stuk van de week

Page: < 12 Showing page 2 of 2
Author
Remco
cuore sportivo
RE: stuk van de week 2005/09/21 12:05:17 (permalink)
0
M'n opa heeft jarenlang Bull mastiffs en Rottweilers gefokt. Volledig legaal met met stamboom overigens.

Ik vind Bull's echt supermooie honden het is alleen vervelend dat ze zo verschrikkelijk eigenwijs zijn en moeilijk luisteren. Daarom hebben wij een Rottweiler. Die zijn supertrouw en ook heel lief, als je ze maar lief opvoedt blij. Karakter van de hond ligt volledig aan de baas, dat zal bij jouw hond niet anders zijn. Echt een mooie hond!

R0XXXY
Super Heavy Weight
RE: stuk van de week 2005/09/21 14:22:15 (permalink)
0
ORIGINAL: the_ur

Vet beest!! Mijn bordeaux wordt in december 3 die foto's zijn zeer herkenbaar (die slaapfoto's niet die met die hechtingen knipoog)!!!

Vader van mijn kids heeft ook 2 bordeaux's .. zien er zeer angstaanjagend uit.. vooral als ze blaffend naar het hek rennen  maar zijn superlief super blij

Mijn broer en schoonzusje hebben een kruising tussen een pitt en een amerikaanse bulldog... da's echt een schoothond super blij daar kun je op gaan zitten paardje rijden enz.. zo'n goeie sul. 't is idd maar hoe ze opgevoed worden.

the_ur
Light Weight
RE: stuk van de week 2005/09/21 15:34:01 (permalink)
0
vreemden komen bij mij op de een of andere manier ook nooit door het hekje naar binnen. zo'n sul kan aardig veranderen als ie in een keer wat hoort en dan inderdaad als een maf grommend  naar het hek sprint.
Lief is ie zeker ik heb een kleintje van 5 maanden nu en als ik die tegen hem aan leg kijkt ie eens, en blijft ie gewoon liggen (zal eens kijken of ik die foto kan vinden ergens)
Page: < 12 Showing page 2 of 2
Jump to:
© 2019 APG vNext Commercial Version 5.0