gevraagd: lekker verantwoord lunchgerecht

Author
des
Light Weight
2006/08/10 18:40:50 (permalink)
0

gevraagd: lekker verantwoord lunchgerecht

beste dames en heren,

Ik heb op zoek naar een heerlijk verantwoord lunchgerecht.
Wie kan me helpen??

6 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    RE: gevraagd: lekker verantwoord lunchgerecht 2006/08/10 18:44:48 (permalink)
    0
    Zijn er nog beperkingen, dingen die je niet of heel graag lust, warm/koud, hartig, zoet?
    des
    Light Weight
    RE: gevraagd: lekker verantwoord lunchgerecht 2006/08/10 18:48:50 (permalink)
    0
    bedankt dat je het vraagt.
    Ik ben totaal geen fan van kaas, wat voor soort dan ook ( feta zou in een aantal combinatie's nog kunnen)
    voor de rest misschien iets lekkers met kip of kalkoen ofzo..
    spui maar wat ideeën..
    Marcel
    Krachtwafel expert
    RE: gevraagd: lekker verantwoord lunchgerecht 2006/08/10 21:42:17 (permalink)
    0
    Blokjes gerookte kipfilet mengen met wat stukjes bleekselderij en stukjes appel en wat rozijntjes, klein beetje olijfonaise erbij zodat het wat aan elkaar blijft plakken, en dit eet je met brood,of stokbrood,of geroosterd brood, of crackers of......

Smakelijk, Marcel
    TommyTee
    Heavy Weight
    RE: gevraagd: lekker verantwoord lunchgerecht 2006/11/05 20:27:48 (permalink)
    0
     snij een gerookte kipfilet in blokjes (kan ook gebakken kipfilet gebruiken, is goedkoper...), en ook een mango. roer een lepel yoghonaise en een beetje wasabi door elkaar. smeer daar een wrap een beetje mee in. vul de wrap met een beetje sla(ijsberg is lekker), kipfilet en mango. evt wat plakjes komkommer. Oprollen en klaar!!! Je kan er ook meerdere maken en meenemen in alufolie. Altijd lekker, en gezond!!  
    TommyTee
    Heavy Weight
    RE: gevraagd: lekker verantwoord lunchgerecht 2006/11/05 20:30:31 (permalink)
    0
    wat gebakken eiernoedels met tonijnsteak is ook erg lekker. Kook een beetje eiernoedels in water tot ze gaar zijn. verwarm olie in een wok, bak de noedels en blus af met teriyake (kan je gewoon bij de ap halen in een flessie). evt nog wat verse bosui en koreander er doorheen. bak vervolgens een stuk tonijn (diepvries van AH of ALDI is prima) en blus ook af met teriyake. Eten maar!!
    cathyanne
    Light Weight
    RE: gevraagd: lekker verantwoord lunchgerecht 2006/11/08 21:42:44 (permalink)
    0
    Ik heb vandaag een super lekkere lunch-salade gegeten. Volgens mij is 'ie erg makkelijk zelf te maken.

Hij bestond uit:
    - dressing van honing, olijfolie en mosterd gemengd
    - rucola sla en ijsbergsla
    - pijnboompitjes
    - heel fijngesneden gerookte zalm en gerookte kipfilet
    - walnoten
    - stukjes (verse) ananas

Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0