beefjerky jerkysnack

Author
piet de Vries
Feather Weight
2005/01/09 21:36:04 (permalink)
0

beefjerky jerkysnack

Heeft iemand ook recepten met beefjerky erin verwerkt ?

5 Replies Related Threads

Espi
    meten = weten!
    RE: beefjerky jerkysnack 2005/01/09 22:12:23 (permalink)
    0
    Kijk eens in een van de links die ik in de top heb neergezet voor Engelstalige receptenzoekers.??

beef jerky recepten in allrecipes.com

Dat zijn allemaal recepten voor hoe je ze maakt. Beef jerky zelf is een typische snack. Dus dit zal niet snel in een recept worden verwerkt. Zeker niet door Amerikanen die bijna niet meer koken.

Dit is iets leuker: beef jerky in recipe source

Maar ook hier allemaal recepten over hoe je ze kan maken, bijv. Thaïse beef jerky

Maar recepten.. om er iets mee te doen? Nee, daar gebruik je vers rundvlees voor.. het drogen doe je om onderweg snacks te hebben, niet om dan weer er iets mee klaar te maken...

Espi
    meten = weten!
    RE: beefjerky jerkysnack 2006/10/17 18:50:45 (permalink)
    0
    lauw †
    Number Two ;-)
    RE: beefjerky jerkysnack 2006/10/17 20:01:01 (permalink)
    0
    hahahahaha super blij

ook in dit topic vind ik beefjerky nog steeds niet te vreten.

een recept voor beefjerky?

Stop 300 gram in een blender en probeer het naar binnen te krijgen zonder het te proeven.
    Wreckless
    Super Heavy Weight
    RE: beefjerky jerkysnack 2006/10/17 21:47:11 (permalink)
    0
    Grappig dat je die opmerking maakt over Amerikanen die niet meer koken.

Op Vitaya (zo'n feelgood zender) wordt een programma uitgezonden van Martha Stewart en die stond daar dus vorige week meer dan een half uur met zo'n koksmuts op haar kop uit te leggen hoe je een broodje spek met sla maakt. Ik kon mijn ogen niet geloven. En dan had ze ook nog een gast die kwam uitleggen hoe je een broodje pindakaas met confituur maakt. Men neme een broodje, smeert er eerst de pindakaas op en dan de confituur. Smullen maar.

Een bord spaghetti met tomatensaus uit blik wordt daar dus echt als "homecooked meal" beschouwd he.

Misschien zou ik daar wel een restaurant kunnen openen. blij
    Espi
    meten = weten!
    RE: beefjerky jerkysnack 2006/10/17 22:40:37 (permalink)
    0
    LOLOL..

Er zijn anders ook best heel veel mensen die hun eigen bier brouwen en zelf yoghurt maken. En lang, lang voor het hier populair was, werd daar ook veel eigen brood gebakken en taarten bakken dat kan bijna elke huisvrouw daar goed.

Dus, wat dat aangaat zijn het niet allemaal zwakkelingen op culinair gebied. Van oudsher moesten kolonisten alles zelf kunnen maken. En sommigen in de meer afgelegen gebieden doen dat nog steeds!
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0