trainen / eten

Author
wednesday
Heavy Weight
2006/11/16 00:18:31 (permalink)
0

trainen / eten

Misschien een beetje een rare vraag maar toch stel ik em maar. Ik heb hetzelfde probleem als veel mensen op dit forum, kben mager en ik kom zeer moeilijk aan. Ik heb al een tijd niet meer getrained en nu wil ik et weer gaan oppakken, en ditmaal goed. Dus nu is mijn vraag, wat kan ik beter doen:

1.  Ligt beginnen met krachttrainen en daarbij zoveel mogelijk bulken, zodat mijn vetpercentage van enkele procenten wat hoger wordt. Waardoor ik dus een betere basis krijg om daarna hard mee te gaan trainen.

of

2.  Gewoon gelijk hard beginnen met trainen (natuurlijk op me eten letten) wat wel betekend dat mijn vetpercentage zeer laag bliift, omdat ik dit er telkens weer aftrain.

Ik weet dat het een beetje een rare vraag is, maar ik wil wel eens horen wat jullie denken dat het beste resultaat op zou leveren.

mvg
Arjen

8 Replies Related Threads

Ryujin
    Nam Myoho Renge Kyo
    RE: trainen / eten 2006/11/16 07:10:20 (permalink)
    0
    Wil je echt spiermassa, zou ik voor optie 1 gaan. Maareuh, probeer zo clean mogelijk te bulken.
    Von Biatch
    Stand & Defend
    RE: trainen / eten 2006/11/16 09:30:56 (permalink)
    0
    Ik zou ook voor optie 1 gaan. Rustig aan beginnen zodat je spieren het trainen terug gewoon geraken, doordat je al een tijdje niet meer getraind hebt.
    Stan
    judon t beat me. Ever.
    RE: trainen / eten 2006/11/16 09:35:20 (permalink)
    0
    Ik zou gewoon iets lichter beginnen, en voeding niet te veel omhoog doen zodat je geen vet bijkomt (waarom zou je dat nu willen) en telkens harder trainen en terwijl de voeding omhoog doen, waarom zou je je auto volgooien met benzine om een blokje om te rijden?
    wednesday
    Heavy Weight
    RE: trainen / eten 2006/11/16 10:12:13 (permalink)
    0
    Naja je moet je met mijn vet voorstellen dat ik een percentage van net 6 % heb. Dus dit is wel erg weinig en mag volgens mij best wel een beetje bij knipoog
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    RE: trainen / eten 2006/11/16 10:16:22 (permalink)
    0
    als je maar iets meer blijft eten dan dat je verbrandt zodat je 'anabool' bezig blijft.
    Stan
    judon t beat me. Ever.
    RE: trainen / eten 2006/11/16 10:47:28 (permalink)
    0
    idd, ik vind het onzin om te zeggen dat je maar direct moet vreten om je vet% omhoog te krijgen, het gaat erom meer kcal in te nemen dan je verbruikt zodat je lichaam daar spieren van maakt, en daar zal ook vet bij zitten, het gaat er hem niet om een bierbuik te kweken...
    hehoi
    Nuts for thought
    RE: trainen / eten 2006/11/16 20:46:21 (permalink)
    0
    Gewoon je eten NU beginnen opbouwen (gezonde voeding!!) en tegelijkertijd je training beginnen opbouwen.
    In een week of 6 zit je op een flink eetniveau en zijn je spieren weer gewend aan de gewichten en kun je echt zwaar gaan.
    Maar wel schoon eten, zodat je spieren opbouwt, en geen vet. Gewoon vreten en trainen.
    wednesday
    Heavy Weight
    RE: trainen / eten 2006/11/17 10:44:11 (permalink)
    0
    Bedankt voor de tips super blij ik ga het aanpakken zoals hehoi zei, leek mij zelf vanaf het begin ook het beste, maar je weet nooit knipoog
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0