toenemende agressie wat te doen?

Author
bobbybuilder1
Feather Weight
2014/05/02 12:34:48 (permalink)
0

toenemende agressie wat te doen?

Hey ben bob 23 jaar 78 kilo 1.82 11 procent bf train al 3 jaar en ben 2 weken geleden begonnen met een kuurtje sustanon 250 500mg pw en deca 200mg pw ben van plan de sus 10 weken te doen en de deca 8 weken heb als na kuur nolvadex die zal ik nemen van week 13 tot 15. Maar had een vraag merk aan mezelf dat ik steeds meer last krijg van agresieve buien is daar wat aan te doen gr bob zet trouwens op maandag en donderdag injecties
#1

2 Replies Related Threads

    Marcus
    Natural born chiller
    Re: toenemende agressie wat te doen? 2014/05/07 22:22:30 (permalink)
    +1 (1)
    Dit leverde een paar seconden googelen me op:
    http://examine.com/faq/what-is-roid-rage.html
     
    Toegegeven, geen diepgaande research  van mijn kant en iedereen is anders. Maar goede kans dat je agressieve buien dus niet voor 100% aan kuur kunt wijten.
    Maar zelfs als dat wel zo is: jij bent degene die de kuur doet dus je bent hoe dan ook verantwoordelijk. Neem die verantwoordelijkheid dus ook! Afhankelijk van hoe groot het probleem is kun: je stoppen met de kuur, situaties mijden die agressie oproepen, jezelf beheersen, inzicht proberen te krijgen in  waarom je nu precies zo boos wordt en dat aanpakken.
    Succes, hoop dat je eruit komt!
    #2
    Marathonman
    Heavy Weight
    Re: toenemende agressie wat te doen? 2014/05/08 00:22:57 (permalink)
    0
    Van tranquilizers ken ik bijna alles, maar zou het je niet aanraden...
    #3
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0