Zoeken naar benodigde Kcals/dag

Author
kuikens
Feather Weight
2014/04/12 19:04:21 (permalink)
0

Zoeken naar benodigde Kcals/dag

Ik ben al 1,5 jaar bezig geweest om mijn eetpatroon om te buigen van vette crap naar clean en de hoeveelheid Kcals flink in te perken.
Ben 1,81m woog 84 kilo met 27% vet.
Na 1,5 jaar honger lijden was er nog 60,5 kilo over en 6%-7% vet.
Helaas kun je je wel voorstellen dat ondanks dat ik behoorlijk droog stond er door het lage gewicht ook weinig spieren te showen waren.
Daarnaast zijn mijn bloedwaarden in het rood gedoken en is mijn rusthartslag nog maar net boven de 50 en de bloeddruk 90/70.
Tijdens de megacut ben ik denk ik 1,5 kilo spiermassa kwijt geraakt, maar zou nu graag weer wat willen 'bulken', maar ben als de dood dat er vet bij komt ipv spieren.
Hoewel het ook goed zou kunnen dat mijn lichaam eerst wat tekorten aan wil vullen voor het zich druk gaat maken om spiergroei.
Mijn 0 groei/krimp verbruik ligt vermoedelijk rond de 2250 Kcal per dag (BMR van 1550, Enkel zittend werk, 1 uur middelmatig krachttrainen per dag).
Voedingsschema ong 30-55-15.

Wat zou nu het aantal Kcals per dag moeten gaan worden, waarbij ik meer spiermassa op ga bouwen en toch weinig vet erbij ga krijgen, en hoe snel zou je daar meetbare results van moeten zien?
 
#1

2 Replies Related Threads

    Mx
    Peace Through Power!
    Re: Zoeken naar benodigde Kcals/dag 2014/04/30 09:18:33 (permalink)
    0
    Wuaw! Heb je ook nog huiswerk liggen dat we voor je kunnen doen? 
     
    ...
     
    Binnen dit (sub)topic staat genoeg geschreven om je vraag ZELF te beantwoorden! 
     
    Gerichte vragen en/of het bekijken van je berekeningen mag je altijd stellen, maar net als met trainen moet je je eigen werk verzetten.
     
    Begin hier maar eens:
    http://forum.body-fitness.nl/Bereken-je-eigen-energie-behoefte-m57950.aspx
     
    succes!
     
    #2
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    Re: Zoeken naar benodigde Kcals/dag 2014/04/30 10:40:42 (permalink)
    0
    Gewoon een paar weken rond de 2300kcals gaan zitten.
    Kijken hoe dat bevalt, en wat dat met je lijf doet.
    Daarna kan je altijd bijsturen.
     
    Overigens zou ik in verhouding je vetten wat ophogen en je koolhydraten wat verlagen...
    #3
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0