truc tegen geesten, spoken en de duivel!
Als ik 's nachts ga vissen of een konijntje ga vangen stikt het in de bossen vaak van de geesten en spoken en zo... Maar ik heb er nu een truc tegen!!! Als je deze paternoster opzegt zijn ze zo weer weg! Hij werkt echt, want ik heb nooit meer geeste gezien 's nachts!!!
paardenpaternoster: --------------------- Hoktus boktus, een kalverstaart die gekrokt is. In het land van Ribedebisenaaien waar de kippen door hun gat kraaien en de honden met hun staart blaffen daar kwam een kleine duivel door die lag te branden voor de deur in solfer, pek en venijn. Toen kwam ik van de toilette daar lag Lucifer op zijn bedde hij bakte koeken voor alleman ik kreeg er 1 van mijn maat die ervan at kreeg honger als een kat en een staart op zijn gat waar lucifer op zat. haat, kwaad, kweliaat botermelk en kropsalaad en een zwarte peer, meneer!
In de naam des Vaders en de Zoons en de Heilige Geest.
Amen
Je hoeft er niet in te geloven, maar als je bang hebt voor geesten 's nachts hoef je echt niks meer te vrezen als je deze paternoster opzegt!! De duivel en spoken en zo hebben er immers een heilige schrik van!
|
RE: truc tegen geesten, spoken en de duivel!
2003/10/12 19:19:30
(permalink)
|
2003/10/12 19:33:18
(permalink)
Had one again :bandit: :saeek:
|
2003/10/12 19:50:18
(permalink)
Bedankt Oli :yes: nu kan ik weer rustig slapen ondanks dat het volle maan is
|
Stan
judon t beat me. Ever.
2003/10/12 20:22:12
(permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: man_of_magic
Had one again :bandit: :saeek:
eerder twee  rinka: lijkt me...zou het kunnen dat onze oli een beetje overwerkt is of zo:typer:??
|
2003/10/12 20:25:42
(permalink)
|
2003/10/12 21:12:40
(permalink)
Kijk, jullie lachen me nu wel uit, maar ga 's nachts maar eens door het kerkhof of door donkere bossen, dan zul je wel anders praten!!
|
2003/10/12 21:28:02
(permalink)
Wat voor engs zou je daar dan tegen moeten komen?? Een orakelende Oli misschien? Ja, nu word ik bang.... NOT
|
2003/10/12 21:33:50
(permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: pippi langkous
Wat voor engs zou je daar dan tegen moeten komen?? Een orakelende Oli misschien? Ja, nu word ik bang.... NOT

Hahaha, dat heb ik nog mensen horen zeggen, tot ik ze van mijn paddothee liet drinken in het bos 's nachts!
|
2003/10/12 22:02:28
(permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: pippi langkous

geest (de ~ (m.), ~en, ~en) 1 datgene in de mens wat denkt, voelt en wil => psyche; <=> lichaam 2 de scheppende, bezielende kracht die van iem. of iets uit gaat 3 strekking, bedoeling 4 onstoffelijk wezen 5 iem., beschouwd als een sterke, vooral intellectuele, persoonlijkheid spook (het ~, spoken) 1 rondwarende geest van een overledene => fantoom, geestverschijning, schim 2 schrikbeeld 3 onuitstaanbaar meisje 4 [Belg., bel., inf.] bleek, mager, lelijk persoon => lelijkerd dui·vel (de ~ (m.), ~en/~s) 1 het kwaad, in de persoon van Satan => de engel der duisternis, de vorst /der/van de/ duisternis, Heintje Pik, hellevorst, Lucifer, Mefisto 2 gevallen engel, boze geest => droes [Belg.] [inf.] [Belg.] Wij zijn zielen met nu een geest omdat we gevallen engelen zijn die als zij overlijden niet allemaal met hetzelfde tempo en inzicht terug naar het licht gaan maar nog op de aarde blijven rondwaren, omdat ze om verschillende redenen niet los kunnen laten,.. dus net als pippi,.. NO FEAR !!! :sumo: Over een paar weken is mijn ouija bord, met eigen afbeelding klaar,.. dan gaan we pas orakelen[^]
|
2003/10/12 22:36:47
(permalink)
Over een paar weken is mijn ouija bord, met eigen afbeelding klaar,.. dan gaan we pas orakelen[^]
Dan moet je mijn paardenpaternoster zeker onthouden want als je via het ouija board een vervelende geest ontmoet die niet meer weg wil dan ben je hem door het gebruik van de paternoster zo weerk kwijt, X! Het heet namelijk de paardenpaternoster omdat het een echt paardemiddel tegen vervelende geesten en zo is...
|
2003/10/12 22:46:15
(permalink)
 ben allergisch voor paddestoelen Oli, ik ben niet bang. Alleen wel eens wat spannende gevoelens of verraste schrik, maar bang... nee. Nee, dan in mijn dromen! Als je es echt wil huiveren moet je es een nachtmerrietje met me meedromen, je squarepants blijven dan niet droog hoor! Nog iemand hier met weirde dromen? Soms zijn ze zo uitgebreid met een plot en al dat ik er zo een thriller van zou kunnen schrijven. En, X, ouija, das toch dubbel ja (oui en ja)? Zegt dat bord dan ook nog wel es nee?  En wat ga je dan vragen wat je al niet wist? (doordenkertje)
|
2003/10/12 22:59:04
(permalink)
|
Stan
judon t beat me. Ever.
2003/10/12 23:03:14
(permalink)
en oli meent het nog ook precies...kvind al dat gezever met die geesten wel grappig, heb vrienden die geanimeerd kunnen vertellen over geesten die ze tegenkwamen en die dan glazen verzetten en zo...grappig maar onschuldig...mss een nadeel van ir zijn dat je alles nogal nuchter bekijkt, mr ik vind het maar een hoop b*llsh*t oli...
|
2003/10/12 23:12:12
(permalink)
Hebbie geen sleutels die terugfluiten? Die hadden ze toch ooit eens uitgevonden voor superverstrooide tiepjes?
Maarre, wist je dat (verkeerde topic zit ik nu) de meeste vragen aan paragnosten enzo gaan over of er eventueel een verhuizing komt of over de toestand relatie / komt er een relatie of over werk of familieleden. Er zijn maar weinig mensen die komen voor een echt antwoord op hoe zij zelf een aandeel kunnen hebben in vooruitgang boeken in hun leven. Ze verwachten vaak dat alles van buitenaf op hun bord komt vallen. Kunnen ze ook lekker makkelijk buitenaf de schuld geven als het niet lekker loopt. Een goede vriendin van mijn moeder doet dat werk en daar babbel ik wel eens mee. Verder zijn een ouija-bord, glazen bol, koffiedik of tenen lezen allemaal maar hulpmiddelen die dezelfde natuurwetten gebruiken om achter het gordijn van de zichtbare werkelijkheid te kijken. Als jij gaat mediteren en diep in je navel staart kom je net zoveel te weten als met zo'n bord. Je moet de antwoorden niet buiten jezelf plaatsen met zo'n ding. Sprak grote zus Pippi streng.... nee hoor, goedbedoeld, je weet het....:knuddel:
|
2003/10/12 23:27:47
(permalink)
Je hebt helemaal gelijk, pip, het is niet meer dan een stuk instrument,.. hetzelfde is met meditatie ook te bereiken.... ik heb daar geen rust voor, moet ik nog leren. Je zegt ook dat je de antwoorden niet buiten jezelf moet plaatsen, ook mee eens,.. er zijn ook verschillende meningen over de werking van het bord, de ene denkt overleden geesten, de ander denkt dat het de akashakroniek is die men aanboord, en weer een ander denkt dat het, het onderbewuste is,dingen die we weten maar zijn vergeten. Er is een invoersverbod op omdat er in het verleden te veel problemen mee zijn geweest bij mensen die het als een spelletje zagen... met alle gevolgen van dien.
|
2003/10/12 23:29:09
(permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: olimantado
hij bakte koeken voor alleman ik kreeg er 1 van mijn maat die ervan at kreeg honger als een kat
Ja, wat wil je ook, met zo'n hoge glycemische index!
|
2003/10/12 23:35:23
(permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: Killa_Bee
mss een nadeel van ir zijn dat je alles nogal nuchter bekijkt, mr ik vind het maar een hoop b*llsh*t oli...
mag hoor, Killa Bee, maar als je er ooit last mee krijgt kan het misschien toch nog van pas komen, snap je?
|
2005/03/16 02:50:16
(permalink)
Ik ga deze thread ff bumpen voor de nieuwe members die last hebben van geesten en zo...
|
Feel
live life to the max
2005/03/16 04:57:39
(permalink)
Wappo
|