Vraagje aan de mannen.....

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
marietje
Light Weight
2005/09/29 15:07:16 (permalink)
0

Vraagje aan de mannen.....

Jullie zijn dan zo bezig met er goed en gespierd uit te zien. Wat verwachten jullie eigeniljk aan de kant van je partner? Moet deze ook slank/gespierd enz zijn??

Dus voor de vrijgezellen wat 'zoekt' men??? super blij

35 Replies Related Threads

Valoris
    Always Mystical
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 15:10:36 (permalink)
    0
    ik denk dat iedereen er gewoon presentable wil uitzien.
    Je moet een beetje fier willen zijn op je eigen lichaam toch ?
    Ik heb zo'n neef (die ik af en toe eens zie) die er 28 is en al eeb buikje heeft niet lekker van en er paktisch, moest je niet weten dat ie 28 is, je hem 37 zou schatten.... een beetje zelf respect voor je eigenlichaam is toch wel belangrijk.
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 15:15:04 (permalink)
    0
    tja, mijn ideale vrouw heeft een goed getraind lichaam en is lekker fanatiek met sporten/eten.
    Maar, je weet natuurlijk nooit waar je tegenaan loopt. Uiterlijk is maar een stukje van het geheel.

Ik zou iig niks kunnen krijgen met iemand die echt helemaal niks aan verzorging van haarzelf doet.

marietje
    Light Weight
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 15:15:46 (permalink)
    0

ik denk dat iedereen er gewoon presentable wil uitzien.
    Je moet een beetje fier willen zijn op je eigen lichaam toch ?
    Ik heb zo'n neef (die ik af en toe eens zie) die er 28 is en al eeb buikje heeft niet lekker van en er paktisch, moest je niet weten dat ie 28 is, je hem 37 zou schatten.... een beetje zelf respect voor je eigenlichaam is toch wel belangrijk.

Ja ik bedoel eigenlijk meer verwacht je dat je vriendin/vrouw ook veel in de sportschool bezig is met BB en of een fitnesslichaam en maatje 36 moet hebben!

Misschien dat er wel mannen zijn die op dik vallen, zou kunnen toch maf!. Je ziet ook mensen die super netjes popiejopie zijn met een vrouw die nooit make up op doet enzo. Dan heb ik ook zoiets van hmmm zal wel.

Vroeg me dus af wat de heren op het forum vinden.
    lauw †
    Number Two ;-)
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 15:16:18 (permalink)
    0
    De schoonheid van mijn partner schuilt in haar karakter.
    Maar als ze hangtieten krijgt dump ik d’r voor een strakke tiener.  
    Okay, effe serieus (ik kan niks beloven).
    Ik doe mijn best er strak uit te zien omdat dat mijn hobby is. Ik doe het voor mezelf en voor een (klein) deel vanwege de positieve aandacht. Ik verwacht niet dat zij net zo fanatiek bezig is met haar lichaam als ik, maar ik verwacht wel dat ze haar lichaam niet verwaarloost.
    waht
    Heavy Weight
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 16:12:31 (permalink)
    0
    Het enige wat ik vraag is dat ze er gezond en schoon uitziet, en dat gezonde uit zich vaak in het niet al te dik zijn van iemand knipoog Maar ze hoeft niet, net als ik, keihard te trainen in de gym knipoog
    Pim
    Super Heavy Weight
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 16:28:32 (permalink)
    0
    Een mooi figuur is uiteraard nooit weg! Ze hoeft van mij niet perse sportief te zijn, aandacht voor het lichaam is altijd oke uiteraard. Lijkt me namelijk ook helemaal niets om samen gezellig naar de gym te gaan, dat is echt iets wat ik altijd alleen zal blijven doen (niet dat je met ze tweeen moet, maar het idee). Heb graag dat ze open staat voor het geen waar ik mee bezig ben, dus het  eten en trainen en dat dit een onderdeel van mijn leven is en behoorlijk wat tijd in beslag neemt.
    The Rebel
    Natural born Nazgul
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 16:53:37 (permalink)
    0
    Voor mij is een beetje vet acceptabel want vrouwen die continu met hun uiterlijk bezigzijn hebben nog niet zelden een reuzengroot ego en het daaraan gekoppelde moeilijke karakter waarmee ik niet kan samenleven.
    smokey juul
    smoke? no thnx!
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 16:58:10 (permalink)
    0
    agree, het mag best een beetje vet hebben allemaal. Maar zodat je niet over "dik" kan spreken. Maar slank is ook mooi natuurlijk. Maar daar ga ik niet op af, het moet karakter hebben, en binnen de proporties blijven. Jullie begrijpen wel wat ik bedoel. knipoog
    evilman
    Jorum Funk
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 18:16:17 (permalink)
    0
    Interesseert me niet veel.. maar wel vorm en niet te dun of te dik of te gepsierd. Stevig/mollig kan wel.. net als normaal. Te dun vin k echt onaantrekkelijk.. evenals te gespierd. Liever wat extra  vet.. deste vrouwelijker.

Verder zie ik degene om wie k geef natuurlijk wel graag gezond en fit. Dus is wel fin als ze daar wat aan doet. rekening mee houdt wat betreft sport en voeding.
    Sirtrainsalot
    Eat,train,sleep,grow,eat,...
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 18:27:20 (permalink)
    0
    ow de vrijgezelle mogen spreken, s ff denken maf!

zal niet cliche gaan doen over "de binnenkant" want dat is vanzelfsprekend knipoog

wat uiterlijk betreft....zoek ik : 13% BF, cupsize D, waist.....ghehe nee hoor, maar prefereer een sportief, sympathiek persoon.....the rest comes naturally, voel je je geroepen, dr IS een vacature , tel 0900-prinsophetwitte....doek?
    Moob
    Bullet Ride *ex top mod*
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 19:27:15 (permalink)
    0
    Ze moet een goede kop hebben (en dat bedoel ik niet negatief of beledigend knipoog) en karakter moet me wel aanspreken. dat zijn de enige 2 dingen. verder kan het alle kanten uit bij mij.

en het moet niet iemand zijn die met alle winden meewaait, maar dat heeft al weer met het karakter te maken.
    Feel
    live life to the max
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 19:32:03 (permalink)
    0
    Niet single maar geef toch mn meningsuper blij

Ik zou natuurlijk nooit met een moddervette vrouw gaan maar voor mij hoeft een vrouw zeker niet vaak in de gym te komen als dat niet nodig is.

Ik val op slank maar ze hoeft geen spieren en wasbordje te hebben ofzo,het is wel een vereiste dat ze een beetje gezond eet maar vd rest moet ze lekker doen waar ze zin in heeft zolang mijn eten maar op tijd klaar staat.super blijmaf!
    floris2
    Power Bull ~ The Manimal! ~
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 19:45:53 (permalink)
    0
    Mijn vriendin is Ã  sportief, heeft een hekel (nou ja hekel...) aan "mijn" sport.
    Maar ik deed deze sport al voordat ik haar leerde kennen, dus heeft ze de sport er met mij bijgekregen..

Maar zij moet doen waar ze zich prettig bij voelt en ik ga haar niet dwingen om ook te gaan sporten ofzo... (ze heeft het wel geprobeerd, maar is niks voor haar)

en ach we zijn inmiddels al ruim 5 jaar bijelkaar (waarvan we er 4 samenwonen) dus dat zit wel goed
    tiomio123
    tiomio's Title
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 21:03:34 (permalink)
    0
    Ik zou ook niet met een moddervette vrouw gaan idd. Maar ze hoeft ook niet droog te staan. Een beetje kont+borsten mag er van mij wel aan zitten, dat iele vind ik lelijker als het forse.
    fitnessmadness
    can`t be stopped
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 21:10:24 (permalink)
    0
    ik hou wel van een slanke meid maar moet niet naar anorexia neigen , wel wat vlees hebben en beetje spieren is ook mooi.

Hans
    Intense MudaFukin Pimp
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 21:17:38 (permalink)
    0
    Mijn vrouw moet fokking bruut zijn!

Ben daarom vorig weekend voor het eerst met Grietje aan het deadliften geweest. De artsen verwachten trouwens dat alles weer goed komt...niet lekker van
    Feel
    live life to the max
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 22:28:00 (permalink)
    0
    Je kon niet meer liften dan dat,bro?.....had je toch hoger ingeschat.super blij
    18fitie
    GOD OF B&F
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 22:34:31 (permalink)
    0
    Blond, slank, stevige billen en borsten en een mooi snoetje, dan is ze perfectblij
    Valoris
    Always Mystical
    RE: Vraagje aan de mannen..... 2005/09/29 23:11:05 (permalink)
    0
    à la Pamela Anderson dus ?
    Nou ja, veel blond kom je tegenwoordig niet meer tegen met al die kleurspoelingen
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0