motivatie kwijt aan het raken...

Author
Maartenn
Middle Weight
2006/09/17 16:00:26 (permalink)
0

motivatie kwijt aan het raken...

Hej,

Ik ben de laatse tijd mn motivatie aan het verliezen. Ik train nu een dik jaar het ging allemaal zo lekker, maar de laatste 3 maand zit ik de hele tijd op het zelfde niveau qua kracht. Dr zit geen stijgende lijn meer in. Ik zit op een platue geloof ik.
Hebben jullie miss nog wat tips voor mij om mn motivatie wat terug te krijgen. 
Ik zal mn schema wel is omgooien,,,

nouja ik wou dit ff kwijt

grtn,
Maarten

6 Replies Related Threads

Moob
    Bullet Ride *ex top mod*
    RE: motivatie kwijt aan het raken... 2006/09/17 16:26:58 (permalink)
    0
    Hoe lang heb je je schema al (en wat voor schema heb je nu)? Wanneer heb je voor het laatst een rustweek genoemen? (of 2). is je voeding in orde?

Iedereen heeft wel eens een periode waarin het allemaal wat moeizaam gaat of dat je niet vooruit gaat.. Probeer het te accepteren en zoek naar oplossingen. Of laat gewoon even alles wat losser en train wanneer je zin hebt, eet wanneer je zin hebt etc. Of ga juist weer strak om met je schema.

Je kan ook niet altijd maar vooruit blijven gaan. Groei (spiermassa en kracht) gaat niet altijd in een rechte lijn. Soms ga je ineens als een speer en dan gaat het ineens weer heel langzaam.

DHB
    Legitimate Businessman
    RE: motivatie kwijt aan het raken... 2006/09/17 16:37:04 (permalink)
    0
    Ik zou lekker 2 weken niets aan training doen, lekker andere dingen doen, goed uitrusten en dan weer de sportschool in. Kijk ondertussen eens naar je trainingsschema en je voeding. Doe je al heel lang dezelfde trainingsroutine? Verander je schema. Eet je al tijden hetzelfde? Probeer eens iets meer te eten.

Vaak ontstaan plateau's door te lang dezelfde trainingsroutine te doen, waardoor je spieren er aan gewend raken en niet meer groeien, en/of doordat men niet voldoende eet.

Natuurlijk is het ook zo dat je niet iedere training progressie maakt. Vooruitgang is idd geen lineair proces. Iedereen maakt het vroeger of later wel eens mee dat het niet (meer) gaat zoals men wil. Niets vreemds. Kwestie van één of meerdere dingen in je routines veranderen. Tenzij je aan je genetische limiet zit natuurlijk.super blij
    The Unknown
    No pain No gain
    RE: motivatie kwijt aan het raken... 2006/09/17 16:46:54 (permalink)
    0
    je traint een jaar en je gaat niet meer vooruit

kijk is naar je voeding eet meer en gooi je training om ofzo,
    Taurus
    Light Weight
    RE: motivatie kwijt aan het raken... 2006/09/17 20:04:38 (permalink)
    0
    Had is de laatste paar weken ook. Ik heb het gewoon wat relaxter aangedaan qua voeding en trainen. Ben nu bezig om een ander trainingsschema op te stellen (van split naar full body), mijn voeding weer eens aan te passen en ik raak weer helemaal gemotiveerd.
    Door steeds maar hetzelfde trainingsschema aan te houden kan trainen een sleur worden. En zeker als je op een plateau zit kan verandering een goede stimulatie/opdonder zijn voor je spieren op weer te groeien/aan kracht te winnen.
    Maartenn
    Middle Weight
    RE: motivatie kwijt aan het raken... 2006/09/17 22:56:00 (permalink)
    0
    thnx voor de reacties....
    Dan ik was het zelfde van plan als jou heb nu een hele tijd al een split schema gevolgd ga nu weer over op full body.  Kijken of dat mn motivatie terug brengt.
    En over die  2 week rustig aan doen  daar benk nu mee bezig
    MarkieMannetje
    Middle Weight
    RE: motivatie kwijt aan het raken... 2006/09/18 00:33:28 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Maartenn
    Dr zit geen stijgende lijn meer in. Ik zit op een platue geloof ik.

mazzelaar, ik sta nog gewoon op de bodem :p
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0