hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum?

Page: 1234 > Showing page 1 of 4
Author
fitnessmadness
can`t be stopped
2005/04/28 11:26:18 (permalink)
0

hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum?

waarschijnlijk is deze vraag al eens gesteld maar voor de nieuwe mensen onder ons ben ik toch benieuwd

zelf ben ik hier terecht gekomen: doordat ik in enkhuzien in een sportschool werkte waar figure en diver trainde en hun gaven me het adres voor dit prachtige forum.
ik ben het laatste jaar vind ik zelf goed gegroeid en dat is mede dankzij hun want ik leer nog zoveel op dit forum en daarom alleen maar lof.
ga zo nog jaren door met dit pracht forum!!!!!

65 Replies Related Threads

tiomio123
    tiomio's Title
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 11:38:08 (permalink)
    0
    Google
    smokey juul
    smoke? no thnx!
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 11:52:25 (permalink)
    0
    google

En het is maar goed ook, eerst wist ik geeneens wat schema's waren
    Voedings was volgens mijn weten toen niet nodig, en groot was je binnen een jaar...

Gelukkig weet ik nu beter
    mike
    Heavy Weight
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 11:53:35 (permalink)
    0
    ik ben er ook via google gekomen en vind het een super forum!!Leer er heel veel van.
    gerriesmit
    Prioriteit nr.1:
    Groot worden
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 12:05:01 (permalink)
    0
    Volgens mij ben ik hier via google gekomen toen ik toevallig eens wat op wilde zoeken.. Het wekte mijn interesse en ik ben geblevensuper blij
    Mx
    Peace Through Power!
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 12:38:40 (permalink)
    0
    Ook via Google!
    DHB
    Legitimate Businessman
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 12:39:34 (permalink)
    0
    Geen flauw idee eigenlijk. Alweer vergeten! blij Ik geloof dat ik ook via Google hier terecht ben gekomen.

En dat terwijl het ontdekken van dit forum eigenlijk een behoorlijke verbetering in mijn trainings- en voedingskennis heeft betekend, met als gevolg sterke progressie. Eigenlijk een dag om te onthouden dus. Maja, zoiets besef je pas later en niet op het moment zelf. knipoog

samot
    Kruikenzeiker
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 12:42:42 (permalink)
    0
    goegul super blij
    Nick#1
    popeye
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 13:28:15 (permalink)
    0
    Ik ook google geloof ik, toen ik bodybuilding intikte volgens mijn  
    dragonlady
    Bite Me!!
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 13:59:02 (permalink)
    0
    erg eentonig..maar ook via google..wou me wat meer in de fitness gaan verdiepen.
    Moob
    Bullet Ride *ex top mod*
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 14:02:02 (permalink)
    0
    Google. [super blij]
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 14:02:41 (permalink)
    0
    via EHF/fitnessnet, daar was ik lid. En Perry postte daar ook wel eens, en hij had dit forum in zijn signature staan.
    briljant
    Light Weight
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 14:21:50 (permalink)
    0
    Ook via google
    hehoi
    Nuts for thought
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 14:45:15 (permalink)
    0
    ORIGINAL: DjMark

via EHF/fitnessnet, daar was ik lid. En Perry postte daar ook wel eens, en hij had dit forum in zijn signature staan.

Yep, zo ben ik ook hier gekomen geloof ik.
    fitnessmadness
    can`t be stopped
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 14:51:12 (permalink)
    0
    heleboel mensen dus via de google leuk om te zien dat iedereen het een top forum vind is ook wel te merken aan de hoeveelheid mensen die naar het forum komen elke dag
    likwitsnake
    Game Collector
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 14:54:16 (permalink)
    0

Cowgirl Herb
    goes bananas
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 14:56:00 (permalink)
    0
    Laat ik eens origineel doen: Via DBB.

Destijds kwam ik op 2 boards: Hier eigenlijk alleen om te lezen, daar meer om te posten.
    Ik was ook moderator op DBB en hier posten voelde een beetje als “vreemdgaan”, vandaar dat ik het hield bij lezen. Dat probleem was snel opgelost toen ±1,5 jaar geleden de toegang tot DBB mij ontzegt werd, relatie liep volgens mij op de klippen vanwege jaloezie. Ik geef onmiddellijk toe dat ik misschien ook wel iets te ver was gegaan door hier toch stiekem wat inhoudelijk goede posts te plaatsen, maar volgens mij was dat een vrijheid die de relatie had moeten toelaten.

Nu lees ik overal en nergens (m.u.v. DBB omdat het niet meer mogelijk is) en is dit het board waar ik post. Volgens mij ben ik hier erg trouw. Vreemdgaan heb ik tot op heden geen behoefte aan en is onze relatie erg goed. Kijken mag, aankomen tot op zekere hoogte (ligt aan vorm van contact). Vooral op veel engelstalige boards mag ik graag mijn ogen de kost geven.
    Iguana
    Middle Weight
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 14:59:44 (permalink)
    0
    Via TESTO! die had het over dit forum op bodynet en ik ben maar eens gaan kijken.
    fitnessmadness
    can`t be stopped
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 15:09:04 (permalink)
    0
    Kijken mag, aankomen tot op zekere hoogte

naar jou wil ik altijd wel kijken
    lauw †
    Number Two ;-)
    RE: hoe zijn jullie terecht gekomen op het forum? 2005/04/28 15:25:50 (permalink)
    0
    Het adres van BFF is aan mij geopenbaard tijdens een 24 uur durende LSD trip.
    Een kangeroe met wollen muts schreef het adres met bloesem in de sterren. Zo is het gegaan.
    Of had ik het adres gevonden via Ergogenics? Ik weet het niet precies meer.
    Page: 1234 > Showing page 1 of 4
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0