op zoek naar boek voor betekenis bloedformulieren.

Author
markje
Feather Weight
2005/10/06 16:07:34 (permalink)
0

op zoek naar boek voor betekenis bloedformulieren.

Jullie kennen allemaal wel een bloedformulier, Ik ben op zoek naar een boek waar uitgebreid in wordt verteld wat bijvoorbeeld Alat,Asat,Gamma Gt betekent en waar het voor dient.
Dus het moet wel een uitgebreid boek zijn ook met betekenissen van Hormonen.

Mag een engels of nederlands boek zijn, liever nederlands.

4 Replies Related Threads

Kil
    Middle Weight
    RE: op zoek naar boek voor betekenis bloedformulieren. 2005/10/06 16:40:42 (permalink)
    0
    Medische encyclopedie? Kijk anders op www.merck-manual.nl (aanrader)
    Even ALAT etc. intypen en je kunt alle info wel vinden.
    dragonlady
    Bite Me!!
    RE: op zoek naar boek voor betekenis bloedformulieren. 2005/10/06 18:21:39 (permalink)
    0
    super blijDat zijn geen hormonen maar goed..
    Zoek eens onder hematologie op internet denk dat je aan een boek specifiek daarover weinig hebt omdat dit vaak op ziektebeelden etc is toegespitst en daarbij zijn die boeken vaak akelig duur vanwege de plaatjes die erin staan en waar jij in dit geval weinig aan hebt. Denk dat een plaatje van een bepaald bloedbeeld je weinig zal zeggen. Als je gewoon die waardes wilt weten gewoon ff googlen en de betekenis erachter opzoeken, als je er dan nog niet uitkomt wil ik je eventueel wel een handje helpen.
    ff nozy vraagje..wat wil je er precies mee?

grtz DL
    pippi langkous
    Power to the Pippi
    RE: op zoek naar boek voor betekenis bloedformulieren. 2005/10/06 23:15:11 (permalink)
    0
    Misschien is hij vampier en wil een lekkere bloody shake maken? maf!
    DvO
    Blood Flows
    RE: op zoek naar boek voor betekenis bloedformulieren. 2005/10/06 23:52:56 (permalink)
    0
    In dat geval moet je delen met je forum vrienden!
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0