Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers ?

Whey Proteine   27% (17)
Weight Gainer   1% (1)
Vitaminen   20% (13)
Omega's   12% (8)
Testoboosters   3% (2)
Creatine   22% (14)
Energie producten   3% (2)
Aminozuren   8% (5)
Afslankproducten   0% (0)
IGF-1/HGH boosters   0% (0)

Total Votes: 62

Voting Ends: Mon 08-Nov-10 17:00
Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
Dave Hawk
IFBB/NBBF wereldrecordhouder
2010/10/22 13:02:07 (permalink)

Tijdens de 'Night Seminar' hebben we diverse tafelseminairs, zo ook een over voeding&supplementie,  om een goed beeld te krijgen wat de
gemiddelde sporter zoal aan supplementen neemt, heb ik deze poll opgezet. Het is straks interessant, om het e.a. eens live te bespreken en
daarbij ook eens te kijken met wedstrijdatleten, wat zij nemen en essentieel achten in hun schema's.

Ook is het interessant om te weten welke supplementen men dan gebruikt, welk merk, met welk doel ....gewoon even hieronder posten en kunnen
we vast een leuk item van maken. Misschien heb je zelfs een vraag die iemand voor wil leggen want er zitten straks 4 wedstrijdatleten, die hier straks
live over gaan babbelen.

Zelf zit ik op dit moment vrij basis in mijn supplementie Whey proteine voor de bouw en het onderhouden, vitaminen en ben 6 weken bezig met een
Tryptofaan cycle zoals we die kennen van atleten uit de jaren tachtig/begin jaren negentig om te herstellen en bouwen. 

Komt u maar.

23 Replies Related Threads

Remco
    cuore sportivo
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 13:03:08 (permalink)
    whey en een goede multi. Dat is alles wat je nodig hebt. blij
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 13:12:10 (permalink)
    Whey, vitamine en vetten hier blij
    teddybeerke
    hug on own risc
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 14:29:14 (permalink)
    eiwitten, multi en pre-workout
    Cowgirl Herb
    goes bananas
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 14:37:07 (permalink)
    Whey, vitaminen, omega 3 's en amino's (BCAA).
    Ook nog andere eiwitten (miscillar casein), maar die optie is er niet.

Espi
    meten = weten!
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 15:14:44 (permalink)
    Uiteraard alles van de Pasio-lijn , maar van de lijst vind ik naast B12 , omega3 het belangrijkste.
    Whey niet, ben allergisch voor zuivel.
    post edited by Espi - 2010/10/23 11:29:50
    Luppie
    Super Heavy Weight
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 16:16:59 (permalink)
    Whey multi-fit, creatine, omega's,  energie en amino's.

Whey, multivitamine, omega's altijd
    Whey smorgens omdat het lichaam schreeuw om eiwitten vanwege
    herstel, om dan snelle eiwitten te nemen gaat het lichaam uit de catabole vase.
    Multi vit omdat ik veel sport en ben gewoon meer mineralen en vitaminen nodig
    daarom. Omega 3 omdatik niet elke dag omgega 3 uit voeding kan halen.

Energie zie ik maar ff als PRE workout supl dus alleen voor
    de trainng haal er mijn voordeel uit kwa focus en om langr door te kunnen als dat nodig is.

Creatine af en toe voor de extra kracht indirect zal dat dan ook wel weer meer massa geven als je het vaak genoeg gebruikt.

Amino's of eingelijk bcaa's voor de trainng om spierafbraak tegen te gaan.Kan erg handig zijn ook in de cut als je erg laag in je cals zit. Verder is het handig bij ochtend cardio om geen energie uit spiereiwit te halen bij een low cals dieet. Het vergoogd de eiwitsyntese
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 16:40:11 (permalink)
    zelfde lijstje als cowgirl en soms creatine voor een tijdje
    Marco
    Professor Marco
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 16:47:27 (permalink)
    Alleen voeding hier, wel eiwitshakes gehad, 1 keer over creatine en visolie capsules.

Nu alleen voeding.
    twirre
    E621
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 17:06:48 (permalink)
    Whey en een multi vitamine. En wat extra ijzer (roosvicee ferro) Niet elke dag trouwens.( Bleek uit bloedtest dat ik wat tekort had aan ijzer en koper)
    Dolsey
    Training Like An Animal, Growing Like A Beast
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 17:12:09 (permalink)
    whey creatine amino''s en af en toe eens een testobooster
    Luppie
    Super Heavy Weight
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 17:57:06 (permalink)
    Dolsey echte testo of gewoon een suplementje ?
    sportstudiolochem
    Life is a Challenge
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 18:13:01 (permalink)
    Ben nu bezig met mijn dieet programma (wat extremer) Hoog in de eiwitten, (kip, tonijn, tilapia met elke keer een portie rijst, groente naar behoefte, ben ik niet erg dol op) multi max, verse ananas, geperste grapefruit en om de dag apelazijn verdund met water. (apelazijn kan je ook als dressing gebruiken over je sla)
    Wat er ook gedaan wordt is apelazijn met een klein beetje honing nemen.
    Wel gezond blijven eten, je valt hier echt vanaf is mijn eigen ervaring. Dit werkt echt voor mij. Lekker ouderwets op mijn eigen manier.

3XL
    Senior Moderator
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 19:19:45 (permalink)
    Heb gekozen voor creatine omdat ik proteine, multi vit/min en vetzuren ook in "supplementen" voorm meer tot standaard voeding reken dan als extra toevoeging, Gewoon onderdeel van een vast voedingspatroon om op een makkelijke manier in bepaalde behoeften te voorzien.
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 19:26:08 (permalink)
    Vitamines (reken ik zink voor 't gemak ook even bij) en een omega-3 supplement
    3XL
    Senior Moderator
    De Zin en Onzin van Wei. 2010/10/22 19:53:46 (permalink)
    Mischien een idee om de zin en onzin van wei te bespreken?

Zie de laatste tijd zoveel onzin voorbij komen dat het soms wel lijkt of het Lourdeswater is.
    post edited by SheRu - 2010/10/22 20:12:43
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 19:57:20 (permalink)
    Doen! LEuk!
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 21:00:16 (permalink)
    Yep, goeie suggestie.
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/22 21:23:37 (permalink)
    Maar ik kon wel weer lopen heur. Nee prima, brand maar los, heb er toch geen verstand van. Tenmiste niet veul. Dus wellicht ga ik er nog iets van opsteken.
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    Re:Welke supplementen worden het meest gebruikt onder de B&F-ers 2010/10/23 00:11:37 (permalink)
    whey..
    vragen:
    het eiwit sneller opgenomen in het lichaam itt andere eiwitsoorten
    remt katabolische toestand van het lichaam na trainen
    nuttig op andere tijdenvan de dag in te nemen dan rond de training
    is whey de beste eiwit of hebben andere eiwitsoorten ook hun doel
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0