voedingsschema (Boks + fitness)

Author
PowerLevi
Feather Weight
2009/09/23 18:51:33 (permalink)
0

voedingsschema (Boks + fitness)

Hallo, hier ben ik weer, en nu met een vraag over mijn o' zo belangrijk voedingsschema waar ik veel te weinig aandacht aan besteedde.
Dus hoop ik dat ik snel hulp kan krijgen. Kijk, ik boks normaal 2-3x in een week en ga 3x fitnessen. ik wil massa opbouwen in de armen en wat verbreden. dus zou ik meer moeten eten. Ik weeg nu ongv. 70 kg en ben 16 jaar, mijn bovenlichaam is zeer droog en maar mijn benen wat breder. ik zou nu dus een voedingschema willen opstellen maar dat lukt me zeer moeilijk alleen dus zou ik hier wat hulp willen vragen. Dit is wat ik nu ongeveer eet:

8u: 1 kom brinta + stuk fruit, 2 glazen water

10: stuk fruit met 10o-150gr noten

12u: 6 sneden brood met kippewit/ kipfilet/ kaas/ ei

6u: wat de pot schaft (pasta/rijst/aardappelen/..met vlees/vis.

8u: yoghurt (met soms fuit)

om drie uur eten is moeilijk voor me want ik heb dan les maar ik weet ook niet wat ik er dan nog moet insteken om drie uur, suggesties misschien? en ik drink ook 2x per week een klaargemaakte whey shake na het fitnessen. ik moet normaal een 140gr eiwitten binnen hebben maar dat vind ik echt veel! ik denk dat ik niet zo heel veel meer binnen krijg per dag.. maar toch, zouden jullie A.U.B kunnen aanvullen en helpen? alvast bedankt! x

1 Reply Related Threads

tiomio123
    tiomio's Title
    RE: voedingsschema (Boks + fitness) 2009/09/23 22:03:00 (permalink)
    0
    Hoe lang ben je? Je moet iig meer gaan eten. Check dit: http://forum.body-fitness.nl/m_642618/mpage_1/key_/tm.htm , pas je voeding a.d.h. daarvan aan en post dan opnieuw hoe jij denkt dat het beter kan.
    Jump to:
    © 2021 APG vNext Commercial Version 5.0