Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool?

Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool?

Wachtrijen.   28% (11)
Mensen die tegen je praten terwijl je, je kracht probeert te sparen.   18% (7)
Kluisje zijn vol terwijl ze niet op slot zijn.   0% (0)
Of iets anders.............   52% (20)

Total Votes: 38

Voting Ends:
Page: < 12345 > Showing page 4 of 5
Author
Stan
judon t beat me. Ever.
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/06/21 13:34:05 (permalink)
0
ORIGINAL: Marcus

ORIGINAL: Wreckless
Ook een bron van ergernis: mensen die een spotje vragen op biceps curls of een andere oefening waarbij helemaal geen spot nodig is.

Misschien zeggen ze spotten, maar bedoelen ze forced reps. Daar is niks mis mee toch?
IMO heb je trouwens (mits je over een powerrack beschikt) bij geen enkele oefening perse een spot nodig. Zelfs bij failen op een barbell bench press kun je je bevrijden onder de stang (ervan uitgaande dat je je bench gewicht kunt deadliften en je geen erectie hebt op dat moment). Ook bij db presses kun je bij falen het gewicht met een soort van reversed clean wel op de grond krijgen zonder jezelf of de vloer te slopen.

ben het hier gedeeltelijk mee eens, het vraagt wel enige techniek en koelbloedigheid...en vooral sterke buikspieren want zo'n gewicht kan echt wel zwaar doorwegen...en als het dan verder rolt is het helemaaal dikke fun Heb het ook al gehad, vond het helemaal niet an te radensuper blij
Toikin
klein belgje
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/09/02 19:46:21 (permalink)
0
nergens aan eigenlijk, er zijn geen kluisjes bij ons, als iets bezet is pak ik iets anders, of een minuutje rust meer knipoog en praten, daar maak ik mezelf ook wel eens schuldig aan, gelukkig ken ik niet veel mensen bij ons op de gym, ... en ik praat zowiezo weinig...
Het enige waar ik mij aan erger, is dat de gym in de vakantieperode, in de namiddag gesloten is, maar dat is nu dus gedaan
kalajengkin
voorheen lightweight :P
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/09/02 20:12:18 (permalink)
0
Afgelopen weekend:
2 dames, jaartje of 20.
Na een uurtje kwebbel-cardio gingen ze zich nog even op de gewichten storten.
De gene die als eerste arriveerde pakte de 2 kg gewichtjes, en ging daarmee curlen en triceps extensions doen.
Toen kwam nr. 2. Omdat 2 kilo al bezet was, nam ze geen 3 kilo, maar 1 kilo...
Die heb ik zelf alleen maar gebruikt om ergens het gewicht te verhogen, verder zijn ze nergens goed voor. (behalve voor revalidatie)
En vervolgens klagen dat ze fitness maar saai vinden huh?! verbaasd
DennisW
potige billenman
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/09/02 20:27:25 (permalink)
0
Hier in India kom ik wekelijks van die idioten tegen in de gym.
Komen hier voor een paar dagen en zo nieuwsgierig als ze zijn natuurlijk ff de gym in.....

Gisteren bijvoorbeeld.....komt er zo'n kerel binnen op slippers....doet z'n slippers uit en gaat vervolgens op de loopband staan.....heeft geen idee hoe ie dat ding moet aan zetten....uiteindelijk na 5 minuten begint de band heeeeel langzaam te draaien....wat denk je.....gaat die gast proberen te rennen maar was meer huppelen terwijl je het kruipend nog kon bijhouden doen....hahahahaha. Was echt hilarisch om te zien super blij
kalajengkin
voorheen lightweight :P
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/09/02 21:52:29 (permalink)
0
super blij Ben je hem niet efkes gaan helpen dan? maf!
Remco
cuore sportivo
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/09/03 10:56:56 (permalink)
0
Mag ik een aanvulling doen?

- Instructeurs die denken dat ze helemaal de bom zijn. Misschien staat het al ergens in de 5 pagina's, maar het meest vervelend zijn wel de fitness instructeurs die zichzelf helemaal top vinden. Met een niet indrukwekkend lichaam continu mensen wijzen op minimale houdingsfoutjes en het zelf overdreven voordoen. (Later tijdens hun eigen trainingsessie lijken ze dat weer compleet vergeten)
Als het tijd is om op te ruimen altijd janken over gewichten die niemand opruimt (eh, daar krijg je geld voor?) Let wel: ik ben zelf niet te beroerd om m'n gewichten op te ruimen, maar ik ben meestal tijdens de laatste openingsuurtjes in de sportschool en dan ligt er her-en-der wel wat gewicht. Ja, en bij een sportschool hoort dat er een beetje bij. Als je dat opruimen zo'n crime vindt, dan moet je ander werk zoeken.
De zelfbenoemde opperinstructeur doet ook wel eens mee met zaallessen, bijvoorbeeld basketbal en is daar ook continu de regelneuker. Zo erg, dat de helft van de spelers na 20 minuten uit ellende maar gaat cardioën om van hem af te zijn.

Ik ben wekelijks nog maar zó'n stukje verwijderd om gewoon eens te zeggen dat niemand 'm mag en dat hij wel mag stoppen met z'n poser gedrag. Maar goed, wie ben ik? Ik laat het gewoon van me afglijden.
Dolsey
Training Like An Animal, Growing Like A Beast
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/12/22 19:46:39 (permalink)
0
mensen die komen voor de gezelligheid en alleen ma kletsen en alles zo bezet houden

bah je komt toch om te trainen ofniet
SheRu
Go John Henry!
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/12/23 09:37:21 (permalink)
0
Waar ik me oprecht aan erger is het belachelijke gedoe van sommige mensen waarbij ze een ander in gevaar brengen. Schijf pakken? Het liefst onder een bewegende barbell door bewegen. Spotten? Tuurlijk, verstuur ik ondertussen een smsje. Cleans zo gepositioneerd dat je de bewegende barbell van een bankdrukker wel MOET raken. Of vrijdag nog:" Ga je hier st aan squatten?" En bij ja blijkt mevrouw 20 cm vanaf de halter op een wobbleboard te moeten staan, in een volstrekt lege zaal.
Kom op nou.
Marcus
Natural born chiller
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/12/23 09:58:24 (permalink)
0
Als je niet wil dat er vlakbij je  iemand op een wobble board gaat staan wanneer je squat moet je ook niet in het wobble-rack gaan squatten Sheru!
SheRu
Go John Henry!
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/12/23 10:16:13 (permalink)
0
oh neee O ja, inderdaad. Sorry! Mijn fout! super blij

sis
NO Sissy !!
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/12/23 10:40:01 (permalink)
0
En waarom zou je uberhaupt nog squatten als je sportschool over een wobbleboard beschikt voor kogelharde billen? maf!

Wij hebben sinds kort een staarder, dus nu stoor ik me lichtjes aan een puberjongen die zit te staren naar alles wat ik doe huh?! verbaasd 
SheRu
Go John Henry!
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/12/23 10:52:49 (permalink)
0
Gewoon een keertje knipogen. Meestal werkt dat afdoende. 
sis
NO Sissy !!
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/12/23 11:00:09 (permalink)
0
Helaas ziet hij iedere vorm van reactie als aanmoediging om intensiever te staren. Gewoon minutenlang, zittend op een onduidelijk apparaat en met de mond open.

Gelukkig ben ik niet zijn enige slachtoffer, hij staart ook naar mijn mannelijke trainingsmaat dus die heb ik tot goeroe van het starende mannetje uitgeroepen super blij Soms komt er geluid uit en geeft hij al bicepscurlend (cheated style) overbodige info. Over zijn leeftijd bijvoorbeeld, hij is 14 of 15 geloof ik.
twirre
E621
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/12/23 11:59:14 (permalink)
0
Mm Sis volgens mij heb je een bewonderaar super blij

Marcus
Natural born chiller
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/12/23 12:02:38 (permalink)
0
Gezien ook andere voorvallen denk ik dat je het toch een beetje aantrekt sis.
Misschien heb je een guiding-light-gen super blij super blij
sis
NO Sissy !!
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/12/23 12:19:43 (permalink)
0
Veel te veel eer, ik hou het erop dat het mannetje niet geheel spoort, en dat hij ook net iets gefascineerder naar mijn trainingsmaatje kijkt.  
Marcus
Natural born chiller
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/12/23 13:09:35 (permalink)
0
OK, wat jij wil.
Maar je kunt je guiding-light roeping niet eeuwig blijven ontkennen super blij
Dolsey
Training Like An Animal, Growing Like A Beast
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/12/23 16:45:30 (permalink)
0
whahah had vandaag ook last van un staarder
nog nooit eerder gehad ma zeer irritant dat weet ik nu wel
tiomio123
tiomio's Title
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/12/24 17:35:40 (permalink)
0
Staarders zijn echt te irritant idd, bij ons loopt er ook zo 1 boos
P. Tsatsouline
Getting Lean and Mean
RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/12/24 21:47:50 (permalink)
0
Er is een gast op de sportschool die steeds tegen mij zegt, "wat jij allemaal doet heeft geen zin, waarom ga je niet echt hard trainen, kijk eens op internet naar HIT, waarom ga je niet gewoon leg extensions doen inplaats van die gekke squats op één been, waarom doe je niet gewoon heel veel cardio, 2 kilo per maand afvallen is echt weinig, want afvallen is echt makkelijk, gewoon je koolhydraten naar beneden en HIT trainen." Of als ik mijn schouders aan het strekken ben, "oke, ga dit je nu helpen om heel af te vallen en spieren op te bouwen." 
Page: < 12345 > Showing page 4 of 5
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0