hallo ben nieuw hier .
hallo , ik heet leroy kom uit breda 1m78 80 killo . train nu alles bij elkaar zo 4 jaar van 1 jaar echt sirieus de andere 3 jaar was meer wanneer ik tijd had .
dit 1 jaar die ik sirieus train ga ik 6 dagen per weer naar de sportschool , ma , di , woe, do, vrij, za, zondag rust ga echt door naar het uiterste lijk mij dat het niet voor niets gaat ik ben nu aan bulken met plasma jet protine en onder het traine drink ik creatine van size on als ik klaar ben met plasma jet wil ik droog gaan traine dat de spieren beter zicht baar zijn naar de zomer wil ik weer gaan bulken meschien met een kuur maar dan moet ik eerst me studie omhoog goien en me training schema en me eetpatroon aan passe en genoeg bouwstoffen hebben hoop dat ik hier veel kan leren wat ik dan kan gaan verandere voor dat ik genoeg bouwstoffen heb .
eet schema ,
smorgens 2 bruine broodjes pindakaas en een glas melk en een protine shake
2 uur later 2 bananen
middag eten 4 bruine broodjes ham
avond eten meestal wat de potschaft meestal zijn het aardappels en ben gek op shinees dus eet dat ook vaak en een glas melk
dan voor het slapen flinke bak kwark
smorgen tot het avond eten drink ik limenade siroop zo min mogeluk limonadesiroop en na het avond eten water tot het slapen gaan
training schema ,
ma , bortst biceps
di, schouders .triceps ,buik benen
woendag , borst , biceps
donderdag , schouders , triceps , buik , benen
vrijdag , borst , biceps
zaterdag , schouders , triceps , buik , benen
graag veel reacties wat ik moet verandere ben ook nog maar aan het leren