vier jij je verjaardag dit jaar?

ja tuurlijk, hoort erbij   48% (30)
nee, vier me verjaardag nooit   20% (13)
ja, maar alleen met me partner   8% (5)
nee, want heb dit jaar wat te doen   4% (3)
ja, maar alleen   3% (2)
nee, komt er de laatste jaren niet van   14% (9)

Total Votes: 62

Voting Ends:
Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
Vato Loco
REBEL
2005/04/05 15:36:33 (permalink)
0

bij mij het laatste, en ook dit jaar vier ik het niet echt omdat ik niet echt een plek heb om het te vieren, ga misschien wat drinken met me beste maat.

37 Replies Related Threads

Espi
    meten = weten!
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 15:38:27 (permalink)
    0
    Erg lang geleden dat ik 'm gevierd heb. Meestal ben ik dan op reis in het buitenland en dan wil ik mezelf wel eens verwennen met een heel lekker etentje in een rookvrij restaurantje. Vorig jaar ben ik op stap geweest met mijn lief, heb er verder ook niks speciaals mee gedaan.
    lauw †
    Number Two ;-)
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 15:41:14 (permalink)
    0
    Een verjaardag heeft voor mij geen enkele waarde.
    Stiekem vind ik het wel fijn als mensen mij feliciteren, maar dat is gewoon omdat het leuk is als mensen aan je denken.

Nu ik de 25 gepasseerd ben weiger ik nog langer mijn verjaardag te vieren. Er valt niks te vieren, ik takel af net zo lang tot er niets meer van me over is als een kale tandeloze incontinente zeiksnor. Na je 25ste verwordt je langzaam maar zeker tot de schaduw van de jonge viriele god die je eens was. Verjaardag, een jaarlijks terugkerend tranendal. Een onontkoombaar memobriefje van de onstuitbare veroudering.
    De eerste de beste die me nog durft te feliciteren volgens jaar zal het berouwen!
    Feel
    live life to the max
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 15:44:19 (permalink)
    0
    Ik vier mn verjaardag graag en het liefst met zoveel mogelijk mensen om me heen.

Dus iedereen is bij deze alvast uitgenodigd!!!knipoogsuper blij
    Vato Loco
    REBEL
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 15:52:35 (permalink)
    0
    wanneer ben je jarig?super blij

@lauw, ey kom op hoor, onzin dat je aftakelt na je 25e, er zijn er nog genoeg die pas als ze in de 30 zijn tot die "viriele god" trainen, plus (heb ik van vrouwen gehoord) worden mannen naarmate ze ouder worden juist better looking mja dat geld natuurlijk ook voor veel niet maar toch knipoog
    lauw †
    Number Two ;-)
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 16:02:08 (permalink)
    0

ORIGINAL: Testo

Ik vier mn verjaardag graag en het liefst met zoveel mogelijk mensen om me heen.

Hier krijg je nog spijt van. Waar woon je ook al weer? 27 november staat in de agenda.super blij
    Ik eet het liefst kwarkgebak. En in plaats van een kopje koffie doe maar een whey shake, smaak banaan. Ik wil wel bier, Heineken. Misschien kunnen we dan gelijk dat wedstrijdje zuipen houden?

@ King Kong: ik heb me laten vertellen dat na je 30ste de sperma in poedervorm je penis verlaat. Het troost me dat je nog tot ver na je 30ste sport op een hoog niveau kan bedrijven, maar feit is wel dat de aftakeling dan al lang en breed begonnen is. vies bah
    gerriesmit
    Prioriteit nr.1:
    Groot worden
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 16:08:32 (permalink)
    0
    altijd ff biertje drinken met me maten he
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 16:11:01 (permalink)
    0
    ik weet het nog niet.
    Feel
    live life to the max
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 16:52:46 (permalink)
    0

ORIGINAL: lauw

Hier krijg je nog spijt van. Waar woon je ook al weer? 27 november staat in de agenda.super blij
    Ik eet het liefst kwarkgebak. En in plaats van een kopje koffie doe maar een whey shake, smaak banaan. Ik wil wel bier, Heineken. Misschien kunnen we dan gelijk dat wedstrijdje zuipen houden?

Is helemaal goed,gozer!!

Spijt krijgen zal ik zeker niet want het kan mij niet gek genoeg hoor...

Ik zal maar niet vertellen over de feesten die ik in mn papa's onderkomen gaf vroeger....87 man in een hoekhuis is wat aan de drukke kant maar wel beestachtig gezellig!!super blij

Kom maar op met zn allen!

@Kingkong

Lauw zei het al.....27 november is de dag dat alles mag.knipoog
    Diver2000
    Super Heavy Weight
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 17:43:48 (permalink)
    0

ORIGINAL: lauw

ik takel af net zo lang tot er niets meer van me over is als een kale tandeloze incontinente zeiksnor.

wat gaat er bij jou dan nog veranderensuper blij

J/K

Ik vier wel mijn verjaardag maar alleen met mensen die iets betekenen voor mij.
    Purple
    Miss Perfect
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 18:39:34 (permalink)
    0
    Ik vier hem al niet meer sinds ik 10 ben ofzo.. ben toen weggelopen op mijn eigen verjaardag omdat ik niet wilde dat er op mijn verjaardag gerookt werd. Ik kon er niet goed tegen en toen de eerste een sigaret opstak ben ik weggelopen. Vond het toch al niet leuk die drukte en de cadeaus konden me weinig schelen.

Ik vier het niet en kom ook heel heel weinig op verjaardagen.
    hehoi
    Nuts for thought
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 18:39:39 (permalink)
    0

Weet wat je zegt, Testosuper blij dat wordt een leuk feest(je).........

R0XXXY
    Super Heavy Weight
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 18:45:19 (permalink)
    0
    Ik zit met mijn verjaardag met mijn moeder in Turkije dus ik vier het niet. Naja misschien dat ik het daar samen ga vieren.. weer eens wat anders super blij
    hehoi
    Nuts for thought
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 18:55:39 (permalink)
    0
    Ik ben deze maand jarig, en was niet van plan om het te vieren.
    Belt gisteren mijn zus: "Wanneer houd je je verjaardag? En zeg niet dat je het niet viert, want wij komen in elk geval allemaal = zusjes/broers+aanhang etc..........)". Zuchtja ja nou ja, eigenlijk ook wel gezellig, dus laat iedereen maar lekker komen. 'k Heb wel zin in een feessie! Dan doe ik het maar gelijk goed!
    Vato Loco
    REBEL
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 19:56:12 (permalink)
    0
    poedervorm??? super blijsuper blijsuper blij whoehaha
    Hunterr
    Heavy Weight
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 21:55:05 (permalink)
    0

ORIGINAL: gerriesmit

altijd ff biertje drinken met me maten he

Jup dat hoort erbij blij, maar ik dacht dat jij geen alcohol drinkte? knipoog

Ik geef ook altijd me verjaardag, het liefst met zoveel mogelijk man. Helaas zijn me ouders hier niet altijd blij mee als de keet elke keer zo vol zit.
    Odie
    Menina de Angola
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 21:56:38 (permalink)
    0
    ik heb mijn verjaardag nooit echt gevierd.... nou ja mijn 18de.... pffff dat is nu al weer bijna 11 jaar geleden... het gaat hard zeg!

but if it is any consolation I look and feel MUCH better now than then super blij

so, yeah! viva to growing up!
    josja
    Super Heavy Weight
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 22:03:51 (permalink)
    0
    Vier ook al jaren niet meer, woon veel te klein om meer dan 2 man over de vloer te hebben huh?! verbaasd En ik ben natuurlijk opgehouden met ouder worden na mijn 27ste knipoog
    enrico
    Testo-Boy
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/05 23:18:35 (permalink)
    0
    komt er niet van meestal, heeft er o.a. mee te maken dat ik soms zelf men eigen verjaardag vergeet super blij maf!
    Joe
    Martial Addict
    RE: vier jij je verjaardag dit jaar? 2005/04/06 00:00:27 (permalink)
    0
    Tuurlijk, en ik begin nusuper blij
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0