Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool?

Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool?

Wachtrijen.   28% (11)
Mensen die tegen je praten terwijl je, je kracht probeert te sparen.   18% (7)
Kluisje zijn vol terwijl ze niet op slot zijn.   0% (0)
Of iets anders.............   52% (20)

Total Votes: 38

Voting Ends:
Page: < 12345 > Showing page 3 of 5
Author
miemie
Metal Lady
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/13 12:35:17 (permalink)
0
Whehe...dan kom ik wel eens plonsen in dat bad bij jouknipoogalhoewel ik veul liever op de stang zou zitten terwijl jij squatsuper blijsuper blijsuper blijsuper blij

Ik erger me nergens aan,ik doe mijn ding en zo eigenwijs ik ben,ben ik goe bezigmaf!blijsuper blijsuper blij

ja jaja jamaar nu ik zo nadenk,dan zou het best ook wel kunnen dat anderen zich storen aan mij heb nogal ne luide kloksuper blijne echte kwebbelknipoog

Eerlijk is eerlijk,ook moet je het durven zeggen van jezelf heblij
Harold
Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/13 12:37:39 (permalink)
0
super blijsuper blij
3XL
Senior Moderator
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/13 22:07:40 (permalink)
0
In mij sportschool zou direct bij de ingang hetvolgende bord hangen

- GEBRUIK MOBILE TELEFOON IN DE TRAININGSZAAL VERBODEN
- HANDOEK VERPLICHT
- KLETSEN AAN DE BAR
- NA EEN OEFENING GEWICHTEN TERUG OP HET DAARVOOR BESTEMDE RACK
- NO FARTING IN THE SQUATRACK ! ! ! !
miemie
Metal Lady
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/13 23:02:45 (permalink)
0
ORIGINAL: 3XL

- GEBRUIK MOBILE TELEFOON IN DE TRAININGSZAAL VERBODEN
- HANDOEK VERPLICHT
- KLETSEN AAN DE BAR/VOOR DE MANNEN,WANT VROUWEN KUNNEN 2 DINGEN TEGELIJK (TRAINEN EN KLETSEN)knipoog
- NA EEN OEFENING GEWICHTEN TERUG OP HET DAARVOOR BESTEMDE RACK
- NO FARTING IN THE SQUATRACK ! ! ! !

Maar voor de rest zien die dinges er wel okido uit hoor 3'tje
Ik zal ze overnemen en geven bij mij in de gym,die kunnen ze ook wel gebruiken,vooral dat opruimen danja jahmmm zal wel

Met dat kwebbelen bedoelde ik "luid praten" mee,tis niet dat ik de gewichten of apparaten bezet hou heknipoogsuper blijik race overal doorblijzoefffffffffff............................
Harold
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/14 01:04:59 (permalink)
0
Beetje flauw 3 van die scheten, doe het heus niet als er iemand in de buurt is en ze stink.en niet eens en het is mijn eigen gym
miemie
Metal Lady
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/14 08:05:37 (permalink)
0
Hermke op de kast,moet ik je eraf komen halen schatteke!?super blijsuper blijsuper blij

Ik laat ze ook als ik alleen ben hoor,troost jeknipoog...........
forceman
the old ironeater
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/17 20:07:11 (permalink)
0
in mijn huidige gym erger ik me aan niks, is er een toffe bende, de eigenaars hebben alles goed in de hand.
In mijn eerste gym was het wat anders! Er zaten enorm veel vreemdelingen, hielden ook aales bezet door er op te zitten kletsen, er waren enkel kleine kluisjes voor geldbeugel, sleutels, enz., onze sporttas emt onze kleren erin zetten we aan de ingang van de zaal, toch ben ik er 2 t-shirts gepikt, een maat zijn schoenen, en een andere maat zijn mp3-speler uit zijn boekentas gepikt, die jongen kwam rechtstreekd van school trainen.
En ook veel jonge mannen die hun breedte blijkbaar wel niet van hun trainingsinzet hadden, die keken dan neer op beginners die toch harder hun best deden dan henzelf, ik werd daar erg gedemotiveerd door, vandaar dak veranderd ben vang ym, in mijn nieuwe gym zitten veel mannen van rond de 30, die geven me goede raad en tips, moedigen me aan, vind ik tof, ik ben wel erg laat begonnen (aan 42j), maar wil er toch nog het beste uithalen
SheRu
Go John Henry!
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/18 08:42:36 (permalink)
0
Mensen die terwijl je uitstapt écht onder je halter door moeten duiken om de bosubal NU NU NU! te pakken.
Of mensen die besluitn over je deadlift halter heen te stappen omdat ze hun halter per sé in dat squatrek willen deponeren. En toen de boksleraar me aan de kant schoof om mijn trainingspartner te helpen onder 't mom "datdoeikwelevenmeisje", was dat ook best ergerlijk.
Wreckless
Super Heavy Weight
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/18 11:44:16 (permalink)
0
Heb ik vorige maand ook eens gehad, ik unrack 90kg om te squatten, duikt er iemand onder de stang door en dan staat die daar met grote ogen van: oei, het leek zo'n goed idee, maar wat moet ik hier nu doen??? 't Was een extra magere bonenstaak die met de lege stang squatte in de Smith. Dus toen schuifelde hij maar weer weg. Heb hem niet meer gezien.

Vorige week vroeg ik iemand om te spotten bij zware db presses (voor mij dan he). Toen ik hem kon gebruiken was hij nergens te bekennen. Was meneer weggeslenterd en stond iemand anders te spotten op de pec deck. ja ja

Ook een bron van ergernis: mensen die een spotje vragen op biceps curls of een andere oefening waarbij helemaal geen spot nodig is.
Marcus
Natural born chiller
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/18 12:35:57 (permalink)
0
ORIGINAL: Wreckless
Ook een bron van ergernis: mensen die een spotje vragen op biceps curls of een andere oefening waarbij helemaal geen spot nodig is.

Misschien zeggen ze spotten, maar bedoelen ze forced reps. Daar is niks mis mee toch?
IMO heb je trouwens (mits je over een powerrack beschikt) bij geen enkele oefening perse een spot nodig. Zelfs bij failen op een barbell bench press kun je je bevrijden onder de stang (ervan uitgaande dat je je bench gewicht kunt deadliften en je geen erectie hebt op dat moment). Ook bij db presses kun je bij falen het gewicht met een soort van reversed clean wel op de grond krijgen zonder jezelf of de vloer te slopen.
Marco
Professor Marco
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/18 12:37:49 (permalink)
0
ORIGINAL: Marcus
Zelfs bij failen op een barbell bench press kun je je bevrijden onder de stang (ervan uitgaande dat je je bench gewicht kunt deadliften en je geen erectie hebt op dat moment)

Harold
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/18 12:42:49 (permalink)
0
met een erectie zou het bij mij ook nog wel lukken ben ik bang van, mwah niet iedreen is dan weer even groot geschapen snik snik.

Eneuh ik vind het af en toe ook wel eens lekker om juist dat tikje onderin mee te krijgen met barbellcurls voor een paar extra repjes, stickiepoint zit juist helemaal onderin en met dumbellpressen laat ik ze maar gewoon donderen, ben zoooooooo blij met mijn eigen gym en heb ook speciaal voor dat doeleinde rubber tegels liggen, maareuh fail op de squat is wel k.t euh tenminste als je net als ik te lui bent om de spotters op de goede hoogte te zetten en heeft geeft zo'n klap he.
NoSound
Middle Weight
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/18 12:53:29 (permalink)
0
Sowieso de wachtrij overal,
Bijna nooit kan ik zo ergens op zonder dat er al iemand zit
yordi
Nadia's Toyboy
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/18 13:12:05 (permalink)
0
Waar ik mij het meeste aan erger in de sportschool....... Dat zijn voornamelijk 2 dingen:

1. Commitment van het personeel. En dan bedoel ik, slecht onderhoud, mensen niet helpen terwijl duidelijk zichtbaar is dat ze niet weten wat ze moeten doen, of iets grandioos fout doen met alle gevolgen van dien. Ook valt hier onder de kennis wat personeel in huis moet hebben. Nog maar niet te spreken over communicatieve vaardigheden en klantgericht werken..

2. Van die beachboys, kleine breinaalden, groepjes marokaanse hangjongeren, die denken dat ze enorm zwaar trainen terwijl ze amper 50 kg wegen. Ze lopen alsof ze scheermesjes onder hun armen hebben, vinden zich te goed voor iedereen en daarnaast houden ze apparaten bezet die ze helemaal niet gebruiken (waarvan ze meestal nieteens weten hoe ze ze moeten gebruiken) wat dus resulteert in fout gebruik. Ze zorgen voor overlast en irritatie bij de medesporter en ruimen hun rotzooi nooit op!

Daarom prefereer ik een krachthonk waar het stinkt naar zweet, er alleen grote beren rondlopen en de begeleiding nog door de eigenaar van de sportschool wordt gedaan, die weet waar hij het over heeft.

Om een voorbeeldje te geven, tot 2 weken geleden waren er in de sportschool waar wij trainen altijd 2 ez-bars. Iemand heeft er dus eentje gesloopt (de schroefdraad wat aan de zijkant zit, om alles bij elkaar te houden) en deze wordt niet gerepareerd. Want er is er nog een, en hadden ze de andere maar niet kapot moeten maken.
Harold
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/18 13:14:12 (permalink)
0
Ik weet er wel een paar Yordi heur, tis ff rijden voor jou maar dan heb je ook wat.
yordi
Nadia's Toyboy
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/18 13:16:57 (permalink)
0
Hier in de buurt liggen er ook nog een paar. We gaan deze week eens trainen bij een sportschool waar ik voorheen een aantal jaren gebeest heb.

Heet tegenwoordig B.I.G.G. (Body Impact Gym Geleen). http://www.bodyimpactgym.nl/
Marco
Professor Marco
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/18 17:26:36 (permalink)
0
ORIGINAL: Hermke

met een erectie zou het bij mij ook nog wel lukken ben ik bang van, mwah niet iedreen is dan weer even groot geschapen snik snik.

je buik compenseerd een hoop ouwe knipoog
DennisW
potige billenman
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/06/10 16:15:29 (permalink)
0
Klinkt mij bekend in de oren yordi!
Gelukkig train ik in zo'n pandje waar alleen serieus wordt getraind, mensen elkaar helpen en de eigenaar regelmatig ff komt helpen en/of aanwijzingen geeft.
Dzjoel
Middle Weight
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/06/15 21:30:53 (permalink)
0
Ik erger me altijd aan die meisjes die met een zuur gezicht 20 reps doen met geen gewicht. Kauwgomkauwend en eventueel kletsend. Ga dan shoppen. Waarschijnlijk bewegen ze dan meer en dragen ze meer gewicht in de tassen!
forceman
the old ironeater
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/06/19 21:37:31 (permalink)
0
bij ons is er eigenlijk een zeer goede verstandhouding, je mag aan iedereen vragen om te spotten enz. Jammer genoeg is het eigenlijke krachthonk bij ons erg klein, daardoor moeten we mekaar soms goed verstaan, als ik bv deadlift doe, weten de anderen dat ik de middenruimte wat in belsag neem
Page: < 12345 > Showing page 3 of 5
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0