over me angst

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
The Unknown
No pain No gain
2006/09/14 23:16:21 (permalink)
0

over me angst

hoi luitjes,

vandaag weze dumbelpresse voor mijn borstjes, begon rustig met dumbels 30 kilo, 40 kilo 50 kilo en ja hoor die 60 lag voor me neus maar angst was zo groot ik durfde het niet ik wachte ong 10 a 15 min eg waar en ik pakte die shit op riep iemand om me te helpe en ik pushte jawel 5 eeuwige reps uit met een beetje hulp van die vent

wou het kwijt

doei

27 Replies Related Threads

Espi
    meten = weten!
    RE: over me angst 2006/09/14 23:21:01 (permalink)
    0
    Nou, met een dumbbell van 60 kg trainen is ook knap gevaarlijk.
    waar train je trouwens dat je met zulke dbs aan de slag kan? Meeste sportscholen gaan hooguit tot 40 kg en vaak maar tot 32 kg.
    sis
    NO Sissy !!
    RE: over me angst 2006/09/14 23:23:44 (permalink)
    0
    Zo, dat doe ik je niet na super blij
    The Unknown
    No pain No gain
    RE: over me angst 2006/09/14 23:53:58 (permalink)
    0
    nu bij  maar ga dit maand weg ergen sanders te druk vind ik het
    post edited by Hakan - 2006/09/15 00:12:27
    The Unknown
    No pain No gain
    RE: over me angst 2006/09/15 00:12:07 (permalink)
    0
    mischien naar house of pain ofzo
    Mercutio
    Iron Pimp
    RE: over me angst 2006/09/15 00:18:37 (permalink)
    0
    Damn, erg netjes, respect bro..
    Wreckless
    Super Heavy Weight
    RE: over me angst 2006/09/15 10:02:57 (permalink)
    0
    De 50kg db's in onze sportclub liggen stof te verzamelen in de hoek.
    Stan
    judon t beat me. Ever.
    RE: over me angst 2006/09/15 10:12:22 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Hakan

nu bij  maar ga dit maand weg ergen sanders te druk vind ik het

waarom de naam van je gym weg ge-edit?

het is iig zeker goed, 60kg db press 5 keer doe ik je niet na!

en als je gym beschikt over een squat rek en db tot 60kg dan zou ik niet echt een andere gym gaan zoeken!
    The Unknown
    No pain No gain
    RE: over me angst 2006/09/15 11:33:13 (permalink)
    0
    jawel killa bee ik verveel me latijd ga heel denhaag langs 2 maande daar 2 maande daar doe ik altijd ben nooit ergens vast eigenlijk
    Fitanne
    Heavy Weight
    RE: over me angst 2006/09/15 12:13:08 (permalink)
    0
    Je verveelt je en daarom ga je naar een andere sportschool... ja ja

Wat verveelt je dan? De mensen ofzo?? Want sporten is toch hetzelfde huh?! verbaasd
    The Unknown
    No pain No gain
    RE: over me angst 2006/09/15 12:25:19 (permalink)
    0
    de omgeving en de mensne is tog leuker als je heen en weer wipt
    Stan
    judon t beat me. Ever.
    RE: over me angst 2006/09/15 13:52:58 (permalink)
    0
    mja elk z'n ding, als je ergens lang blijft heb je financiele voordelen, goedkoper voor jaarabbo, en je kent de mensen er al en zo, wat toch ook aangenamer is, maar elk z'n ding...
    Fitanne
    Heavy Weight
    RE: over me angst 2006/09/15 16:55:48 (permalink)
    0
    Blijft de vraag waarom je je naam van je gym hebt wegge-edit?

Sharkie
    Stille wateren, grote haaien.
    RE: over me angst 2006/09/15 17:31:00 (permalink)
    0
    mja elk z'n ding, als je ergens lang blijft heb je financiele voordelen, goedkoper voor jaarabbo, en je kent de mensen er al en zo, wat toch ook aangenamer is, maar elk z'n ding...

en als je af en toe overstapt heb je een nieuwe drive, kom je nieuwe mensen tegen die nieuwe ideeen hebben, en roest je niet vast in oude gewoonten...

oftewel voor beide kanten is iets te zeggen knipoog
    Miss Deadlift
    Light Weight
    RE: over me angst 2006/09/15 18:20:12 (permalink)
    0
      Verkapt kijk mij zware dumbbells drukken topic.   maf!

Maar ik herken het wel,ik heb ook wel eens dat als ik een "zwaar" gewicht wil gaan pakken ik er eerst een tijd tegen aan sta te kijken.Vooral als ik alleen ben als er iemand bij is kan ik dat niet makenmaf!
    Ik ben dan "bang" dat het niet gaat lukken.Maar dat is meestal met een gewicht dat ik hooguit 3x kan.

Maarja dumbbelldrukken,is ook een hele "enge"oefeningmaf!  dan zou ik dat ook eerder hebben maar ik doe het dan ook nooit...Niet omdat ik niet durf hoor maf!
    Stan
    judon t beat me. Ever.
    RE: over me angst 2006/09/15 18:49:22 (permalink)
    0
    db drukken is toch niet eng...als je het niet kan houden leg je ze gewoon naast jehuh?! verbaasd barbell is veel gevaarlijker, als je het niet kan houden kan je je ribben breken of erger...(sterven toch elk jaar mensen met bankdrukken had ik gelezen, kon het moeilijk geloven, maar het is igg wel gevaarlijk)

btw hij heeft idd niet gezegd waarom z'n gym uit ge-edit is...
    Miss Deadlift
    Light Weight
    RE: over me angst 2006/09/15 19:00:11 (permalink)
    0

Leg je ze naast je??? Hoe doe je dat,zonder je ellebogen en/of schouders te verrekken?
    Haha als ik de oefening vaak deed had ik er wss ervaring meemaf!

Met barbell bankdrukken heb ik juist geen enkel probleem als ik m niet houd,mijn techniek om er dan onder uit te komen is beter als het bankdrukken zelfblij

Ja Hakan waarom heb je je gym ge-edit? Ben je dan ook al bang dat we slechte dingen gaan doen met die informatie??
    Stan
    judon t beat me. Ever.
    RE: over me angst 2006/09/15 19:02:13 (permalink)
    0
    euh je laat ze vallen?huh?! verbaasd lekker makkelijk toch! (en niet echt gecompliceerd ehknipoogsuper blij)
    Sharkie
    Stille wateren, grote haaien.
    RE: over me angst 2006/09/15 19:17:05 (permalink)
    0
    Verkapt kijk mij zware dumbbells drukken topic.

hakan doet niet aan verkapt...
    Espi
    meten = weten!
    RE: over me angst 2006/09/15 20:34:04 (permalink)
    0
    Hakan is daar heel openlijk in!

Db drukken vind ik ook enger dan bankdrukken. Precies om de aangegeven reden omdat je wel eens een schouder kan verrekken als het misgaat en je ze niet snel genoeg laat vallen maar ze eerst nog vast blijft houden, wat toch logischer is dan ze meteen te laten vallen.
    Met bankdrukken heb ik tot nog toe nooit een probleem gehad en vroeg daar echt bijna nooit een spotter bij. Als ik dat wel deed, kreeg ik er meestal spijt van: mannen grijpen vaak te snel in of in een ander geval werd ik afgeleid door het
    praten "lightweight baby!" werkt op de lachspieren!

Zie evenmin het probleem van het niet meer onder een halter uit kunnen komen.. die rol je toch van je af.. oké paar schrammetjes of bulten, maar dat is het dan wel, of?

Toch doe ik nu bijna alleen aan db drukken, is beter voor als je wrakke schouders hebt.
    Ben nog steeds apetrots op mijn top: 1x 24 kg dbs gedrukt, dan heb je echt van als je dit leest: tjoh... 60 kg man! Wow!

Denk trouwens dat bijna alleen de Kneet in Den Haag zulke zware dumbbells heeft. Misschien was iemand van het forum erbij? Kan die ook beamen dat Hakan zo'n sterke gast is.
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0