voedingsschema Dude
People,
Ik ben al een tijdje aan fitnessen(5 jaar) op een rustig niveau. Ben van mezelf niet erg breed en ben toen der tijd ook begonnen om in ieder geval een maat m te kunnen dragen. Mijn goal: massa graag.
Heb een paar vragen aan jullie gevordenden: Wat is een haalbaar schema voor mij, een student(klein budget en geen tijd om naar huis te gaan om rijst te koken of iets dergelijks in de middag)? En waarom zie ik in alle schema's brinta staan(een plak brood heeft toch evenveel voedingstoffen)? Verder zie ik in de meeste schema heel veel hetzelfde, mij is geleerd juist gevarieerd te eten(wel gezond natuurlijk), waarom?
Ik fitness 3 keer in de week en probeer 4 keer. Daarnaast ben ik 3 dagen in de week te vinden op het voetbalveld(1ste klasse, dus wel redelijk intensief). Ik ben trouwens 184 en weeg 73 kilo.
Een gemiddelde dag voor mij ziet er als volgt uit:
07:00 Banaan, 0,3 liter ochtenddrank en 2 plakken brood(of kom musli met yoghurt in plaats van brood)
10:00 2 broodjes met appelstroop
12:30 4 broodjes met appelstroop
15.30 3 plakken ontbijtkoek met boter
18.00 Avondeten=eten wat de pot schaft(kan van alles zijn: aardappels vlees groente of een pasta)
21.00 Rijstewafels of een snack=koekjes voornamelijk
Gedurende de hele dag drink ik water, ranja of vruchtendrank. Na het sporten(afhankelijk van mijn rooster) een shake. En elke dag een vitaminepilletje natuurlijk.
Ben benieuwd naar jullie reactie en alvast bedankt.