Lockedbarbi twins net op tv

Author
Guest
Middle Weight
2005/09/17 19:30:23 (permalink)
0

barbi twins net op tv

Heeft iemand de aflevering gezien over de barbi twins die dus al jaren eetstoornis boulimia hebben (een half uurtje geleden op sbs6)? Ik zat net te kijken, en ik vond het echt onvoorstelbaar dat zij dus onwijze eetbuien hadden, daarna overgeven en soms wel 100 laxeerpillen op een dag slikten, dan nog steeds op hun kalender foto's en fotoreportages in de playboy zo'n super gave huid en lichaam hadden. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat als je zo slecht voor je lijf zorgt, dat je dat dan niet aan je huid kunt zien.... en zo goed kun je foto's ook niet retoucheren, en ik neem aan dat fotografen echt niet met modellen werken die een super lelijke huid hebben....

hier fotootje van de tijd dat ze dus boulimia hadden:

14 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    RE: barbi twins net op tv 2005/09/17 19:43:55 (permalink)
    0
    Jawel.. kijk naar die ogen, het wit is bewerkt. Verder doet make up een hoop natuurlijk. Cameron Diaz heeft stevige acne en schopt het ook ver in films, als voorbeeld.

Ik vind het ergens wel triest voor die meiden. Mooi zijn en het zelf niet zien en eigenlijk alleen maar in de problemen zitten.
    Guest
    Middle Weight
    RE: barbi twins net op tv 2005/09/17 20:03:07 (permalink)
    0
    ja tuurlijk retoucheren ze wel bepaalde dingen, maar ik vind het toch bizar dat je echt niks ziet qua huidproblemen, ik bedoel ook op andere plaatsen van het lichaam dan alleen het hoofd.....en bij cameron diaz heb ik best weleens die acne gezien hoor, ook op foto's een beetje.

triest is het idd, maar zij hebben nu boeken geschreven en geven voorlichting over eetproblemen om anderen te behoeden voor wat zij hebben meegemaakt, dus ze hebben het wel omgezet tot iets goeds!
    Susy
    Feels good!
    RE: barbi twins net op tv 2005/09/17 21:46:35 (permalink)
    0
    Nou ze kunnen van het lelijkste eendje de mooiste zwaan maken op foto door dat retoucheren. Heb wel eens gezien op tv met voor en na foto's en mn mond viel gewoon open.

Vind het altijd geweldig om te merken dat mensen een negatieve ervaring weten om te buigen tot iets positiefs. Dat kan nl zeker niet iedereen!
    scanner
    Heavy Weight
    RE: barbi twins net op tv 2005/09/17 23:31:31 (permalink)
    0
    die wil ik wel een keertje palen hoorblij
    Hessel
    Mr. Gigantism
    RE: barbi twins net op tv 2005/09/17 23:39:36 (permalink)
    0
    Kep et ook gezien en ik had wel meelijden met ze, vind het zielig dat sommige mensen er alleen zijn om op gerukt te worden. Net als hoeren, die worden eigenlijks ook alleen als neuktuig gezien...

Ik vond het wel stom dat het opeens over die tweeling ging! Op teletekst stond dat het over reuzen zou gaan! M'n favoriete thema super blij. Mischien volgende keer blij.
    18fitie
    GOD OF B&F
    RE: barbi twins net op tv 2005/09/17 23:39:53 (permalink)
    0
    Kvind ze niet zo knap.

Susy daarentegenmaf!, nice avatarknipoog
    18fitie
    GOD OF B&F
    RE: barbi twins net op tv 2005/09/17 23:41:27 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Hessel

Kep et ook gezien en ik had wel meelijden met ze, vind het zielig dat sommige mensen er alleen zijn om op gerukt te worden. Net als hoeren, die worden eigenlijks ook alleen als neuktuig gezien...

Ik vond het wel stom dat het opeens over die tweeling ging! Op teletekst stond dat het over reuzen zou gaan! M'n favoriete thema super blij. Mischien volgende keer blij.

super blij
    RamonEnrico
    Super Heavy Weight
    RE: barbi twins net op tv 2005/09/17 23:56:36 (permalink)
    0
    nou geloof mij maar dat je in photoshop iemands huid compleet gaaf kan maken.
    18fitie
    GOD OF B&F
    RE: barbi twins net op tv 2005/09/18 00:29:20 (permalink)
    0
    Met al die make up, is photoshop niet meer nodig denkek.
    RamonEnrico
    Super Heavy Weight
    RE: barbi twins net op tv 2005/09/18 01:28:20 (permalink)
    0
    vind ze er eigenlijk nog niet mooi uitzien
    smokey juul
    smoke? no thnx!
    RE: barbi twins net op tv 2005/09/18 10:56:15 (permalink)
    0
    Het gaat om image, zoals Susy zegt ze kunnen tegenwoordig alles bewerken. Als je image hebt verkoop je.
    Susy
    Feels good!
    RE: barbi twins net op tv 2005/09/18 17:37:11 (permalink)
    0
    Susy daarentegen, nice avatar

Thanx...speciaal voor mij gemaakt! knipoog 
    Hessel
    Mr. Gigantism
    RE: barbi twins net op tv 2005/09/18 21:40:13 (permalink)
    0
    Is there anyone out there cause its getting harder and harder to breathe.
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    RE: barbi twins net op tv 2005/09/19 00:33:35 (permalink)
    0
    maroon5

heb wat tutorials gevolgd om portretten te verbeteren in photoshop.. gaat heel goed.
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0