snelle workout i.v.m. tijdgebrek

Author
mikki77
Feather Weight
2015/05/28 12:36:28 (permalink)
0

snelle workout i.v.m. tijdgebrek

Na jarenlang minder of niet gesport te hebben ben ik onlangs weer begonnen met trainen. Wat jaartjes ouder en een ander lichaam dus gaat het niet zo makkelijk meer als toen ik begin 20 was. Doel is een goede conditie en (weer) een getoned lijf.
In een goede week lukt het de trainingsschema’s af te werken: 3x 30min hardlopen en 3 krachttrainingen van 45min verdeeld in benen, core&rug, armen&schouders. Ik train met losse gewichten 5 en 8 kg en doe bodyweight oefeningen.
 
Maar er zijn ook weken bij dat dit niet lukt i.v.m. werk en sociale verplichtingen.  Dan val ik terug op een snelle workout van 20min. Echter vraag ik me af of ik daar nog iets aan toe moet voegen of moet schrappen. Doel is een snelle full body workout.
(Hardlopen lukt altijd welde hond moet toch uitgelaten worden). Wie heeft tips?
 
20min:
100 Sumo squats deadlift kettlebell 8kg
 
2min Plank
2min Reversed Plank
 
Dumbbells 5kg meestal 4 setjes van 8 tot 12 reps:
Triceps Kickback
Triceps Extension
High pull
Front raise
Biceps Curl
Shoulder Press
Chest Press
Lateral Raise
#1

0 Replies Related Threads

    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0