mijn voedingsschema

Author
An
Feather Weight
2011/07/20 19:52:59 (permalink)
0

mijn voedingsschema

hello ik doe via de sportschool mee aan bodyplan dat is een voedinsschema en trainingschema elke week wegen en nieuw eetschema mee naar huis
voedinschema afgetseld op huidig gewich , lengte vetpercentage.

omdat ik 69 weeg zeiden ze al je raak per week niet zoveel kwijt
nou is dat niet erg als ik maar in centimters gewoon verlies.
eerste week 0,7 kilo afgevallen
2e week 0,3 aangekomen nu weet ik waar dat aan lig ik had me niet echt aan t schema gehouden haha.

voorbeeldje eetschema op een dag
 op basis van 1600 calorieen  
ontbijt 3 volkoren boterhammen met halvarine jam en appelstroop of honing ( of kan ook rookvlees rosbief kipfilet of kaas ijn maar meestal zoetigheid)

2 uur later 170 gram youghurt met of fruitcocktail of ananasstukjes ( ook afgesproken bepaald aantal gram)

2uur later lunch 3 volkoren boterhammen met bv rosbief , kipfilet, rookvlees, achterham slankie 20 plus smeerkaas of 20 plus plak kaas

smidds tussendoortje lu volkoren cracker met halvarine en jam

avondeten ( veel rijst en macaroni en 2 keer per week aardappelen 2 keer per week vis )
voorbeeldje 100 gram basmati rijst
100 gram kipfilet reepjes
25 gram champignons
25 gram ui
100 gram courgette
kerrie saus maggi light

verder in zonnebloem olie bakken
veel water drinken
ook komt er fruit in voor bij de tussendoortjes maar he gewoon n voorbeeldje van 1 dag gegeven

in combinatie met me trainingschema zou ik elke week een kilo max af moeten vallen
die eerste week dat er 0,7 kilo afgevallen was was ik blij
vd week 0,3 aangekomen was pissed off maar weet waar de fout ligt.
moet echt ook dat trainen erbij doen voor resultaat merk wel dat me centimeters ( die meet ik zelf elke week vaste dag en tijdstipa dat het wel beetje minder wordt.

ik had via iemand een iomax kuurtje gehad voor 6 weken om de dag een capsule want schijn je van af te vallen honger gevoel 12 uur weg wel kleine dingen eten veel water dirnken natuurlijk maag krimpt erg
maar vond de capsule zo raar brokjes erin en 1 capsule half gevuld bij open maken was het gewoon zwaar amfetamine boos

iemand wel ervaringen met iomax?

en nog tips voor sneller afvallen in centimeters of qua eetschema en train schema?
]ik ga wel 3 keer per dag omega 3 visolie slikken en drink me al verloren aan het water
1 glas melk per dag ipv meerdere en geen sapjes meer
en heb besloten voorlopig geen alcohol meer te nuttigen zoals bacardi razz enzo allemaal  heel lekker maar weer suikers
ik weeg nu 68 kilo lengte 1.85 vetpercentage 25%

10 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re:mijn voedinsschema 2011/07/20 22:59:24 (permalink)
    0
    Ik vind het voedingsschema niet ideaal eerlijk gezegd. Aardig hoog in de koolhydraten, zonnebloemolie daar zou ik zelf nooit in bakken en sausjes, light producten en halvarine zou ik zelf ook niet gebruiken. Maar als jij er resultaat mee boekt.. blij wat vind je zelf van het schema?

Om daarbij Iomax te nemen is niet zo slim, dat soort middelen zijn niet voor niets illegaal je neemt daarmee risico's die de resultaten niet waard zijn vind ik. 

Waarom zou je snel willen afvallen, heb je daar een bepaalde reden voor? blij 
    An
    Feather Weight
    re 2011/07/21 22:05:35 (permalink)
    0
    hoezo aardig hoog in kollhydraten, is dat erg?
    ik neem aan dat een medewerker sprotschool wel beetje inzicht erin heeft? of heb ik het nu mis
    zo sportschoolmedewerkster is er wel 15 kilo mee afgevallen dus ik weet het niet
    ik moet wel zeggen sidns ik dit vol heb ik geen hongergevoel meer tussendoor voorheen hoe ik zelf at dus wel...

nee heb de iomax ook niet gebruikt knipoog ga het gewoon op eigen kracht doen super blij dan duurt het maar wat langer
    waarom ik wil afvallen? zit niet lekker in me vel meer kijk mensen zeggen steeds waar moet jij voor afvallen ej ben slank zat en zeker na 2 kids gehad te hebben maar voor mezelf is t gwn net oke, hun zien mij niet naakt knipoog ik heb 2 vetrolletjes en ik wil gewoon plat zijn

An
    Feather Weight
    Re:mijn voedinsschema 2011/07/21 22:10:41 (permalink)
    0
    hoezo te hoog in koolhydraten? is dat zo erg dan? ja ik heb er nog niet zoveel verstand van haha
    en waarom geen zonnebloem olie halvarine ?
    iomax neem ik niet doe t wel op eigen kracht knipoog
    waarom afvallen? ja iedereen verklaart me voor gek zeggen dat ik mooi ben zo zeker na 2 kids geha dte hebbn maar vind zelf van niet ontevreden met mezelf als naar me zelf kijk walg ik
    heb 2 vetrollen en wil gwn plat zijn knipoog

wat zou jij aanraden dan qua eetschema? is wel iemand met dit eetschema 15 kilo afgevallen dus ja ik weet het ook niet
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re:re 2011/07/21 22:10:42 (permalink)
    +1 (1)
    Euh je had gewoon kunnen repleyen in jou eigen topic.

Hmz over sportschoolmedewerkers ga ik maar niet beginnen want dat zou generaliserend zijn, maar in de meeste heb ik bijzonder weinig vertrouwen.

En als je doel afvallen is zal  een teveel aan koolhydraten snel omgezet worden naar nog meer vet. Koolhydraten heb je nodig maar om vet kwijt te raken zou dat het eerste zijn waar ik vooral in zou gaan snijden.
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re:mijn voedinsschema 2011/07/21 22:14:12 (permalink)
    +3 (3)
    Wat is die persoon afgevallen dan??? Want afvallen in kg zegt mij vrijwel niks. Op ieder vorm van soort van dieet dan wel crashdieet kan je mensen heel snel af laten vallen in kg's en vooral als je mensen ook hun eigen spiermassa op laat vreten. De truc is mensen zoveel mogelijk spiermassa te laten behouden en proberen alleen vet te laten kwijt raken en dat trucje beheersen er maar weinig.
    sis
    NO Sissy !!
    Re:mijn voedinsschema 2011/07/21 22:23:03 (permalink)
    0
    Ik heb de twee topics samengevoegd.

Zonnebloem olie vind ik niet stabiel genoeg, halvarine daar vind ik teveel toevoegingen in zitten, hoog in de koolhydraten dat kan vetopslag stimuleren, maaarrrr.... als jij vertrouwen hebt in de methode dan denk ik dat je gewoon je plan moet volgen en niet aan het twijfelen slaan door wat ik zeg blij 

Dat je de alcohol laat staan is wel een goed plan, alle beetjes helpen. 

Dat je wilde afvallen begreep ik al uit eerdere topics, ik kon alleen niet zo plaatsen waarom het snel moest. 
    An
    Feather Weight
    Re:mijn voedinsschema 2011/07/23 22:02:50 (permalink)
    0
    ja ik hoor vaker van andere mensen dat ze mensen die bij een sportschool werken niks vragen en zelf dingen uitzoeken maarja dan vraag ik me af wtf ze daar werken dan

wat is een goede vervanging voor de zonnebloemolie en halvarine dan ?
    nouja t is niet zozee dat ik er eht vertrouwen in heb want heb met meerdre gepraat en de een zeg dit en de ander dat dus ja....

het is niet zo dat ik echt net als jullie zo train haha blij

eerst begin ik met  10 minuten roeien
    daarna  compound row 2x15
    leg press 2x15
    adductor 2x15
    lat pull down 2x15
    abductor 2x15
    seated dip 2x15
    abdominal 2x15
    rotary torso 2x15
    en daarna 20-40 minuten cardio workout crosstrainer en/of treadclimber

wat zou dan een goed voedingdsschema voor mij zijn?
    iemand die er 1tje voor me op wil stellen want zie ff geen vooruitgang in wat ik nu doe , wordt er gek van  

sis
    NO Sissy !!
    Re:mijn voedinsschema 2011/07/23 22:25:36 (permalink)
    +1 (1)
    Zelf gebruik ik kokosolie en roomboter. 

Maar het is lastig om zomaar een voedingsschema van iemand anders te gebruiken. Voeding is heel persoonlijk en afgestemd op je mogelijkheden, dagindeling, activiteiten etc. 

Misschien moet je dat plan gewoon even volgen, daar ben je toch net mee begonnen? En anders kun je veel leren van de schema's en informatie die andere mensen hier hebben geplaatst en het commentaar dat daar op komt. Wat je ook kunt doen is je eigen voeding posten en dan vragen of daar opmerkingen over zijn en het zo stap voor stap aanpassen tot je zelf ziet dat je resultaat krijgt want daar gaat het om. blij 

An
    Feather Weight
    Re:mijn voedinsschema 2011/07/23 22:29:55 (permalink)
    0
    ja ik zit in me 3e week bijna
    maar als er al gezegt wordt hoog in koolhydraten waardoor vetopslag kan stimuleren dan krijg ik alweer de kriebels knipoog
    sis
    NO Sissy !!
    Re:mijn voedinsschema 2011/07/23 23:01:14 (permalink)
    +1 (1)
    Dat moet je ook niet te letterlijk nemen, daar zit een hele theorie achter van insuline die door koolhydraten opgewekt wordt en daar een rol in speelt maar het is niet zo zwart-wit dat een boterham zich meteen op je heupen nestelt hoor. 
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0