voorstellen dan maar

Author
MAU87
Feather Weight
2014/09/14 19:38:45 (permalink)
0

voorstellen dan maar

Hoi Allen,

Net ingeschreven op dit forum, dus mezelf gelijk maar even voorstellen.
Ik ben een vrouw van 27 jaar, (sport)diëtist en "vroeger" op hoog niveau gesport. Ik ben altijd wel bezig geweest met voeding en sport, de ene keer fanatieker dan de andere keer.

Sinds een half jaar heb ik een nieuwe baan waarbij ik nog niet helemaal het ritme heb gevonden om te gaan sporten. Vroeg weg, laat thuis veel reistijd. Maar ben nu op het punt waarvan ik vind dat "dat niet in mn ritme' zitten geen goed excuus meer is. Of te wel ik wil gaan doen waar ik mij het prettigst bij voel weer lekker trainen en goed eten.

In tegenstelling tot voeding heb ik helaas geen/ weinig kennis van goede kracht/cardio training en ik hoop mbv dit forum mijn kennis te vergroten.  Mijn doel: strakker worden, de abs mogen wel weer zichtbaar worden en weer een beetje conditie krijgen.
Tips zijn altijd Welkom!

2 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re: voorstellen dan maar 2014/09/14 20:49:22 (permalink)
    0
    Welkom en succes met je doelen! Wie weet wat jij zelf nog kunt aandragen aan goede info over voeding blij 

Op het forum staat veel info over trainen en (beginners)schema's, dat is alvast een mooie inspiratie voor je. Uit nieuwsgierigheid: wat heb je vroeger voor sport beoefend? 
    thijssie
    Super Heavy Weight
    Re: voorstellen dan maar 2014/09/14 21:34:06 (permalink)
    0
    Welkom en succes! Met goede voeding kom je al een heel eind he!

Heel veel succes met je stoere doelen!
    Jump to:
    © 2021 APG vNext Commercial Version 5.0