test-e dianabol kuur

Author
tim34
Feather Weight
2014/04/10 20:00:01 (permalink)
0

test-e dianabol kuur

hallo
ik zal me ff voorstellen 
ik ben tim 34 jaartjes oud 1,72 m en 68 kg en sport nu ongeveer zo'n 8 jaar 3 keer in de week en nu mijn zuster een sportschool is begonnen iets vaker haha
het volgende ik ben begonnen metmijn 2e kuur een dianabol kuur 30 mg per dag 6 weken en test-e 2ml per week 10 weken
nu heb ik door omstandigheden mijn test-e later gekregen dan de bedoeling was maar was al wel begonnen met de dianabol voor de 2e week 
moet ik nu nog wat gaan aanpassen of kan ik alsnog gewoon de prikken gaan zetten en de kuur afmaken

graag u reacties 

mvg
tim

8 Replies Related Threads

TheDocter
    Feather Weight
    Re: test-e dianabol kuur 2015/01/20 14:44:08 (permalink)
    0
    beste tim, ik ben hier nieuw op het forum maar zie dat jou vraag ruim 10 maanden later nog niet beantwoord is....? Is dat gebruikelijk hier..?

Enfin, neem aan dat je allang dik en breed klaar bent met je kuur?

Mvg
    sis
    NO Sissy !!
    Re: test-e dianabol kuur 2015/01/20 18:04:16 (permalink)
    0
    Gebruikelijk is een groot woord maar als niemand de vraag weet te beantwoorden dan blijft het stil, ja. 

Ik denk zelf dat zijn leverancier ook wel het één en ander van de materie zou moeten weten, en hem hierin kan adviseren. 
    Marathonman
    Heavy Weight
    Re: test-e dianabol kuur 2015/01/22 04:05:18 (permalink)
    0
    Ik begrijp niet dat je dat soort rommel wil gebruiken om te sporten..
    Het is toch veel leuker om je lichaam recreatief naar de klote te helpen..
    TheDocter
    Feather Weight
    Re: test-e dianabol kuur 2015/02/10 09:30:47 (permalink)
    0
    sis
    Gebruikelijk is een groot woord maar als niemand de vraag weet te beantwoorden dan blijft het stil, ja. 

Ik denk zelf dat zijn leverancier ook wel het één en ander van de materie zou moeten weten, en hem hierin kan adviseren. 

aah zo

Ik kan de vraag evengoed nog beantwoorden. Maar zinvol is het inmiddels niet meer denk ik. Tenzij iemand hier toch behoefte aan heeft.
    TheDocter
    Feather Weight
    Re: test-e dianabol kuur 2015/02/10 09:31:25 (permalink)
    0
    Marathonman
    Ik begrijp niet dat je dat soort rommel wil gebruiken om te sporten..
    Het is toch veel leuker om je lichaam recreatief naar de klote te helpen..

Vindt je antwoord totaal niet bijdrage aan het onderwerp.
    Hanx
    Feather Weight
    Re: test-e dianabol kuur 2015/02/12 22:37:47 (permalink)
    0

aah zo

Ik kan de vraag evengoed nog beantwoorden. Maar zinvol is het inmiddels niet meer denk ik. Tenzij iemand hier toch behoefte aan heeft.

Ik zou het graag nog wel willen weten of deze http://www.anabolenkopen.top/steroide-pillen/dianabol/ pillen goed zijn?

post edited by Hanx - 2017/03/07 11:18:11
    TheDocter
    Feather Weight
    Re: test-e dianabol kuur 2015/02/18 14:05:13 (permalink)
    +1 (1)
    tim34
    hallo
    ik zal me ff voorstellen 
    ik ben tim 34 jaartjes oud 1,72 m en 68 kg en sport nu ongeveer zo'n 8 jaar 3 keer in de week en nu mijn zuster een sportschool is begonnen iets vaker haha
    het volgende ik ben begonnen metmijn 2e kuur een dianabol kuur 30 mg per dag 6 weken en test-e 2ml per week 10 weken
    nu heb ik door omstandigheden mijn test-e later gekregen dan de bedoeling was maar was al wel begonnen met de dianabol voor de 2e week 
    moet ik nu nog wat gaan aanpassen of kan ik alsnog gewoon de prikken gaan zetten en de kuur afmaken

graag u reacties 

mvg
    tim

Speciaal voor Hanx het antwoord.

Allereerst wil ik even kwijt dat ik 1,72m op 68kg niet het fysiek vindt dat aan kuren moet beginnen. Breng je voeding en training op orde en je zult zien dat je nog heel goed op "eigen kracht" genoeg massa kan aanzetten. Als je goed door hebt hoe je optimaal eet en traint zul je ook veel meer uit je kuur kunnen halen en nadien veel beter je gewonnen massa kunnen behouden.

Dat gezegd hebbende. Je dosis dbol is imo aan de lage kant, beter zet je die op 50mg/dag voor 5 weken. Verder is het niet zo'n probleem als je eerst met de dbol was begonnen en daarna met de test e begint. Het is wel raadzaam om de volgende keer pas echt te beginnen zodra je alles in huis hebt.
    Dus gewoon de kuur afmaken als volgt:
    1-5 Dbol 50mg ED
    3-12 Test E 500mg EW
    14-18 Clomid 25mg ED
    14-17 Nolvadex 20mg ED

En voor de volgende keer hCG 2x 500iu per week de gehele kuur laten meelopen t/m de eerste week van je nakuur. Dit houd je ballen op formaat zodat je nadien aanzienlijk sneller hersteld.

Succes.
    TheDocter
    Feather Weight
    Re: test-e dianabol kuur 2015/02/18 14:05:38 (permalink)
    0
    Hanx
    Ik zou het graag nog wel willen weten?

zie bovenstaande voor je antwoord blij
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0