schema beginner

Author
dimi4000
Feather Weight
2012/07/11 19:25:53 (permalink)
0

schema beginner

Hallo iedereen !

even voorstellen : ik ben een jongen van 23 jaar , gewicht 89 KG , lengte 1,78m.
 5 jaar geleden gestopt met powertraining ( ik ga niet beginnen over de excuses...) en nu wil ik terug beginnen met 200% moed !

Ik weet in sommige grote lijnen nog hoe je goed moet trainen maar ik ben niet zelfzeker genoeg meer.

Dus nu mijn vraag is of jullie mij kunne voort helpen ?

 Kzou graag afvallen en ik heb daar dan over gehoord om droog te trainen, en dan men vraag is dan ook al direkt, is droog trainen met powertraining combineerbaar  ? Want ik zou ook graag meer spieren bij kweken. Dus om een voorbeeld te geven: 1 week van de maand droog trainen , 2de week powertraining .... enzo.

En kunnen jullie mij daar een goei schema voor geven?
Ik zoek wel gewoon thuis te trainen ik heb al een set dumbells , loopband , hometrainer.

Ik dank jullie hierbij allemaal al heel hard op voorhand !!!!!!!!!!!
en hoop hier snel en veel reactie op te krijgen.
#1

4 Replies Related Threads

    SheRu
    Go John Henry!
    Re:schema beginner 2012/07/11 21:50:24 (permalink)
    0
    Slim voedingsschema gaat bepalen of je droger gaat worden, daar zou ik eerst 's een paar posts aan besteden. knipoog 
    #2
    dimi4000
    Feather Weight
    Re:schema beginner 2012/07/13 17:08:33 (permalink)
    0
    ja ik had al zoiets verwacht gewoon de simpel manier, frijt gewoon is wa minder dikke !!

     
     
    #3
    dimi4000
    Feather Weight
    Re:schema beginner 2012/08/05 16:29:33 (permalink)
    0
    okeej  , kben nu al een maand aan het trainen en toch al 3kg afgevallen.

    maar nu nog een vraag , heeft er iemand ervaring in shakes ?
    bevoorbeeld of creatine en protiene ?

    en hoeveel rust tijd kun je best pakken tot je de zelfde spiergroep terug wilt trainen ? 1dag , 2 dagen  ?
    #4
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re:schema beginner 2012/08/05 16:51:33 (permalink)
    0
    Hoeveel dagen rust je nodig hebt word bepaald door de intensiteit van de training, bij wat ik bij een gemiddelde trainee zie dan zou ik bijna willen stellen train ze de volgende dag maar weer.
     
    Maar goed bij een euh gematigde intensitteit of standaard volumeschema minimaal 48 tot 72 uur, bij een hogere dan wel echt hoge intensiteit volstaat 1 keer per week een spiergroep volledig belasten.
     
    Eiwitshakes oefwel protiene kunnen een prima aanvulling zijn op je dagelijkse voeding en ik vind ze handig, in principe zou een goed voedingsschema prima volstaan, shakes zijn makkelijk.
     
    Creatine geloof ik niet in, net als veel andere supps, eten moet je, van creatine in welke magische samenstelling dan ook heb ik geen donder gemerkt, maar goed ik train dan ook pas 33 jaar, ik denk dat het bij veel gasten toch vooral tussen de oren zit.
    #5
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0