Pippi ik vind het een nobel streven, maar in eerste instantie oordeel je op het uiterlijk da's een feit...aangezien dit bestemd was voor vrijgezellen knipoog

Hoeft helemaal niet. Tegenwoordig zijn er ook zat mensen die elkaar via internet leren kennen. en ja je ziet dan wel n foto van de kop ofzo.. maar is toch anders  dan op straat waar je echt puur afgaat op uiterlijk voordat je met iemand spreekt.
Grietje
Super Heavy Weight
RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/30 18:03:14 (permalink)
0
ORIGINAL: Brear
ORIGINAL: Testo
Je kon niet meer liften dan dat,bro?.....had je toch hoger ingeschat.super blij

Haha ja dit valt mij ook wat tegen van Hans, maar misschien heeft Grietje wel lood in haar kont.

Stelletje mafkezen

Ik zie het al helemaal voor me: Hans aan het tillen met Grietje met een modderfokking grote ass in de sportschool.  Helemaal nuts.

Sorry, heel erg  maar Hansje is een weekje weg en ik moést gewoon even reageren.

Mr.T
110 kg schoon aan de haak
RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/30 19:06:17 (permalink)
0
van mij hoeft ze niet per se sportief te zijn...

maar ik kan er niet tegen als mensen dingen doen die slecht zijn voor hun lichaam: te vet eten en niet sporten. je moet wel een beetje gezond leven vind ik.

grTz
18fitie
GOD OF B&F
RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/10/01 02:08:27 (permalink)
0
ORIGINAL: Valoris

à la Pamela Anderson dus ?
Nou ja, veel blond kom je tegenwoordig niet meer tegen met al die kleurspoelingen

Spijtig héverdrietig

A la pamela anderson is wel goed jablij
Feel
live life to the max
RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/10/01 02:17:44 (permalink)
0
ORIGINAL: Grietje

maar Hansje is een weekje weg en ik moést gewoon even reageren.

En waar is Hansje dan heen zonder Grietje?

on-topic

Een vrouw moet gewoon lekker en verzorgd zijn,of ze dan aan sporten doet maakt geen fluit uit,ik sport wel genoeg met haar.maf!
Grietje
Super Heavy Weight
RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/10/01 13:08:21 (permalink)
0
Hoewel ik geen vent ben, bij deze mijn mening:

Het karakter vind ik, hoe cliché-matig dan ook, het allerbelangrijkste. Hoe iemand er uit ziet is voor mij voornamelijk een kwestie van uitstraling. Zo kan ik een vent van ver boven de vijftig absoluut aantrekkelijk vinden als hij een geweldige uitstraling heeft. Maar serieus walgen van een hele knappe vent als het een eerste-klas-klootzak blijkt te zijn.

Met vrouwen heb ik precies hetzelfde: een intelligent vrouw met een vlotte babbel en een verzorgd uiterlijk heeft veel meer mijn aandacht en respect dan een hele mooie vrouw die verveelt om zich heen zit te kijken. 

Volgens mij geldt dat wel voor iedereen zo ongeveer. Hoewel iedereen natuurlijk zijn eigen voorkeuren heeft en daardoor ook verschilt in wat belangrijker is, uiterlijk of innerlijk, er ligt voor iedereen ergens een balans tussen die twee.

Grote uitzondering imo echter hierop is: een mega-groot decolleté. Daar kijkt iedereen altijd naar, man én vrouw, hetzij met verschillende gevoelens.

@testo: Hansiepansie is in een overzees land aan het feestvieren met burito's en tequilla samen met zijn mannelijke studiegenoten ter ere van een jubileum van zijn jaarclub. En da's geen plek voor vriendinnen/vrouwen.... 
ohjajoh?
The best is yet to come
RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/10/01 16:45:44 (permalink)
0
Karakter ineresseert me niets.
Als ze er maar super uitziet, hoeft ze van mij maar 1 hersencel meer te hebben als een koe.
Schijt ze tenminste mijn keuken niet onder.
Voor goede gesprekken ga ik wel naar mijn vridenden.
Hoe strakker en blonder, hoe beter.
Hoe meer tiet, hoe meer vreugd.

super blijsuper blijsuper blij
18fitie
GOD OF B&F
RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/10/01 19:00:27 (permalink)
0
Mee eens met ohjajoh?super blij
enrico
Testo-Boy
RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/10/01 20:28:43 (permalink)
0
voor mij hoeft ze ook niet te trainen ofzo, beetje op haar eten letten is meegenomen maar ik zou niets opdringen blij
verder heb ik graag dat er een beetje vlees aanhangt, dat ze wat rondingen hebben dus, ik wil namelijk zacht liggen!super blij
(lovehandeltjes mogen dus voor mij :p)
maar karakter blijft toch wel het belangrijkst, als dat niet meezit mag ze gaan, al heet ze J.LO knipoog
Feel
live life to the max
RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/10/02 02:54:28 (permalink)
0
ORIGINAL: Grietje

En da's geen plek voor vriendinnen/vrouwen.... 

Ehm...vriendinnen niet nee.....maar voor vrouwen is het wel een zéér goede plek..knipoog super blijsuper blij
Page: < 12 Showing page 2 of 2
Jump to:
© 2019 APG vNext Commercial Version 5.0