voeding en training

Author
cassa
Feather Weight
2014/01/15 00:12:40 (permalink)
0

voeding en training

heey ik ben nu anderhalf maand bezig met trainen dit zijn mijn stats 
gewicht: 89
lengte:184cm
middelomtrek:52cm
nek:40cm
vetpercentage:19.16%
 
ik zou graag hulp willen bij mijn voeding ik want ik wil niet aankomen ben bezig met 5 a 4 dagen trainen in de week  ik gebruik ook proteine shakes en creatine graag wil ik een beetje informatie van iemand met ervaring alles is welkom groet ronald.
#1

6 Replies Related Threads

    sis
    NO Sissy !!
    Re: voeding en training 2014/01/15 13:19:13 (permalink)
    0
    Een totaal ander voedingspatroon is vaak lastig en er bestaat niet zoiets als een kant en klaar "beste" schema. Het is afhankelijk van je persoonlijke omstandigheden. Kun je eens omschrijven wat je nu zoal eet? Wie weet krijg je dan nuttige tips om dingen te veranderen. 
    #2
    cassa
    Feather Weight
    Re: voeding en training 2014/01/15 15:32:27 (permalink)
    0
    elke ochtend 2 eieren zowiezo met olijfolie en door de dag veel brood met kaas 1,5 liter water elke dag 2 proteine shake's heb ook brinta gehaalt en ik ben van plan aan de kwark te gaan ik slaap laat ben meestal ook rond 12e wakker dan meteen weer trainen .
    hoop zo genoeg te hebben geinformeert :p 
    #3
    cassa
    Feather Weight
    Re: voeding en training 2014/01/15 15:33:03 (permalink)
    0
    avond eten verschilt altijd wat anders wel ongeveer 2 a 3 x per week pasta 
     
     
    #4
    sis
    NO Sissy !!
    Re: voeding en training 2014/01/15 23:13:39 (permalink)
    0
    Ik ben zelf niet zo'n voorstander van zuivel en granen, dus mijn tip zou zijn om veel meer groente toe te voegen, in plaats van brood bijvoorbeeld, en ook meer eiwit en vet bronnen. Vette vis is goed, avocado, noten. 
    #5
    cassa
    Feather Weight
    Re: voeding en training 2014/01/16 00:19:51 (permalink)
    0
    maar dat zuivel gebeuren is dat wel een goeie zaak want kzit me nu elke dag vol te gooien tegen zin met een halve liter kwark? en kan ik meer informatie krijgen over die vette vis wat valt daar onder
     
    #6
    sis
    NO Sissy !!
    Re: voeding en training 2014/01/16 10:14:41 (permalink)
    0
    Zalm, haring, sardientjes, makreel, paling zijn voorbeelden van vette vis. 
     
    Zuivel vind ik persoonlijk geen goede keuze maar de meningen zijn verdeeld. De meeste volwassenen kunnen de suikers uit melk niet meer verteren, wat voor darmproblemen kan zorgen. Dit komt omdat voor de verwerking van lactose (melksuiker) het enzym lactase nodig is en dat maak je niet meer aan als je ouder dan 2,5 jaar bent. Er zijn uitzonderingen die het op volwassen leeftijd nog wel aanmaken en daardoor zuivel kunnen verteren. Calcium uit zuivel kan ook niet zo goed opgenomen worden. 
     
    Veel belangrijker zou zijn om meer groente te eten, daar zit ook calcium in, en vezels, mineralen, vitaminen etc. en omdat je traint, verzuurt je lichaam. Groente gaat deze verzuring weer tegen. Zuivel verzuurt ook trouwens. 
    #7
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0