massa training

Author
jona11
Feather Weight
2014/01/22 18:02:38 (permalink)
0

massa training

hallo allemaal ik ben jonathan 23 jaar en nieuw sinds vandaag hier op het forum .

ik heb een aantal vragen .

ik ben van nature altijd wa breder geweest dan de normaale gast van mijn leeftijd ,geen vet aleja een klein buikske das al ,nu ik zou graag gaan fitnessen , ik ben altijd sportief geweest ik werk voor een bedrijf dat autobruggen zet die palen wegen al gauw 100kg , die recht zeten is geen probleem aangezien dat dat nu zogezegd voor mijn training zorgt , ik ben dan ook redelijk wa gespierd aan de nek en schouders , maar ik zou graag wat spiermassa bijkomen in mijn armen bredere armen dus , en ook de borst mag wat groter . ik ben voledig onvertrouwd met de fitnestermen doch zou ik van mijn 110 kg allemaal spier maken , is dit enigszins mogelijk ?

mvg jonathan ps als julie een foto van mezelf nodig hebben zeggen julie het maar 

4 Replies Related Threads

Bianca83
    Light Weight
    Re: massa training 2014/01/22 20:24:25 (permalink)
    0
    Ik laat de info aan anderen over, maar benen trainen hoort er dan ook wel bij.
    En dat lees ik niet in je verhaal af.
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re: massa training 2014/01/23 11:09:27 (permalink)
    0
    Nou ja in die 110 kg zit ook nog het een en ander aan ander materiaal, organen, water, huid, nagels, haren en zo. Dus nee dat kan niet.

Maar ik denk dat ik jou wel begrijpmaf! Mijn excuses voor de flauwe grap, maar iets omzetten in je lichaam omzetten naar spiermassa kan niet, of je moet voeding bedoelen, maar vet veranderen in spiermassa, helaas. Met een goed trainingsschema en voedingsschema, kan je wel het een en ander aan je lichaam veranderen.

Ik begrijp dat jij een beginner bent, dus gewoon maar eens een sportschool opzoeken denk ik en beginnen met een fullbody schema, of anders gezegd een trainingsschema waarmee je hele lichaam getraind word is een goed begin en dan komen de grotere armen en borst ook wel.

Lees je eerst eens wat in hier op het forum en stel je vragen iets gerichter en dan kunnen wij jou ook beter helpen.
    FitnessGladiator
    Feather Weight
    Re: massa training 2014/03/23 17:27:05 (permalink)
    0
    Het is belangrijk dat je de andere delen/spiergroepen ook gaat trainen.
    Omdat jij vaak je nek en schouders gebruikt is het normaal dat die gespierd zijn door de training die zij
    via je werk krijgen, net zoals mensen die vaak op hun tenen lopen - gespierde kuiten hebben.

Je armen, benen, rug en borst zullen groter worden als je ze traint in combinatie met het eten van
    gezonde voeding en vooral eiwitrijke voedsel. 

Op deze site staan verschillende oefeningen en tips voor allround massa: 
    fitness4strength.com
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    Re: massa training 2014/03/24 17:55:05 (permalink)
    0
    nadeel om naast je werk alleen met armen en borst bezig te zijn is dat je je houding kunt verkloten
    zoals Harold ook schrijft, beginners doen vaak eerst full body trainingen, om alles onder de knie te krijgen
    later ga je spiergroepen apart trainen
    je leert ook dat je alles in verhouding moet/wilt houden.
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0