bekeuring ivm snelheids overschrijding

Page: < 123 > Showing page 2 of 3
Author
BiG_G
Heavy Weight
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 05:54:35 (permalink)
0
Nope...
BigRichard
Super Heavy Weight
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 08:37:54 (permalink)
0
doe je goed, heb je een radar verklikker misschien?
CoD
Light Weight
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 09:27:39 (permalink)
0
quote verwijderd
Gestolen kentekenplaten
post edited by ErEf - 2005/04/26 10:20:22
Remco
cuore sportivo
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 11:07:05 (permalink)
0
Ik had er vrij weinig todat ik werd aangehouden vanwege m'n radar detector. Dat was niet zo handig. blij
Nu scoor ik ze ook wel regelmatig. Ik denk gemiddeld 1 of 2 per maand.
BigRichard
Super Heavy Weight
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 11:52:29 (permalink)
0
was al bang dat ik de enige was!!!!!

Feel
live life to the max
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 13:49:20 (permalink)
0
Mwaah....ben paar weken geleden nog mn rijbewijs weekie kwijt geweest omdat ik 146km reed waar je maar 80 mocht

Kostte me mooi 380 euries.....kreeg ik een week erna weer een prent;160 waar je 120 mocht weer 195 euro in mn mik!

Heb er dit jaar ook al 2 gehad voor door rood rijden dus het gaat weer lekker zo.

Denk dat ik er dit jaar al stuk of 8 heb gehad want had ook nog paar kleine bonnetjes voor snelheid...
gerriesmit
Prioriteit nr.1:
Groot worden
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 13:55:31 (permalink)
0
Ik heb in 3 jaar tijd nog nooit een boete gehad... Ook errug veel geluk denk ik..
ErEf
Growing pains BFF AD
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 14:26:13 (permalink)
0
tegenwoordig check ik 3 x bij Geestmerambacht of ze daar niet weer achter de bosjes staan..
polaroid pooiers zijn 't

gerriesmit
Prioriteit nr.1:
Groot worden
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 14:30:20 (permalink)
0
ik rij elke dag over de s3... ook een gewilde locatie.. enja.. Geestmerambacht is idd ook een vrij vervelende plek.. ik hou me daar aan de snelheid
samot
Kruikenzeiker
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 16:27:04 (permalink)
0
als je er gemiddeld over een jaar gezien 5-6 per maand hebt ben je niet goed bezig super blij... Kzie ze meestal wel aankomen vandaar dat ik er nog geen heb denk super blij
ErEf
Growing pains BFF AD
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 17:41:07 (permalink)
0
Remmen zinloos bij nieuwe lasergun

Uitgegeven: 26 april 2005 13:04
Laatst gewijzigd: 26 april 2005 13:59

NIJEGA - Hard rijdende automobilisten die een politieagent met een lasergun zien staan, hoeven voortaan niet meer op de rem te gaan staan. De verkeershandhavers van de politie hebben een nieuw type lasergun die op maximaal negenhonderd meter afstand de snelheid van een auto kan meten.
Op het moment dat de automobilist de politieagenten in de gaten krijgt, staat op het schermpje van de 'Ultra Lyte Long Range 100' allang de gereden snelheid, zo demonstreerde de politie dinsdag op de Wâldwei bij het Friese Nijega.

De oude lasergun kon op 'slechts' 400 meter afstand de snelheid van een motorvoertuig meten, vertelde een woordvoerder van de politie. En daarnaast kan het nieuwe detectiepistool ten opzichte van de oude ook vanuit een politieauto de snelheid meten. Die luxe is niet voor niets. De lasergun van Amerikaanse makelij kost liefst 7000 tot 8000 euro.
Boete
Dat geld lijkt snel te worden terugverdiend. Een uurtje lasergunnen op de Waldwei leverde bij vier automobilisten in totaal al ruim 1200 euro boete op. Politieman Klaas Veenma snapte als eerste overtreder ondernemer Loe Walter. "Ik was mijn vrouw aan het bellen en werd afgeleid. Normaal rijd ik nooit te hard. Ik rijd 45.000 kilometer per jaar, dus vind ik veiligheid erg belangrijk", aldus Walter. Hij doet dan ook niet moeilijk over de boete van 300 euro.
Het werk van Veenma lijkt eenvoudig. Richt de lasergun op een voertuig, haal de trekker over en de snelheid staat op het schermpje. Dat blijkt echter tegen te vallen. Alle aanwezige journalisten hebben de grootste moeite om de snelheid van een voertuig te meten. Tot hun grote teleurstelling lukt het hen niet om zelf een hardrijder te snappen.

(c) ANP
gerriesmit
Prioriteit nr.1:
Groot worden
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 17:44:23 (permalink)
0
Ik hoorde dit al op de radio vanmiddag.. stelletje pleurislijers...
spiersmurf
The Incredible Smurf
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 18:00:16 (permalink)
0
met mijn eigen auto's  in tien jaar tijd 1 terwijl ze aardig hard gaan
daar in tegen met de bus van de zaak die niet vooruit  te branden is gem 7 in een jaar
voor achohol was de hoogste,was nog in de goedkope tijd 1400 gld
kayla
Supermom
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 19:27:35 (permalink)
0
Ik blijf bekeuringen zonde geld vinden, dus ik probeer me toch altijd zoveel mogelijk eraan te houden. Heb er jaren geen gehad en nu al 3 in ongeveer een half jaartje. Maar als ik echt effe gas wil geven (motor) dan ga ik toch even de grens over.
Wreckless
Super Heavy Weight
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 22:57:07 (permalink)
0
Ik werd vroeger regelmatig geflitst, maar de laatste jaren bijna helemaal niet meer.

Ik rij nu namelijk met zo'n TomTom Navigatiesysteem op mijn PDA, en daar kan ik POI's (points of interest) op zetten. Zo'n POI kan een fitnesscentrum zijn, of een café of een tankstation. Maar ook de positie van een flitspaal. Niet zomaar elke flitspaal, je kan een onderschied maken tussen flitspalen waar je 70 mag rijden, of flitspalen op autosnelwegen. Of posities waar de flikken nogal eens in hinderlaag liggen. En bovendien is er software die gaat roepen van "PAS OP, max 70", of "PAS OP, roodlichtcontrole".

Werkt goed en is niet eens zo heel duur.

Ook heb ik cruisecontroll in mijn auto. En als ik dus een lang stuk weg heb waar ik maar 70 mag, dan zet ik die gewoon op 70 (ok 72 dan) en laat hem maar bollen. Het is heel ontspannen rijden en helemaal niet gevaarlijk. Je moet hem natuurlijk wel van de cruisecontroll afhalen als er iemand te kort voor je rijdt.
BigRichard
Super Heavy Weight
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 23:03:54 (permalink)
0
vriend wreckless, u bent de messia

heb ook tomtom dus kan ik dit ook,enkelt help me eens op weg hoe deze in te stellen, blijf u eeuwig dankbaar met hen die een extra drankje op mijn kosten mogen nuttigen omdat ik geld over heb omdat ik bekeuringen voorkom, halleluja
Wreckless
Super Heavy Weight
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 23:04:04 (permalink)
0
"Ik was mijn vrouw aan het bellen en werd afgeleid. .... dus vind ik veiligheid erg belangrijk", aldus Walter.

Walter is waarschijnlijk zo iemand die vind dat de anderen veiliger moeten rijden, zodat hij rustig zijn vrouw kan bellen.

Dat zie je vaak. "Ze zien toch dat het mistig is, dus ze moeten maar wat voorzichtiger zijn" (die mensen hebben dan hun lichten niet aan)
Ze zien toch dat mijn vrachtwagen overladen is? Dan mogen ze best wat voorzichtiger zijn.
Mercutio
Iron Pimp
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 23:04:25 (permalink)
0
ORIGINAL: BiG_G

Maar ik doe dat nooit bij die camera dingen... (gevolg is dus dat ik in 14 jaar nog maar 5 bekeuringen heb gehad voor te hard rijden. En deze waren dan wel voor een wereld snelheid van 10 Km tehard

ORIGINAL: Fitmen

Ik heb volgens mij 5 boetes verzameld in de afgelopen 14 jaar. Braaf he.........euhhh eigenlijk gewoon erg veel geluk dat ze me niet vaker gepakt hebben.

Damn, doen jullie aan carpoolen ofzo, 14 jaar lang ?????
Wreckless
Super Heavy Weight
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 23:09:33 (permalink)
0
Op deze site http://www.poihandler.com kan je die POI's downloaden. Daar moet je wel wat voor betalen, maar de bestanden zijn redelijk up-to-date.
Op deze site vind je gratis bestanden http://poiplace.oabsoftware.nl/index.php Ze zijn spijtig genoeg niet zo volledig.

BigRichard
Super Heavy Weight
RE: bekeuring ivm snelheids overschrijding 2005/04/26 23:12:38 (permalink)
0
ORIGINEEL: kayla

Ik blijf bekeuringen zonde geld vinden, dus ik probeer me toch altijd zoveel mogelijk eraan te houden. .....................
.................... Maar als ik echt effe gas wil geven (motor) dan ga ik toch even de grens over.

ook ik vind het zonden van me geld, en om in het buitenland te gassen moet ik ruim 150km rijden,weet je statisch gezien hoeveel bonnen ik kan krijgen als ik normaliter enkelt naar de gym en supermarkt rij?????
Page: < 123 > Showing page 2 of 3
Jump to:
© 2019 APG vNext Commercial Version 5.0