kraampje herbalife kwam met advies

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
evilman
Jorum Funk
2007/08/09 17:19:19 (permalink)
0

kraampje herbalife kwam met advies

hey allemaal..

kwas op braderie ergens en kon vetmeting laten doen bij zon kraampje van herbalife.
allemaal best.. dus ik doen.

ik weet dat k weinig vet heb en ook te licht ben voor mn lengte (63 bij 180)
vetgehalte bleek 10,8 te zijn.

Ze zij toen dat ik dringend aan moest komen omdat k anders gevaar zou lopen.
omdat k te weinig vet om mn spieren heb zou ik ooit ineens kramp erin kunnen
krijgen en als dat eenmaal gebeurde zou t nooit meer goed komen.
Ook omdat ze dan bloot liggen zoiets.

ook zou intensief sporten voor mij dus best gevaarlijk zijn tot ik meer vet aan
me zou hebben hangen. ze stond daar niet direct iets te verkopen.. twas echt
alleen info.. maar ik heb er zelf nooit van gehoord.

ik snap best dat meer vet me meer goed dan kwaad zou doen..
maar dat verhaal van mn spieren die verneukt raken??

Nu heb k vroeger vechtsporten gedaan.. kheb jaren intensief gefitnessed enzo..
dus ik heb zoiets van 'volgens mij valt dat verhaal van gevaar lopen best mee'

Ik wil wel horen hoe men hier erover denkt.. dit wel s eerder heeft gehoord enzo.
In elk geval heb k weer n nieuwe zak lijnzaad gescoort super blij maar dat was al voor
k die vrouw tegenkwam maf!

25 Replies Related Threads

Sharkie
    Stille wateren, grote haaien.
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/09 17:22:10 (permalink)
    0
    Compleet gelul van iemand die helemaal geen verstand heeft van het menselijk lichaam en er alleen maar op uit is om rotzooi, want dat is herbalife, te verkopen!

wat jij stan? maf!
    evilman
    Jorum Funk
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/09 17:26:13 (permalink)
    0
    en wat denk je over mn situatie?
    naast dat k wel aan mag komen..

loop ik gevaar? beter 1st aankomen en dan sporten
    of allebei
    Stan
    judon t beat me. Ever.
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/09 17:35:30 (permalink)
    0
    10.8 gevaarlijk? Nee hoor, heb volgens een huidplooimeter op 3% gezeten en nooit doodgevallensuper blij

Mag ik trouwens mijn gal spuwen over Herbalife?

Ze verkopen enorm overprijsde producten, die netto totaal NIETS bijleveren tot het 'dieet'! Heb uitgerekend hoeveel de dagelijkse portie shake toedroeg tot het totale dieet: 40kcal! Alsof dat verschil uitmaakt...dat is een klein yoghurtje!

De supplementen die ze verkopen zijn ook levensgevaarlijk, de ma van m'n vriendin nam een speciaal kruidencomplex om beter naar het toilet te kunnen...en het hielp...eerst was ze blij omdat ze naar het wc kon, toen ze er meer dan 10 keer per dag opzat was ze minder blijsuper blij combinatie met de fantastische shakes is een recept voor diarree!

Ook verkopen ze vreselijk dure 'lift-up' tabletten...Bruistabletten om in water te doen, zou moeten 'energie geven'. Hoe het dat doet terwijl er praktisch géén suiker in zit is mij een raadsel...smaakt trouwens naar een vitaminebruistablet, niet echt lekker.

Echt boerenbedrog dat herbalife gedoe...dat heeft m'n vriendin ook gezegd tegen de verkoopster toen ze terugkwam (in een meer subtiele bewoording) en ze haalde de punten aan die ik aanhaalde...dat mens is met haar staart tussen haar benen weggegaan en nooit meer gezienja ja

Prutsers!
    Sharkie
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/09 17:37:48 (permalink)
    0
    beter 1st aankomen en dan sporten

Wil je eerst vetter worden en dan gaan sporten dan? ja ja
    Stan
    judon t beat me. Ever.
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/09 17:42:08 (permalink)
    0
    Ja Sharkie...net zoals er meisjes zijn die grotere borsten willen, zich te pletter eten, en klagen dat hun buik te dik wordtsuper blij
    Sharkie
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/09 17:45:31 (permalink)
    0
    net zoals er meisjes zijn die grotere borsten willen

niks mis mee
    Moob
    Bullet Ride *ex top mod*
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/09 18:08:20 (permalink)
    0
    Stan en Sharkie: super blijsuper blij

Ze zij toen dat ik dringend aan moest komen omdat k anders gevaar zou lopen.
    omdat k te weinig vet om mn spieren heb zou ik ooit ineens kramp erin kunnen
    krijgen en als dat eenmaal gebeurde zou t nooit meer goed komen.
    Ook omdat ze dan bloot liggen zoiets.

Kramp in de spieren schieten omdat je 10.8 % vet hebt?
    En dat komt dan nooit meer goed? Dat is de eerste keer dat ik dat hoor.

ook zou intensief sporten voor mij dus best gevaarlijk zijn tot ik meer vet aan
    me zou hebben hangen.

Vraag me sterk af of ze dat zelfde advies zou geven als je 10.8 % vet had bij 95 kg... Dan liggen de spieren nog steeds 'bloot' en dat zou gevaarlijk zijn... ja ja

ze stond daar niet direct iets te verkopen..

Nou, een hoop onzin heeft ze je volgens mij wel 'verkocht'. maf!

evilman
    Jorum Funk
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/09 18:20:39 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Moob
    Nou, een hoop onzin heeft ze je volgens mij wel 'verkocht'. maf!

LOL! super blij

ik liet r maar begaan.. ik wilde wel weten wat ze allemaal
    te vertellen had. Ik had geen zin om ter plekke overal tegenin
    te gaan.

Ze had t ook over haar geweldige eiwitten van soja enzo.
    Die niet bevriest in de vriezer omdat r geen water bijzit hmmm zal wel
    en of k wist waarom k vitaminepillen nam en eiwitten.

eh .. tis gewoon lekr knipoog en staat stoer tegenover mn buren ja ja
    Moob
    Bullet Ride *ex top mod*
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/09 18:41:06 (permalink)
    0
    eh .. tis gewoon lekr en staat stoer tegenover mn buren

Whaha!
    violette
    Super Heavy Weight
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/09 20:46:50 (permalink)
    0
     Wat een doos super blij
    freespirit
    Light Weight
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/10 21:38:34 (permalink)
    0
    Ik ben een paar jaar geleden is op zo'n herbalife meeting geweest. Nog nooit heb ik zo iets bespottelijks meegemaakt. Als je ziet hoe iedereen opstaat en wild enthousiast begint te juichen en te klappen als één van die zgn. herbalife goeroe's op het podium komt. Mijn god het leek wel een sekte. Erg bizar was dat, eens maar nooit weer.

Je betaald heel veel geld voor produkten die absoluut geen ene moer voorstellen. Rare mixjes met soja-eiwitten voor een belachelijk hoge prijs. Bizarre thee extractjes die je moet mengen met water, hoe wonderbaarlijk.

Het zijn gewoon een stel charlatans met hun vetmetertjes en geneuzel over dieten en voeding.
    Espi
    meten = weten!
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/10 21:46:17 (permalink)
    0
    Herbalife is eenvoudigweg een MultiLevelMarketing methode waarbij iedere laag weer een aantal mensen heeft die weer iets moeten verdienen aan een product dat volledig opgeklopt is en in werkelijkheid geen rooie cent heeft gekost.

Ben ook ooit in een ver & grijs verleden meegesleept naar een meeting toen ik erin getrapt was. Het leek net een voorstelling van de kleren van de keizer. Leek zowat de enige die dacht "is iedereen hier gek geworden?" al vermoed ik nu dat er wel meer bij waren die dit gedacht moeten hebben.

Over 'ripped' gesproken, dit is echt ongelooflijk.

http://mdtv.musculardevelopment.com/content/view/932/163/
    mariska
    Super Heavy Weight
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/11 08:26:12 (permalink)
    0
    Herbalife is gewoon pure marketing... het bestaat nog steeds en is dus populair, net zoals veel producten in de supermarkt niet werken (of niet in de mate dat ze beloven), maar door de marketing die erachter zit goed verkopen.
    miemie
    Metal Lady
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/11 14:56:58 (permalink)
    0
    In 2003 was er één van mijn klanten die in de herbalife (sekte) was gestapt,en daar ze wist dat ik een beetje trouble's had met mijn gewicht was ik een makkelijke prooi voor haar.
    Tja,wat wil je,het was een klant van me dus had ik min of meer een beetje verplichting (mijn frak)huh?! verbaasd
    Ik wilde het wel eens proberen,en daar ging ik dan,ik kreeg de hele reutemeteute (vitamines,kruiden,tee,en noem maar op........) aangesmeerd,het koste mij 250 euro's oh neeeoh neeeoh neee per maand.
    Wat bleek,ik kwam aan in het begin...........smorgens een shake en de hele tablettenboel en smiddags een shake en de tablettenboel en savonds een warme maaltijd,maar die mocht dan ook het aantal kcal. niet overschrijden als je wilde afvallen &o............
    Pfffffffffff.........het enige die er slanker van werdt dat was mijn geldbeugel en op den duur ook ik wel,maar je moest dit je hele leven vol houden met 1 shake per dag als je stabiel (op gewicht) wilde blijven.
    Na enkele maanden was ik het kotsbeu om een shake te drinken ipv een volwaardige maaltijd,dit was toch geen leven meer om iedere dag zo'n sopje te slurpen vies bah terwijl de anderen smorgens aan de boterhammekes of pistolets (zondags) zatenverdrietig
    En je moest er niet bij sporten,ja mijn oregat!!

Toen ik geen nieuwe bestelling meer wilde nemen na 6 maand (ja zo lang heb ik het volgehoudenboos) heb ik haar nooit meer gezien in mijn zaak,maar dat was voor mij maar een klein verlies hoor,ik wil van niemand gezegt worden wat ik moet eten toch?
    Hoorde dan via via dat ze gezegt had dat ik dan maar moest blijven sukkelen met mijn vet..........boosboos ooo wat jeukten mijn handen,had haar graag een mot verkocht.

Kwam haar nu en dan nog eens tegen en altijd had ze een grijns op haar gezicht en zei ze me doodleuk,je hebt weer al je kilo's erbij zekers??

Maar zo'n drie maand terug kwam ik haar tegen en ze keek de andere kant op,o nee die vlieger gaat niet op hoor voor mij,ik stapte op haar af en paradeerde zo'n beetje voor haar neus.
    Ze kon niet anders dan zeggen dat ik er goed uitzag,en ik vertelde dan op mijn beurt dat dit allemaal was door sporten en gezonde voeding zonder al die tablettenboel en sopjes,EN dat ik helemaal geen honger meer heb tussenin.maf!
    Toen ging zei weg met een kop als een rode biet.blij

Voor mij was dit de overwinning,en de miemie blij natuurlijk,heb natuurlijk nog eens goed met mijn gat geschud (wat wil je?).super blijsuper blij

Nee herbalife is geldslokkerij en hou je niet vol heel je leven.
    Dus dumpen die handel.

Snuffel
    Working Class
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/11 15:13:13 (permalink)
    0
    Ik heb altijd gedacht dat Herbalife iets natuurlijks was. Amai mijn frak! Groot gelijk dat je ermee gestopt bent!
    Stan
    judon t beat me. Ever.
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/11 15:23:39 (permalink)
    0
    Er zou een aparte site moeten komen waar mensen hun mening over herbalife kwijt zouden kunnen zodat mensen ook DIE meningen tegenkomen als ze googlen op herbalife...want het is inderdaad een schande...

Nog voorstanders voor die site? (mag dat legaal ook en zo?)
    miemie
    Metal Lady
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/11 15:39:32 (permalink)
    0
    Ik wil er mijn mening wel opzetten hoor!boos
    Bij het woordje "herbalife" alleen al ga ik zweten met jeukende handen.
    Stan
    judon t beat me. Ever.
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/11 15:42:47 (permalink)
    0
    als je googled op 'herbalife' kom je enkel de positieve sites tegen, terwijl ik op andere fora toch ook alleen nog maar negatieve dingen heb gehoord over 'herbalife'...op skeptis.nl kan je mss een artikel posten erover, die ranken nog redelijk hoog...zelf een website maken en op één krijgen of top tien in google voor herbalife lijkt mij moeilijk maar misschien wel te doen met goede backlinks en zo, mss hosten op een domein die al oud is en goed staat in google...body-fitness.nl , bvb...maf!
    Espi
    meten = weten!
    RE: kraampje herbalife kwam met advies 2007/08/11 16:09:39 (permalink)
    0
    Het zou warempel een uitstekend idee zijn Stan. Er zijn te veel slachtoffers van die meuk. En wat denk je van Modifast of Weightcare. Modifast is zelfs geregistreerd zodat je geld terug krijgt van de verzekeraar!

Het kenmerkende principe: stop goedkope rommel in je product, zorg voor een hoop reclame/marketing eromheen en verkoop het tegen een te hoge prijs.

Toch is dit anders. Die producten worden je niet zo opgedrongen zoals bij Herbalife, waar het pyramide/MLM-systeem voor bloedfanatieke verkopers zorgt die je overal tegenkomt en die meuk opdringen.
    Terwijl je ook dezelfde resultaten met sporten en gewone voeding kan bereiken. Ja, shakes kunnen zeker helpen maar dat is puur een kwestie van gemak. Je kan zo gemakkelijk je kcals (vnl. eiwit) binnen krijgen zonder over eten te moeten nadenken.
    Op de korte termijn handig, maar op de lange termijn niet goed. Tenzij je shakes voor onderhoud of bulken gebruikt.
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0