hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum?

Page: < 1234 > Showing page 3 of 4
Author
Mr.X.
PSI Force
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/29 03:53:46 (permalink)
0
Via DBB
Stan
judon t beat me. Ever.
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/29 03:56:29 (permalink)
0
mss rare vraag...maar zijn er mensen die net zoals er veel mensen doorgestroomd zijn naar DBB ook bij een ander klein (groeiend?) forum zitten?

gewoon vraagje [8D]
sis
NO Sissy !!
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/29 10:01:50 (permalink)
0
Wat nou ander forum, mafkees!

super blij super blij j/k

Ik probeer mezelf ernstig te beperken.. de dagen zijn toch al te kort dus moet selectief zijn in de dingen die ik doe op t grote wijde internet. Om op je vraag terug te komen.. ja, ik hang wel op meerdere plaatsen rond maar niet dagelijks blij
Mr.X.
PSI Force
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/29 13:20:56 (permalink)
0
ORIGINAL: Oom Oli

Ik ben eigenlijk 1 van de eerste members, was de eerste week al lid. Ben net zoals Robin hier pas veel beginnen posten toen het op DBB een zooitje werd...

?, De eerste week al?, dat kan niet , want ik had lekker al veel eerder een ban bij dbb
MaxMuscle
Super Heavy Weight
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/29 13:23:24 (permalink)
0
Ergogenics!!!
Oom Oli
Gare Haan
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/29 15:34:31 (permalink)
0
ORIGINAL: Mr.X.

ORIGINAL: Oom Oli

Ik ben eigenlijk 1 van de eerste members, was de eerste week al lid. Ben net zoals Robin hier pas veel beginnen posten toen het op DBB een zooitje werd...

?, De eerste week al?, dat kan niet , want ik had lekker al veel eerder een ban bij dbb

ja, toen ik op DBB ontdekte was heel die hetze met je foto's net bezig, je was daar toen direct mijn grote voorbeeld!!

maar kijk naar datum joined onder mijn avatar: 15 november 2002!
post edited by Oom Oli - 2005/04/29 15:48:54
Hans
Intense MudaFukin Pimp
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/29 19:17:02 (permalink)
0
ORIGINAL: ErEf

Was een gouden tijd!

Snel verzilveren dan!  super blij
seHn_wes
Middle Weight
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/29 19:23:49 (permalink)
0
Ook via google .. echt superforum hier !!
Scrappy
GarbagecaN
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/29 19:31:38 (permalink)
0
Via een paar maatjes van de sportschool, Paulus en Leetje.
maxem
Middle Weight
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/29 21:46:14 (permalink)
0
Nou via de Flair site daar was het vragentopic van Dude....
Espi
meten = weten!
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/29 21:54:29 (permalink)
0
Via DBB en daar kwam ik via Wateengedoe2, die ik IRL kende vanwege Esperanto.
Daar las ik het bericht van ErEf en Perry dat ze een leuk forum hadden opgericht en uit nieuwsgierigheid ging ik kijken. Omdat Wateengedoe2 met wie ik toen heel veel optrok (tot ze verhuisde naar een andere stad verdrietig ) uiteindelijk bijna alleen nog hier postte en het almaar drukker en interessanter werd, ben ik na verloop van tijd bijna alleen nog hier aan het posten. Zeker na mijn ziekte.. laatste maanden kom ik ook weer op DBB maar het is er groter en dus minder gezellig dan hier.

Andere Nederlandse fora waar ik vaak kom zijn dieetforums zoals bijv Atkins en South Beach Diet.
Ben helaas het forum van Marcus zowat vergeten.... was ook een leuk forum! En heel erg on-topic!
Voorheen kwam ik meer op Amerikaanse fora zoals AvantLabs of bb.com maar ook dat is me te veel leeswerk geworden. Uitzondering is het nerdy forum van Lyle McDonald, de man die bijna alle anderen voor is qua up-to-date-heid op het terrein van voeding en training.
Oom Oli
Gare Haan
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/29 21:59:05 (permalink)
0
ORIGINAL: Esperantistino
 uiteindelijk bijna alleen nog hier postte en het almaar drukker en interessanter werd, ben ik na verloop van tijd bijna alleen nog hier aan het posten. Zeker na mijn ziekte..

nou das wel een heel keerpunt in je leven, he Espi, zo van forum veranderen! [super blij]
calibre_
Super Heavy Weight
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/29 23:07:01 (permalink)
0
google [ja ja]
Joe
Martial Addict
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/29 23:20:09 (permalink)
0
Ik ben in de file gaan staan en via de golf van google hierheen gesurft[huh?! verbaasd]
Insider
Super Heavy Weight
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/30 00:27:27 (permalink)
0
Mocht bij de geboorte zijn [blij]
Feel
live life to the max
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/30 00:55:28 (permalink)
0
ORIGINAL: Killa_Bee

mss rare vraag...maar zijn er mensen die net zoals er veel mensen doorgestroomd zijn naar DBB ook bij een ander klein (groeiend?) forum zitten?

gewoon vraagje [8D]

Ik zat als eerste op bodynet.nl en zit daar nu nog steeds.

Een klein forum maar met de warmte van je eigen familie want alles kan daar.
Af en toe worden de mods wel gek van mij en mn maatjes daar want het gaat er wel heftig aan toe soms.[knipoog]

B&F is langzaam mn leven ingeslopen en had in het begin mn bedenkingen maar dit is nu ook een warm nest voor mij waar ik me bijzonder op mn gemak voel!!

Met dank aan Eref&Perry,die gasten hebben echt veel gedaan voor alle mensen hier....CHAPEAU!!!
sigma437
Heavy Weight
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/30 01:42:17 (permalink)
0
Via Scighera, hij stuurde mij een linkje over de 'transformatie van Roxxxy'. Was zeer onder de indruk. En van het een kwam het ander.
patrick
Moderator
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/30 10:50:52 (permalink)
0
ahhh the good old days. Ben ooit begonnen te surfen op het, voor mij althans, eerste BB-forum die van Marcus. Gewoon als bezoekertje laten we maar zeggen blij na jaren kennis vergaren opgeklommen tot moderator en zelfs penningmeester van dat board super blij
Vervolgens waren Perry en Eref een board begonnen en vroegen of ik daar ook moderator wilden zijn. Dat vond ik heel leuk en dus heb ik ja gezegd. Vervolgens ben ik ook nog moderator op DBB maar daar kom ik nooit meer.
Heb het hier prima naar mn zin. Al kom ik niet meer zo vaak en post ik zeker niet meer zo vaak als vroeger ik probeer toch wel regelmatig in te loggen blij
Xtreme_BODY
Super Heavy Weight
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/30 13:03:58 (permalink)
0
via dbb
Odie
Menina de Angola
RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/30 14:14:18 (permalink)
0
via Marc1977 [super blij] have become an addict ever since! 
Page: < 1234 > Showing page 3 of 4
Jump to:
© 2019 APG vNext Commercial Version 5.0