Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool?

Wachtrijen.   28% (11)
Mensen die tegen je praten terwijl je, je kracht probeert te sparen.   18% (7)
Kluisje zijn vol terwijl ze niet op slot zijn.   0% (0)
Of iets anders.............   52% (20)

Total Votes: 38

Voting Ends:
Page: 12345 > Showing page 1 of 5
Author
INGRID80
Light Weight
2009/05/08 21:29:09 (permalink)
0

Wat is je grootste ergenis op de sportschool?
Ik heb optie twee gekozen maar eigenlijk ook driesuper blij.
Verder heb ik het wel naar mijn zin hoor.

Alleen als ik aankom en eerst 30 kluisjes open moet trekken om uiteindelijk een lege tegen te komenboos.
Dan ben ik weleens in staat om ze allemaal leeg te halen en alles op de grond te gooienknipoog.

Of als je bezig bent met KT en iemand gaat een heel verhaal tegen je ophangen over het weer, de koetjes, de kalfjes en natuurlijk de bijtjes.
Ik kan niet EN praten EN mijn oefening uitvoeren.
Verder ben ik te beleefd om niet te antwoorden want dat vindt ik onaardig.
Dus dan stop ik maar even om te zeggen dat het inderdaad mooi weer is buiten en dat de koetjes, kalfjes en de bijtjes het hiermee eens zijn.
post edited by INGRID80 - 2009/05/08 21:40:56

93 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/08 21:39:42 (permalink)
    0
    Anders, eigenlijk erger ik me nergens aan blij
    INGRID80
    Light Weight
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/08 21:43:01 (permalink)
    0
    Heel goed van je SIS.
    Ik vindt dat kluisjes probleem wel mega vervelend maar het zal wel wennen denk iksuper blij
    sis
    NO Sissy !!
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/08 21:47:03 (permalink)
    0
    Dat komt bij ons eigenlijk niet voor, er zijn maar 2 kluisjes geopend in gebruik en die staan vol met schoonmaakmiddelen en dat weet iedereen.

Verder kun je in een poll ook een meerkeuze optie aangeven, als je niet kunt kiezen tussen 2 en 3.
    3XL
    Senior Moderator
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/08 22:09:06 (permalink)
    0
    Telefoons en mensen die geen handoek gebruiken.

Trouwens vreemd dat je bij jullie de kluisjes die in gebruik zijn gewoon open kunt trekken ? ?
    Marco
    Professor Marco
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/08 22:11:19 (permalink)
    0
    ORIGINAL: INGRID80
    Verder ben ik te beleefd om niet te antwoorden want dat vindt ik onaardig.
    Dus dan stop ik maar even om te zeggen dat het inderdaad mooi weer is buiten en dat de koetjes, kalfjes en de bijtjes het hiermee eens zijn.

INGRID80
    Light Weight
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/08 22:24:44 (permalink)
    0
    ORIGINAL: 3XL

Trouwens vreemd dat je bij jullie de kluisjes die in gebruik zijn gewoon open kunt trekken ? ?

Daar heb je wel een schroevendraaier voor nodig hoor (grapje)super blij.
    Er zijn mensen die hun spullen in een kluisje doen en dan geen hangslotje eraan bevestigen.
    Waarschijnlijk omdat ze geen waardevolle spullen erin gedaan hebben.
    Cowgirl Herb
    goes bananas
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/08 22:51:57 (permalink)
    0
    Herrie makers die bewust hard met de gewichten gooien en bij iedere herhaling de dumbbells tegen elkaar tikken vies bah
    kalajengkin
    voorheen lightweight :P
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/08 23:28:18 (permalink)
    0
    Klepkonten die tegenover elkaar gaan zitten op verschillende toestellen en om het kwartier omwisselen, dus op die manier al babbelend een uur 2 à 3 toestellen bezet houden, en maar babbelen over het weer en het werk en die van zus en zo....
    DennisW
    potige billenman
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/09 03:43:05 (permalink)
    0
    Gasten die hun gewichten niet netjes opruimen als ze klaar zijn.

patrick
    Moderator
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/09 12:31:35 (permalink)
    0
    ORIGINAL: INGRID80

ORIGINAL: 3XL

Daar heb je wel een schroevendraaier voor nodig hoor (grapje)super blij.
    Er zijn mensen die hun spullen in een kluisje doen en dan geen hangslotje eraan bevestigen.
    Waarschijnlijk omdat ze geen waardevolle spullen erin gedaan hebben.

waardevol of niet. bij ons had het allemaal weg geweest super blij
    Moob
    Bullet Ride *ex top mod*
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/09 13:20:36 (permalink)
    0
    Of als je bezig bent met KT en iemand gaat een heel verhaal tegen je ophangen over het weer, de koetjes, de kalfjes en natuurlijk de bijtjes.
    Ik kan niet EN praten EN mijn oefening uitvoeren.
    Gewoon even een zware dumbbell op de tenen laten vallen, dan zijn ze zo weg hoor. knipoog

Heb zelf nergens last van, train thuis.
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/09 13:42:18 (permalink)
    0
    Hebben jullie even super blij

Moob
    Bullet Ride *ex top mod*
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/09 13:50:21 (permalink)
    0
    super blijsuper blij Ja hoor, lucht je hart eens!maf!
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/09 14:18:12 (permalink)
    0
    Tja Moob, ik heb natuurlijk best een hele waslijst en ik vind dat iemand als 3xl zich nogal gematigd uitlaat, omdat hij net als ik natuurlijk ook al een jaar of 30 in dit wereldje rond loopt en ik de afgelopen 30 jaar veel heb zien veranderen wat helaas de term sportschool niet ten goede komt en ja ik ben een keer serieus. Mijn ergenissen beteffen niet zo zeer de kleine dingen waar je tegen aanloopt, maar toch eerder de structuréle afbraak aan goede sportscholen en kennis.

Weet je ik had al een heel verhaal ingetypt, maar ik heb het maar weg gehaald, het is zinloos omdat de meeste hier niet eens zullen beseffen waar ik over praat, dus laat eigenlijk maar, ik heb mijn eigen gym nu weer gelukkig en ik heb jou het gevoel wel eens omschreven van als ik bij nononsence de trap op kom en het stoffige gangetje doorloop dan begin ik al te stuiteren omdat je weet dat er daar getraind word, keihard getraind door gelijkgestemde zielen, geen luze, geen poespas, gewoon eerlijk recht vooruit, wie je bent en hoe je er uit ziet maakt niet, wil je trainen dan gaan we trainen, niet?? ok opdonderen dan, ga maar in een kroeg zitten. Hetzelfde gevoel heb ik gelukkig in halsteren ook, ook niet de meest luxe sportschool die ik ken, maar wel eerlijk en heerlijk.

Iedereen mag mij met mij mee trainen en ik wil iedereen helpen, maar ik moet bijvoorbeeld niet met iemand samen aan het squaten zijn die na 1 setje al loopt te piepen dat de stang in zijn nek pijn doet.

Er is zoveel veranderd door de jaren heen en serieuze krachtsporters zijn commercieel gezien geen bealngrijke doelgroep meer en de nieuwe helden van de sportschool zijn de stemmig geklede metroseksuelen. Uitzonderingen zullen er ongetwijfeld nog wel zijn, maar dan wil dan wel weer de kantekening bij plaatsen dat als er overtuigend bodybuilding georienteerde mesnen trainen dit ook echt lang niet alles is, opvallend is dan wel dat hun hoor door overmatig aan de roids te hebben gezeten hun hersenen schijnbaar ook aangetast zijn en er nauwelijks nog sprake is van echte trainingskennis en ze de groots mogelijk onzin verkopen over training, ik lees regelmatig mee op br en lach mij af en toe een ongeluk over de opmerkingen die over training en oefeningen gemaakt worden en eigenlijk moet je niet lachen maar huilen want het zijn onze nederlandse zogenaamde toppers die de opmerkingen maken.

Het is toch een behoorlijk verhaal geworden zonder er iets specefieks in te zetten maar mijn ergenissen betreffen de teleurstellingen van 30 jaar trainen en de teloorgang van een van de mooiste sporten die er bestaat namelijk krachtsport in de breedste zin van het woord.

P. Tsatsouline
    Getting Lean and Mean
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/09 15:16:38 (permalink)
    0
    Het gebrek aan kennis in de sportschool ergert mij ook, maar ik lig er niet wakker over. Ik ga niet in de avond bidden dat de gevallen zielen de duivelse trainers verlaten en zich inwijden met magnesium poeder en overgeven aan de heilige Olympische halterstangen. Ben het wel met je eens hoor, er zijn zoveel dingen die veel beter kunnen in de sportschool. Ik vraag me af wat belangrijker is voor de eigenaren van sportscholen, het aanbrengen van leden die over drie weken niet terug komen, maar toch lid blijven. Of het aanbieden van goede mogelijkheid voor een grote doelgroep om met sport bezig zijn.

Ik vind ook niet dat iedereen persé de zware powerlift oefening moet doen. Het zijn inderdaad goede basisoefeningen. Ik kan echter zoveel goede redenen bedenken waarom mensen ze niet zouden moeten doen. Het risico is het soms niet waard. Dan nog vind ik wel dat een sportschool de mogelijkheid moet bieden om aan zware krachttraining te doen, goede halterstangen, goede powerrack, squatracks, misschien een platform voor deadlift en gewichtheffen, het toestaan van magnesium, ruimte in de zaal om de oefeningen te doen. Dat is allemaal belangrijk aan te bieden, maar in de praktijk zal eerst gedacht worden aan televisie schermen voor op de loopband, ultra moderne apparatuur om de biceps te trainen. Dat is echt onzinnig en niemand heeft daar baat bij.

De kennis van de fitness trainers is ook gebrekkig. Eigenlijk is een opleiding in fitness trainer geen stuiver waard. Wat dan wel? Misschien mensen aannemen die jarenlange ervaring hebben in een sport zoals gewichtheffen, powerliften, triathleten, vechtsport, atletiek en gymnastiek. Maar dat is niet altijd mogelijk. Fitness trainers zouden eigenlijk constant zichzelf moeten bijscholen. Er zijn zoveel goede boeken en video's te vinden over sport en fitness. Maar als je denkt dat je genoeg weet omdat je de legpress apparaat op gang kan krijgen, dan kom je niet verder en help je niemand vooruit. De beste oplossing blijft denk ik om als enthousiaste sporter zelf de kennis op te doen.
    Espi
    meten = weten!
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/09 15:44:28 (permalink)
    0
    Amen, jammer dat ik de reactie van Hermke en P. Tsatsouline nog niet gelezen had en gewoon voor wachten als ergernis heb gekozen..

Maar ja, helemaal waar.. als ik zo nadenk heb ik in de sportschool, waar ik leer gewichtheffen, meer in een paar maanden tijd geleerd dan in die 10 jaar ervoor bij 2 commerciële sportscholen. Ik hoop dat deze sportschool , die nog niet zo lang bestaat en waar zeer veel 1 op 1 wordt gewerkt, het gaat redden.. immers, er is geen overmaat aan cardio of toestellen, maar wel alles wat een serieuze sporter nodig heeft.

Wie net nieuw is, ziet dat verschil niet, maar wie ervaren heeft hoe het anders kan, beseft de armoede van vandaag de dag. Er zijn zelfs sportscholen waar dumbbells zwaarder dan 12 kg uit den boze zijn en helemaal geen halters aanwezig zijn.. mag je je al in je handjes knijpen dat je überhaupt nog vrije gewichtstraining kan doen, laat staan dat je je bekreunt over afwezigheid van een squatrek ... en het stomme is, die slaan aan bij het grote publiek ook.. zei al, ze weten niet beter.
    Stan
    judon t beat me. Ever.
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/09 16:13:04 (permalink)
    0
    Nergens eerlijk gezegd.

Buiten mss gasten die een riem dragen om armen te trainen of met 60kg te squatten, volgens mij doet zelfs siegler daar nog geen riem voor aan!

Mij nét aanspreken terwijl ik onder m'n bar kruip om te beginnen aan m'n setje vind ik ook vrij irritant.

maar het valt allemaal goed mee in vergelijking met de commerciële gyms, ik zou er nooit meer willen trainen, enkel als ze mij geld geven om te komen trainen
    patrick
    Moderator
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/09 18:09:42 (permalink)
    0
    commerciele gym/geen commerciele gym. BULLSHIT. elke gym is commercieel. Net alsof ze die sportschool voor jou geopend hebben om je een plezier te doen.........ja ja Er moet overal geld verdient worden, ook in een hardcore gym. En aan een fanatieke BB-er valt nou eenmaal weinig geld te verdienen. Met een beetje geluk sloopt ie je spullen en aan neven verkoop verdien je ook niks. Dus de huisvrouwen en wannabe trainers maken een hardcore-sportschool mogelijk. Van mij mogen ze er dus trainen. En ik erger me er niet aan. Lach me er juist iedere dag helemaal scheel om super blij En ik lach ze ook recht in hun gezicht uit, das helemaal mooi super blij

Probeer me aan zo weinig mogelijk te ergeren.
    RamonEnrico
    Super Heavy Weight
    RE: Waar erger jij je het meeste aan op de sportschool? 2009/05/09 18:59:28 (permalink)
    0
    Ik irriteer me aan de cd die ik al een half jaar iedere dag moet horen als ik daarben..

En het ontbreken van een squatrack.
    Page: 12345 > Showing page 1 of 5
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0