Welke 'dommigheid' doe jij?

Author
SheRu
Go John Henry!
2012/08/31 00:06:45 (permalink)
0

5 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re:Welke 'dommigheid' doe jij? 2012/08/31 08:28:29 (permalink)
    0
    Geen armbandjes, geen light cola, niet 100% rauw, niet joggen, geen kinesiotape, geen flesjeswater, geen blotevoetentraining (wel op barefoot schoenen), maar ai, ik doe wel compounds. Hoewel ik niet denk dat die per definitie slecht zijn, je moet dat zien in de context van het rijtje dat opgenoemd wordt. 
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Welke 'dommigheid' doe jij? 2012/08/31 08:29:53 (permalink)
    0
    Ja, en hij maakt daar ook een stevig rijtje mitsen en maren, want ik chuck taylor (ww.) en vond eigenlijk zijn opmerkingen waarom dat volgens hem niet moet niet zó sterk. 
    P. Tsatsouline
    Getting Lean and Mean
    Re:Welke 'dommigheid' doe jij? 2012/08/31 08:51:16 (permalink)
    0
    Ik gebruik waterflesjes als ik van huis ben, omdat ik geen water van de toiletkraan wil drinken. Ik heb ook gymschoenen met een platte zool. Als het kan train ik liever op blote voeten, maar op de sportschool mag het niet. Ik probeer ook aspartaam en andere kunstmatige suikers zoveel mogelijk te vermijden. Ik gebruik liever stevia of palmsuiker in de koffie. Ik ben geen raw vegan, maar wel vegetariër en ik heb ooit eerder een filmpje van Lierre Keith gezien, en haar paleotard argumenten schammelen van alle kanten.

Ik heb zelf geen tijd om te hardlopen, maar ik vind zijn argumenten over joggen (gender-reassignment) zwaar overdreven. 

Dus ik ben heel erg dom.

Ik heb vroeger wel eens EDT gedaan van Charles Staley en vond dat wel een aardige manier om te trainen. Maar tegenwoordig is Staley meer bezig de macho uit te hangen. (Het zelfde geld overigens ook voor Pavel Tsatsouline).
    post edited by P. Tsatsouline - 2012/08/31 09:03:10
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Welke 'dommigheid' doe jij? 2012/08/31 09:10:51 (permalink)
    0
    Ha! Jaaa, dat jog-argument heb ik ook gezien. Vond de Mistakes wel aardig, maar de uitleg eronder vaak nogal 'meh', varierend van "ik ben niet gekwalificeerd om hier wat over te zeggen" tot "er is wel veel bewijs, maar joggen is gewoon niet zo mannelijk"  .  Ik vond sommige punten best aardig, maar 't artikel heulemaal niet zo sterk. 
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re:Welke 'dommigheid' doe jij? 2012/08/31 11:28:25 (permalink)
    0
    Alles en hardleers!
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0